Stuttgart - Paradise, Dieselstr 25

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Stuttgart - Paradise, Dieselstr 25

Naam: Paradise

Adres: Dieselstrasse 25, 70771 Leinfelden

Telefoonnummer: 0711 7224 600
    Vanuit Nederland: 0049 711 7224 600

Website: www.the-paradise.de

Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    zondag t/m donderdag van 11:00 - 03:00 uur
    vrijdag en zaterdag 11:00 - 04:00 uur

Prijzen:
    Entree EUR 69.-
    Diensten van de dames EUR 50,- per halfuur

Inrichting:
    bar, Finse sauna, stoombad, Hamam, kino en een ijsgrot (whatever that may be )

Verzorging:
    Niet-alcoholische dranken en eten is in de entreeprijs begrepen

Algemeen:
    Leinfelden ligt bij Stuttgart

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 21-10-09, 16:48. Reden: update info

nieuw- the paradise, leinfelden (bij stuttgart)

www.the-paradise.de
    dieselstrasse 25
    Leinfelden bij Stuttgart

Gevonden op internet na een zoektochtje omdat ik een avond in Stuttgart moest zijn met 2 zakenrelatie's, ik dacht dat lijkt me wel wat.

Om half 12 s'avonds kwamen we binnen over de rode loper, na de uitleg aan de receptie en 69 euro te hebben betaald, snel de badjas aan en naar binnen.

WERKELIJK SCHITTEREND..........................

De club is als het ware 1 grote ruimte van ca. 600 m2, met in het midden diverse loungbanken met duizenden kussentjes. Om de lounge vindt je;
    de bar, sauna, ijsgrot, douche's, turk stoombad, natte massage, normale massage, de rookkamer, kino, schommelbed, eetruimte.

En dit geheel in de stijl en oosterse sfeer van 1001 nacht.

Als je in het midden op een van de banken ligt dan zie je door het atrium de bovenverdieping waar alle kamers zich bevinden (50 stuks of zo) ook weer allemaal in stijl.

Als je dan zo ligt op het ruime schommelbed met een drankje en een sigaret (roken was in het begin alleen in de rookruimte, nu uitgebreid) en je ziet al van verre 2 dames komen aanwandelen, je lacht er wat tegen, ze komen bij je liggen dan geeft dat toch een ander gevoel dan dat je bij goldentime in de herrie aan de bar staat.
    Neem een tulband mee en je waant je echt in de harem van de sjeik van perzie.

Zo kwam het tenminste op ons over, zodat we er van half 12 tot sluitingstijd (03.00 uur) bleven en 3 keer de kamers bezochten.

De dames en hun service zijn vergelijkbaar met goldentime / phg, de prijzen voor entree en het 2e halfuur wat hoger maar dat is het mij wel waard.
    Door de relaxte omgeving komt het allemaal net wat beter over.

Ik weet niet welke dames er waren en hoe hun namen zijn (verbaas me altijd hoe de forumschrijvers dit zo goed kunnen onthouden wie/wat/waar/wanneer), sprak er toevallig nog 2 die net met de trein van goldentime kwamen om het weekend in paradise door te brengen.

Service aan de bar en het eten is goed, tegen sluitingstijd werden de drankjes zelfs gebracht. Gezellige muziek, scherp beeld in de ruime kino, sauna van allure maakten het tot een perfecte avond

Over 3 weken ga ik weer weekendje skien, ben ervan overtuigd dat we via Stuttgart heen en misschien ook wel terugrijden.

Commentaar

Woensdag 20 mei 2009: Paradise, Leinfelden-Echterdingen

The Extince & Sonny Grand Germany Tour

Fris uit de veren, ergens op de zevende verdieping van de lokale Etap, bel ik met Sonny om de dagplanning door te spreken. We besluiten nog in het hotel te blijven, wat te internetten en later die middag even de stad in te gaan om enige persoonlijke verzorgingsmiddelen te kopen bij een drogist. Het weer is prachtig en een paar uur later zitten we prinsheerlijk op een terrasje van een latte macchiato en van al het fraais dat in Stuttgart voorbij loopt te genieten. Het woord ‘Schlüssel’ valt een stuk of tien keer, maar niemand maakt aanstalte om met twee handoekjes op de arm ons te vergezellen naar een verborgen peeskamer . Je zou het bijna vergeten, in the real world gelden weer andere wetten. We flaneren nog even over een groot plein waar de Stuttgartse jeugd driftig aan het picknicken is geslagen en tegen een uur of vier lopen we na een korte autorit de hoofdingang van Paradise binnen. Direct valt op dan hier op de details wordt gelet. De sfeer is Orientaals chique, veel goudgekleurd houtwerk, contrasterend met mat zwart. De badenmantels en zithoekjes hebben weer zinnelijk rood als hoofdkleur. Wat je noemt een ‘grand enterence’, vergelijkbaar met The Palace in Frankfurt . De kleedruimte is ook heel fraai, een ruime locker met kluisje met pincode, afijn, mooi mooi mooi. Toen we eenmaal de barruimte inliepen en ik alle loungebanken, schommelbedden en knuffelhoekjes zag, gedecoreerd met meer sierkussentjes dan ik ooit eerder bij elkaar heb gezien, wist ik dat het qua sfeer wel goed zat hier. Zelfs het lichtontwerp is bedoeld om de club sexsappeal te geven en daarin is men ruimschoots geslaagd. Mijn tourmaatje leidde mij rond over de twee verdiepingen.

We lopen langs mooi gestileerde kamers met ruime, ronde bedden, verschillende internetterminals, een ijsgrot, een zeer fraaie massageruimte, twee sauna’s, een erotische Kino, een ruime eetgelegenheid en op de eerste verdieping veel, erg veel sfeervolle zithoekjes. Toch ontging mij een deel van deze rondleiding. Want mijn netvlies werd ondertussen gedomineerd door ronddartelende dames uit de dagshift. Veel, erg veel, ja eigenlijk te veel Extince meisjes . Type donker haar, geprononceerde wenkbrauwen, lachgraag, goedverzorgd, uitdagend, speels en temperamentvol. Een quick scan van de ruimte leverde direct al een achttal serieuze ‘prospects’ op, dames waar ik eventueel (lees: bij een klik) mee zou willen kameren. En dat op een doorsnee woensdagmiddag. Maar er waren ook verschillende Sonny meisjes aanwezig. Type girl next door, blond, opgeruimd van karakter, goedgeluind en met een sterk ingebakken aantrekkingskracht. We namen een drankje, plantten onze achterwerken in het kussenmozaiek van een sofa en genoten van het uitzicht. Verschillende jaagsters kwamen hun geluk bij ons proberen, maar werden zonder uitzondering routineus door ons het bos ingestuurd. Gewoon negeren, dan laten ze je snel met rust en dat zou ook blijken, want na een uurtje konden we gaan en staan waar we wilden zonder te worden gemanhunt . Ondertussen gaf ik mijn ogen de kost en raakte haast gedemotiveerd van de werkvoorraad.

Toen ik –een behoorlijke to do lijst reeds in mijn hoofd- tegen een uur of zes even een rondje liep, zag ik een dame bij de receptie staan, schijnbaar net binnengekomen, die haar Steuer aan het betalen was en zich op de presentielijst liet zetten. Haar silhouet greep mij bij de strot en deed de adem stokken in mijn luchtpijp. Ze keek nonchalant over haar schouder en staarde mij even recht aan. Een warme lach verscheen op haar gezicht en ik was verkocht. Compleet verkocht. Met enige gene liep ik snel door, de kriebels in mijn buik. WAT een lekker lijf, WAT een uitstraling, WAT een smoeltje . Holy canoly. Mijn tourbuddy moest lachen om mijn reactie. Het daaropvolgende uur lachtte deze nachtvlinder me steeds lief toe bij het langslopen en mijn gespeelde onachtzaamheid en geveinsde koelheid werd steeds krampachtiger onder invloed van haar enorme aantrekkingskracht op mij. Net toen ik op enig moment het ijs wilde breken, was ze me te snel af door als eerste iets te zeggen. Dit was Michelle, een bijzondere Afrikaans – Roemeense mix. Ze deed mij sterk denken aan Laura Gemser, de erotische filmster die in de jaren zeventig furore maakte als ‘Black Emanuelle’ en de personificatie van alles wat ik fysiek aantrekkelijk vind aan een vrouw. Maar ik dwaal af . Een ontspannen gesprek volgde, waarbij verder niet op een kamergang werd gehint laat staan aangestuurd. Zo kan het dus ook vrouwen jaagsters… Dit is typisch een dame die niet vraagt maar rustig wacht tot ze gevraagd wordt. Na drie kwartier over van alles gesproken te hebben, vroeg ik haar of ze me wilde vergezellen naar een kamer. Een zachte mondkus was haar repliek en hand in hand liepen we de trap op.

Voor zover Michelle’s service een respresentant is van het niveau van de dames in Paradise (dat kan ik nog niet vaststellen, verder onderzoek is daarvoor nodig en zal volgen ), dan wordt er een prima service gegeven in deze club. Van Oase niveau. Verdere details zal ik hullen in de mantel der discretie, maar ze liet mij een uur lang echt sterretjes zien op de kamer. Relaxed met de tijd, totaal geen peesgedrag en na afloop bleef ze me aandacht geven in de bar. Maar ook Sonny kwam zeer aan zijn trekken. We zagen beiden een bijzonder fraaie blondine langslopen, waarna we elkaar aankeken of we het wel goed gezien hadden. Het bleek Amy uit LR te zijn, een meid met een enorm sensuele uitstraling en een spekkie naar Sonny’s bekkie. Hij zou later die avond een superlatief van een kamersessie met haar beleven . We hebben verder een liveshow gezien, een fraaie paaldansact en nadat ik nogmaals met Michelle naar een kamer was verdwenen voor een uiterst passioneel uur, waarbij we ruim over de tijd heengingen, vonden we het tijd om terug te gaan naar het hotel. Op dag 6 van de tour bleken we iets vermoeid, maar deze club is zo gaaf, dat we er vandaag opnieuw zullen verblijven.

Zonder twijfel het hoogtepunt van deze tour...
      Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Het is een mooie woensdagochtend in Stuttgart. Het zonnetje straalt ongehinderd zijn krachten uit over deze mooie stad. We verlaten ons hotel en moeten nog wat inkopen doen voor de persoonlijke verzorging. Tevens een mooie gelegenheid om wat sightseeing te doen in deze stad. Vergezeld van het mooie en warme weer drentelen we door de imposante winkelpromenade van Stuttgart. Even het normale leven tussen de bedrijven door. Geen dampende vagina's welke je aankijken. Nee, gewone burgers in kleren is wat hier de pot schaft.

Rustig en ontspannen lopen we overigens niet door deze stad. We waren gehaast en wilden zo snel mogelijk weer terug naar de ambiance welke de laatste dagen op ons netvlies heeft gestaan. Het gevoel dat je elk moment kan kiezen om een mooie dame te kunnen Wat zijn wij toch verwende nesten Een trappenhuis lijkend op een Duitse bunker leidt ons naar de parkeergarage waar de boliede staat, welke ons overal naar toe heeft gebracht deze week. Als deze auto eens kon praten, man wat vielen we door de mand

Via een korte rit van 10km komen aan in Echterdingen en al snel doemt Paradise op. De club is eenvoudig te bereiken vanaf de Autobahn A8. Zelfs vanaf de rijbaan kun je de club zien als je er langs rijdt. Een groot gebouw met 5 verdiepingen herbergt de club. Gele letters met de naam Paradise pronkt op de gevel. Een majestueuze entree voert ons naar het Paradijs op aarde. Vriendelijk wordt ons welkom geheten en we mogen daarvoor 69,00 euro afrekenen. Ik kies voor een bademantel en ik krijg een splinternieuwe uitgereikt. Nog hard aanvoellend alsof deze nog nooit van Robijn heeft gehoord. Snel omkleden in de contemporaine Umkleide en we kunnen er voor gaan. Eerst maken we een oriëntatiereis door de club. Orientaalse emanatie pur sang was onze eerste indruk. Daar de begane grond uiterst overzichtelijk is, waan je je op de eerste verdieping in een waar labyrint. Een wir war van gangen gaf ons het gevoel van desorientatie. Mijn tourmaatje voelde zich direct thuis in deze club. Dit was wel eens anders tijdens de tour. In menig voorgaande club duurde dit nog wel eens of het overkwam hem helemaal niet (Colosseum). We bestellen een consumptie aan de bar en ploffen neer op één van de aanwezige zetels, gespatieerd van omvang, vol met talrijke kussens. Ikea heeft goede zaken gedaan met deze club.

Al snel werden we opgemerkt door de reeds aanwezig dames. Er waren er al redelijk veel voor het tijdstip van de dag. Een zwartharige dame was de eerste welke een poging deed bij ons. Onze geverseerde houding deed haar al snel afdruipen. Nummer twee was een gehaaide Roemeense, luisterend naar de naam Rumy. Een Extince meisje pur sang. Zij plomde over ons tweën heen zodat ik haar billen frontaal op mijn schoot had en haar hoofd op de schoot van Extince. Ze speelde het spel goed. Ze aasde naar de beer welke het eerste zou toehappen. Na eerst Extince met een weerhouden blik aan te hebben aangekeken, probeerde ze het bij mij. Op een wat onverlate manier liet ik ook blijken nog er nog geen zin in te hebben. Ze probeerde het nogmaals bij Extince door bij hem op schoot te kruipen. Vieleicht später was het laatste woord van hem voordat ook zij eieren voor haar geld koos. De eerste dame, welke schijnbaar dacht dat een rondje door de club voldoende zou zijn voor een herkansing, kwam weer verhaal halen. Hoe dik kan de plank voor haar hoofd zijn Meer van dit soort taferelen volgden in het eerste uur. Maar al snel hadden de toen aanwezige dames wel door dat wij moeilijk in te palmen waren.

Zoals in Artemis, werken de dames in Paradise ook in Shifts, alleen in de laatste club gaat het binnenkomen van de dames meer gradueel.
        Door de ambiance van de club en de talrijk aanwezige dames naar onze smaak, werd al snel onverbiddelijk besloten onze tourplanning aan te passen. Extince had zelfs een optie om vier dagen in Paradise te blijven. Ik zelf kon vanwege andere verplichting niet in deze optie meegaan. Het gaf in ieder geval wel aan dat Extince uiterst begeistert was van het hele gebeuren hier in deze club. Zoals we de afgelopen dagen beleefd hebben, kunnen Extince en ik op bepaalde momenten van elkaars zijde wijken. Ieder gaat dan een beetje z'n eigen gang. Daar ik een meer bankligger ben, is Extince meer de inderhaastige persoon met een gestoorde hormonen huishouding Met zijn afpassende houding struint hij door de club ten doel zijn to-do lijst te managen. Ondanks de aanwezigheid van talrijke Extince meisjes, was hij deze keer weer zo consequent als ik hem ken. Wanneer hij één volmaakte sessie heeft gehad met een dame, dan kan je er vergif op innemen dat de dame in kwestie ook zijn tweede, derde... zal zijn. Wanneer ik hem daar dan op aanspreek, dan weet hij altijd met een onderbouwend weerwoord te komen. Dit is juist een leuke van gezamenlijk op stap gaan. We houden elkaar scherp

We hadden weer een moment dat we even onze eigen gang gingen en ik besloot de wellness op te zoeken. Even lekker bubbelen in de jacuzzi.
        Het aantal dames werd steeds groter. Nog meer mooie vrouwen. Waar houdt dit op. Ik zag ondertussen al wat bekende dames welke ik eerder in andere clubs had gezien. Blonde Paris (ex GT-Harem), Blonde Julie (ex VV-Oase), twee stunners uit Oase Rebecca and Mandy. Verbaasd keken sommige van deze dames me aan. "Du kommst auch uberral" Aber ja Natüuuuurlich

Extince had op een gegeven moment een 100% meisje naar zijn smaak gevonden en ging er later mee kameren. GEIL, GEIL, GEIL, zoals ik hem ken, kwam hij van de kamer. Ik zag de bui al weer hangen, zo voorspelbaar, het zou niet zijn eerste ronde zijn met deze dame. Op een gegeven moment zien we een prachtige blondine voorbij lopen. Ik had op dat moment nog niet opgemerkt dat het Amy uit Living was. Typisch was gewoon dat ze bijna niet opviel tussen de Paradise dames. Geen moment later realiseerde ik dat het Amy was. Ik liep haar achterop en de wederzijdse herkenning was daar.

Het eten was al een tijdje beschikbaar en we besloten te gaan eten. Allemaal prima verzorgd in Paradise. Kip, Rundvleesgulash, Friet, Rijst, Gebakken aardappelen, Groente en vele salades. Lekker gevarieerd dus. Na het eten was ik toe aan een kamergang, Net daarvoor was Extince alweer op herhaling met z'n eerste dame. Ik had nog even gebubbeld en zag vanuit de jacuzzi Amy alleen op een bank zitten. In LR had ik haar in deze junctuur zelden gezien. Ik herinnerde me de puike sessie met haar in LR nog en heb haar nog altijd op mijn WiederholungListe staan. Toehappen dus, nu ze in Paradise tot maar EEN van de stunners behoort. Een vol uur hartstochtelijk sex volgde op één van de 51 kamers welke Paradise rijk is. Na afloop was ik ook direct klaar voor die dag. De tot dan zes dagen tour begonnen parten te spelen. Af en toe moet je even een rustdag pakken. Vandaag zijn we er weer, dus beschouw ik deze eerste dag als een meer verkenningsdagje.

Tot zover de eerste belevenissen in Paradise. To be continued...

Sonny

Commentaar

Donderdag 21 mei 2009: Paradise, Leinfelden-Echterdingen

Donderdag 21 mei 2009: Paradise, Leinfelden-Echterdingen

De 7e dag in de tour begint met een heftig onweer boven Stuttgart. Het is net 08:00 in de morgen. Ik word erdoor bruut uit mijn remslaap gehaald. Een moment dat ik nog niet echt wakker ben en mezelf afvraag waar ik ben. Ik sluit me ogen weer en zie de lichtflitsen steeds door mijn oogleden doordringen en even daarna de donder. Langzaam trekt het onweer weg en voor mijn gevoel, een moment later, schiet ik duidelijker wakker. Het is mijn telefoon. Extince belt, het is reeds 10:30 uur. We stemmen even af en een besluiten nog even rustig in het hotel te blijven. Nog even een update schrijven op YBF en tegen enen vertrekken we, ditmaal zonder tussenstop in de stad, regelrecht naar The Paradise.

We komen er rond half twee aan en zien dat het een stukje rustiger is als de dag ervoor, maar we blijken ook twee uur eerder binnen te zijn. Ik voel me qua mojo duidelijk beter als de dag ervoor. Ik heb er duidelijk zin in, toch opvallend, gezien ik had gedacht dat er na 6 dagen een keer de klad in zou moeten komen. Maar nee, het ging eigenlijk de hele week met lustige of minder lustige dagen op en neer. Ik neem mij voor om deze dag korte sessies te doen en zoveel mogelijk van het vrouwelijk schoon te genieten. Extince heeft duidelijk andere plannen en doodt eerst de tijd met wat oriënterende rondjes. Ik ga eerst even de inwendige mens voorzien met wat voedsel, en ga daarna even banken. Op dat moment lopen er zo’n 20-tal dames rondt, een groot aantal kennen we al van de vorige dag.

Terwijl we beiden genieten van een prachtige dans-act van een Roemeense dame, dit onder begeleiding van een typisch sfeer beschrijvend nummer, zien we Rebecca en Joy binnenkomen. Rebecca had ik reeds op mij te-do lijst staan. Deze was duidelijk nog niet wakker en het duurde dan ook even voordat ze in de gaten heeft dat ik stoute plannen met haar heb. Extince was inmiddels aan de zijde gekropen van een 100% Extince meisje. Ze lijkt erg veel op de dame waarmee hij de dag ervoor ook al veelvuldig was gesignaleerd. Ik vertrek met Rebecca naar boven en kom een goed uur later weer terug in de bar. Extince is op dat moment ook verdwenen en ik besluit eens te gaan genieten van sauna en sneeuwgrot.

Na een drietal sauna-sneeuwgrot rondjes is het tijd voor de jacuzzi. Niet veel later zie ik Extince ook weer boven water. “Jij bent ook weer de gezelligheid zelve” was de zin die ik hem direct toewierp. Deze man houdt nu eenmaal van lange sessies, ik begin er aan te wennen…. Het eten staat klaar, deze keer weer goed geregeld. Gezien ik reeds laat had gegeten, schuif ik nog niet bij Extince aan. Na het eten lopen we wat rondjes samen, hangen we wat in de banken en genieten van de totale ambiance die deze club rijk is. Ondertussen loopt het dames aantal weer geleidelijk op. Julia en Melina zijn er ook weer. Ik praat wat met Melina (ex Paris GT) en vraag aan haar of haar perfomances zijn verbeterd t.o.v. twee jaar geleden, ze was inmiddels geen 18 meer, maar 20. Met een vragende en vertwijfelende blik wordt ze heel erg needy naar mijn antwoord op haar wedervraag, of ze toen niet goed zou zijn geweest. Ik laat het antwoord in het midden, en laat haar gissen. Wel sluit ik af door te zeggen dat ik het wel zou willen testen. Potentieel had ik een afspraak met haar gemaakt. Ik loop nog wat door de club en kom onderweg af en toe Extince tegen welke met dezelfde bezigheid druk doende is. Samen ijsberen we door de club en slaan de mooie dames gaande welke we tegenkomen.

Inmiddels raakt mijn hormonen huishouding steeds meer aan de kook van al dat schoon. Ik had al duidelijk een aantal naturelle, vrolijk opgeruimde, blonde, “girl next-door” meisjes zien lopen en ik focust mezelf op één ding…. Naar de kamer en wel heel snel. Ik zie Meline weer alleen zetten, en ik kruip direct tegen haar aan. Niet veel later loop ik met haar naar boven. Bij terugkomst is Extince weer aan de zijde gekropen van zijn verovering in deze club. Op uitnodiging van de twee ging er even bijzitten. Ondanks de sessie zojuist met Meline, was ik nog steeds geil. Hup, ik liep weg en kwam met een schone Duitse terug. Mona is haar naam. Ik kende haar nog van afgelopen zomer in LR. Ik twijfelde nog of ik toentertijd met haar had gekamerd, maar zij wist het nog allemaal te vertellen. Mona, is ook weer zo’n typisch opgeruimd Sonny-meisje. Ik heb even lekker met haar ge-presales en binnen een uur was ik weer boven. Een uitermate aangenaam half-uurtje volgde. Na deze sessie loop ik naar de bar. Extince en zijn dame zijn ondertussen ook naar een kamer vertrokken. Het was rond 22:00 uur. Ik besluit me even terug te trekken in de lounge-kamer boven en kijk daar even snel via mijn telefoon op YBF. Wifi is daar beschikbaar. Nadien loop ik weer naar beneden en ik zie Extince nog steeds niet.

Plotseling loop ik een opvallende dame tegen het lijf. Heel spontaan word ik aangesproken. De dame in kwestie wordt in deze club Paris genoemd. Na wat woorden met haar te hebben gewisseld, blijkt dat ze een asbakkenras te zijn bestaand uit Duits en Amerkaans bloed. De dame lijkt opvallend veel op de Schotse Brooke in PHG, duidelijk met haar vergeleken een maatje dunner. Verder heeft ze heel veel weg van de Russische Marina, eveneens uit PHG (2005-2007). Ze trekt me wel aan, een na een leuk gesprek vertrek ik ook met haar naar een kamer. Het wordt een GFE sessie pur sang.

Het is inmiddels is het ruim over twaalven. Na die vier sessies heb ik wel honger. In het eetgedeelte is nog volop eten te krijgen. Ik zie Extince er ook aan komen en we updaten elkaar over wat we gedaan hebben in de tussentijd. We lopen naar het eetgedeelte en ik voorzie mijn lichaam met wat calorieën in de vorm van Spinaziesoep. Nooit van gehoord, maar het smaakte opperbest. Extince zit er duidelijk doorheen. Non-verbaal gaf hij aan dat hij wel terug naar het hotel wil, maar hij gunde mij nog een laatste ronde. De Duitse Julia (ex-VV en Oase) komt ook nog even buurten, maar ik besluit niet met haar te gaan. De sessie met Mona was me zo goed bevallen, dat ik met haar op herhaling ga. We maken een sessie van een half-uur en komen 02:30uur van de kamer. De club was nagenoeg leeggelopen. Even waren we vergeten dat het Hemelvaartsdag is en de club een uur eerder sluit.

Redelijk moe maar zeer voldaan rijden we even voor drieën terug naar ons hotel. De tweede dag in The Paradise was ten einde gekomen. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Naar mijn mening is The Paradise één van de beste clubs welke Duitsland rijk is. Ik ga er zeker vaker komen! Bij aankomst in het hotel duik in direct mijn bed in.

De volgende dag gaan Extince en ik zich splitsen. Hij gaat nog een extra dag naar The Paradise. Ik heb een rit van 225km op het programma staan welke mij naar FKK-Oase in Brugholzhausen brengt.

Sonny

Commentaar

Stuttgart, FKK club Paradise

Nakededge was op doorreis in Zuidduitsland en bezocht voor de eerste keer het FKK paradijs dat gekend wordt onder de naam 'Paradise' te Stuttgart.

Ligging vlak bij de snelweg no. 8 (E52) en vlak bij het vliegveld.

De coördinaten zijn:
            Dieselstrasse 25
            D-70771 Stuttgart- Leinfelden Echterdingen

Naked Egde is een fan van hoogstaande saunacultuur in Duitsland en dit pareltje scoort hoog in de top-tien. Medewandelaars die de Artemis in Berlijn van binnen kennen, weten waar we het hier over hebben. De GT past hier drie keer in.

Ontvangst zeer correct en profi, met een entree van € 69,- (must be a joke). Mooie kleedkamers met doorsteek naar de doucheruimtes (met verwarmde muren). De club werkt met magneetclips waar de barrekening op wordt bijgeschreven.

Daarna een grote centrale hal met bar en veel zit gelegenheid in de sfeer van '1001 nacht'. Zeker 50 dames aanwezig. In het centrum een grote catwalk met diverse palen waar gegeven het vroege avonduur nog niet niemand in hing.

Ter linker zijde bevindt zich het restaurant met diverse verse gerechten en met live kok achter de toog. Het eten smaakt Naked Edge altijd beter als er een mooi uitzicht bij wordt geleverd en laat hier nou de hele harem te bewonderen zijn....

De dames verrichten hun diensten toch wel weer voor de bekende € 50,- per half uur.

Nakededge werd benaderd door een originele Duitse, kom daar nog eens om, die een voorkeur had voor de bioscoop. Wel, daar kon Naked Edge geen nee tegen zeggen.

Daarna met een dame van Roemeense makelij ter kamer getogen en wel, daar vlogen de spetters van af. Alle standjes èn met humor.

Dit is werkelijk paradise.
            straight to the Naked Edge

Commentaar

Re: Leinfelden, Dieselstrasse 25, Paradise

Heren,

Fast Eddie is zo'n laffe gebruiker van het forum dat veel leest, info opslaat en zijn weg mede bepaald door de hier vaak goed beschreven ervaringen.

Ik houd van luxe, mooie vrouwen en goede service. Aangezien Paradise op al deze vlakken een uitmuntend scoort voel ik mij verplicht hier een melding van te plaatsen.

Mannen, ik begrijp een ieder die regelmatig naar GT, VV en andere clubs vlak over de grens trekken. Het concept is goed en de vrouwen zeer bevredigend, maar Paradise bij Stuttgart is een MUST om eens te bezoeken.

De voorgaande beschrijvigen kan ik niet overtreffen en dat zal ik dan ook niet pogen. Enige tip die ik nog wil meegeven: slaap in het Holliday Inn Express. Kost niet veel en ligt om de hoek.

Commentaar

Ook Adriaantje had afgelopen zomer het genoegen om deze club eens toe te voegen aan zijn omvangrijke FKK-palmares ().
                Omdat er toch in de buurt werd vertoefd omstreeks 13.00 uur de Dieselstrasse ingereden, bolide geparkeerd en bij de ontvangst €69 afgerekend. De verplichte rondleiding maar even gelaten voor wat ie was om de dames vooral niet de indruk te geven dat Adriaantje hier voor het eerst was.
                Het geheel oogt erg fraai en schoon, met vele zitgelegenheid, fraaie welness compleet met IJsgrot en wel ruim 30 kamers geteld. Wachttijden kwamen de hele dag niet voor.
                Toch zo'n 20-40 dames die in de loop van de dag de line-up vormgaven waren hoofdzakelijk van Duits, Bulgaars en Roemeense makelij.

Goede sessie's gehad met de Braziliaanse Gabriella (2x zelfs), wel zakelijk, goede service, super body, lekker zoenen en FT. Minpuntje was het overduidelijk annimeren op drank tijdens de pre-sales.

Tussen de sessie's door kwam het vrouwelijk schoon zich voorstellen aan de Hollander. Klaarblijkelijk hadden enkele dames recentelijk het Brügger GT bezocht en dacht men dat dit in NL lag.....

Tussendoor viel mijn oog op een uitgebreide drankkaart van liefst 9 pagina's varierend van een goedkope wijn tot de meest exclusieve champagne in 6l fles van €1.800, zodat Adriaantje het wijselijk (klaarblijkelijk tot grote ergernis van het bediendend personeel) het maar bij zijn 9e cappucino hield.

Ook mijn volgende sessie met de Hongaarse Stella werd er weer gevraagd of er wat alcoholische versnaperingen in zaten. Edoch, deze blonde Hongaarse schone werd duidelijk gemaakt dat Adriaantje voor lekker sex naar Stuttgart was afgereisd. Sessie was op zich wel aardig.

Laatste sessie met de Israelische Alexia was op zich wel aardig. De dame wil de echter in het kino niet haar vollledige programma afwerken. Op de kamer gingen daarentegen wel alle registers open.

Adriaantje genoot van de club en het vrouwelijk schoon. Echter, een aantal duistere figuren van dubieus allooi namen plaats in de buurt waarna de dames zich één voor één kwamen melden om verslag te doen van omzetcijfers, aantal kamerbezoeken en werd er driftig getelefoneerd. Adriaantje ving delen van het gesprek op waaruit bleek dat de duistere figuren blijkbaar ontevreden waren over de gerealiseerde omzetcijfers. Dit was voor Adriaantje reden om het Stuttgartse te laten voor wat het was en koers te zetten naar het plaatselijke Etap-hotel. De volgende dag zou er immers nog een zware bevroeving in de Augsburg-Arena op het programma staan.

Grtz,

A38
                Laatst gewijzigd door Adriaan_38; 03-01-10, 01:01.

Commentaar

Ali-bin-Nak-ed stuurde zijn vliegende tapijt maar weer eens naar het paradijs van de 1001 nachten. Zelfde fenomenale service, zelfde fenomenale meiden, alleen moest de sjeik wel dieper in de buidel tasten.

€ 50,- voor een half uurtje, € 50,- voor het tweede half uurtje (was 25), € 50,- extra voor FT (was 25) waarbij Ali-bin-Nak-ed dus in de extase van het eerste uur € 150,- moest neertellen.

Zegt dat grietje in het begin ook nog: 'I am a disaster' Altijd vlot reageert dus Ali-bin-Nak-ed met: 'no problem at all, I even hope you are a fucking disaster' en zo nog even. Moest de sjeik € 10,- extra tippen voor 'Spiel'.

Ach ja, geld.... De sjeik blijft komen in het Paradijs.
                  straight to the Naked Edge

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nakededge Bekijk bericht
                    € 50,- voor een half uurtje, € 50,- voor het tweede half uurtje (was 25), € 50,- extra voor FT (was 25) waarbij Ali-bin-Nak-ed dus in de extase van het eerste uur € 150,- moest neertellen.
                    Hey Naked_Edge,

Van de prijsstelling van €25 voor het 2e halfuurtje of FT is in The Paradise Stuttgart nooit eerder sprake van geweest. Altijd moest hiervoor €50 worden afgerekend, zoals gebruikelijk in alle grote clubs in Zuid-Duitsland.

Inderdaad wel een toptent. Ook meerdere goede sessies gehad.

Commentaar

Daar ik voor zaken in Stuttgart was en ik op voorhand wist dat mijn vlucht pas 's avonds vertrok en ik nog een paar uur vrij had, had ik hier eens gekeken en goede zaken gelezen over club paradise.
                      Zo gezegd, zo gedaan en met de metro naar Echterdingen gespoord en met mijn trolleytje in de hand op zoek gegaan naar dit sexparadijs. Gelukkig had ik van tevoren in Google maps een plannetje uitgeprint want het lag toch wat in een achterbuurt.
                      Meer bepaald zelfs in een industrieterrein, hilarisch eigenlijk.
                      Maar de enorme letters "Paradise" op het gebouw maakten het wel makkelijk te vinden in de straat. Eens binnen kreeg ik na het betalen van 79 euro een mooie badjas en slippers ter beschikking en kon de fun starten.
                      Zoals hier reeds geschreven, de club is een pareltje, het is echt of je een duizend en één nacht-tafereel binnenstapt met daarbij een wel zeer mooie harem
                      Ik moet erbij zeggen , dat het zondag was en ik daar om 12u30 binnen kwam gelopen.
                      Er waren amper 5 andere mannen in de club.
                      Eerst vlug eens rondgelopen en genoten van een sauna en een stoombad om me dan aan de bar te zetten en de vrouwen te bekijken en ik moet toegeven ze zagen er allemaal verrukkelijk uit. Allemaal zich naakt in de zetels vleiend, allemaal op hoge hakken.
                      Ik schat dat er zo'n 10 meisjes aanwezig waren en geloof me het zijn echte gieren.
                      Ik zat nog maar net van mijn cola te drinken of de ene na de andere kwam op me af.
                      En ze zijn ongelofelijk direct. Ze slaan een praatje en ondertussen zitten ze je al half te masturberen. Mijn oog viel op een zeer knap negerinnetje Paulletta uit Kenia en na wat getongzoen aan de bar ging het naar boven. Allemachtig hoeveel kamers er daar zijn, allemaal in dezelfde oosterse stijl.
                      De prijs moet je zelf onderhandelen met de meisjes aan de bar en na de sex gaan ze met je mee naar je locker en moet er cash worden afgerekend.
                      Half uur = 50 euro , maar voor sommige zaken moet je extra betalen
                      Klaarkomen in de mond = 50 euro extra
                      Klaarkomen op haar lijf = 50 euro extra
                      Anaal = 100 euro extra
                      Ik koos voor een half uur aan 50 euro omdat ik dan nog eens een andere kon uitkiezen.
                      En met al die keuzemogelijkheden vind ik dat je beter je zaad verspreid over meerdere meisjes
                      Paulette was fantastisch. Eerst pijpen zonder condoom, dan ik haar beffen , dan 69 en daarna nog heel veel standjes tot ik uiteindelijk rechtstaand met haar op mij hangend klaarkwam. Amaai dat mens was atletisch!
                      Daarna terug sauna en de sneeuwhut in, bubbelbad en terug iets drinken en een nieuwe keuze maken. Deze maal ging ik voor de lange Derya uit Turkije. Een heel mooie vrouw.
                      Terug voor de 50-euro optie gekozen alhoewel Derya wel erg veel reclame maakte voor anale sex bij haar. Dat was nu eens het leukste wat ze aan sex vond zei ze.
                      Nou ik niet. Derya bleek veel commercieler ingesteld dan Pauletta. Ze deed er alles aan om me zo vlug mogelijk klaar te doen komen. Maar omdat ik nog maar pas sex had gehad, viel dat wel een beetje tegen voor haar, maar niet voor mij ha ha.
                      Het werd dus wel een lange vrijpartij en man wat had ze een lekkere poep om tegen te kletsen. Om 16u moest ik spijtig genoeg al de club verlaten maar het was een zalige namiddag geweest. Een aanrader!

Commentaar

Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.

Op de site van de club vind je veel informatie http://www.the-paradise.de/index.php maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?

Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. De buitengevel van de club ziet er niet echt mooi uit. Een paarsachtig geschilderde gevel. Echter eens je de deur van de club bent binnengegaan kom je in een uiterst chique omgeving. De dames die toevallig bij binnenkomst ook aan de balie stonden waren erg vriendelijk.

De inkom bedraagt € 79 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, inclusief een badjas (een badjas die erg passend past en waarmee ik goed stond, niet zo een voddenpak dat óf te groot óf te klein óf... is. Ik wou hem de hele dag aanhouden maar het was te warm en ik deed hem enkel aan om te gaan eten.

De uitleg over de club werd perfect gegeven. Je krijgt een gehele rondleiding door de club op het gelijksvloers door een thekefrau. Zij was heel vriendelijk en in voor grapjes. Ze liet alles zien, met uitzondering van de chique kamers. Oogverblindend was de rondleiding. Je weet niet wat je ziet. Schitterende club! De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de sneeuwbron, de kino, het restaurant, de alcoholbar, de gewone bar en de zeer uitgestrekte loungeruimte bevinden zich op het gelijksvloers (waar je binnen kwam). Op de kamers en rustruimtes, tv-ruimtes en dakterras na bevindt zich dus alles op het gelijksvloers. Naar het eerste verdiep kan je per lift of trap gaan. Het gelijksvloers is eigenlijk één reuzegrote ruimte maar door de indeling van die ruimte lijkt dat niet zo én toch kan je van bijna overal op het gelijksvloers een overzicht hebben op alles wat gebeurt in de club.

De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Je kan ze bijna allemaal VIP-kamers noemen. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco. Net als in die andere prachtige club in Stuttgart: Safari, is er ook hier geen sleutelceremonie. Zonder inschrijving in een logboek gaan de dames dus met jou naar de kamer.

Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en zijn er ook twee hele grote schommelbedden in de lounge. De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. De koud-warm regeling is hier perfect. Zelfde systeem maar duurdere versie waarschijnlijk. Ook de douchegel die ter beschikking staat is niet van het goedkope type zoals in de andere clubs. De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna vind je overal.

Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich begeven naar de ijsgrot. Héérlijk als je het mij vraagt maar bibberkoud. Je kan in de zachte sneeuw rollen of de sneeuwpieken aan het plafond over je heen laten vallen om af te koelen. Je kan er ook gewoon in gaan staan natuurlijk. Het buitenterras bereik je via de eerste verdieping maar dit gedeelte was vandaag gesloten. Dit moet zowat het enige minpunt in deze club zijn. Het management bepaalt wanneer het weer is om buiten even een luchtje te scheppen. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren.

In het restaurant dan. Het restaurant is rookvrij. Je betaalt € 80 inkom in deze club dus mag daar wel wat tegenoverstaan, denk je dan. Dat merk je dan al direct bij het ontbijtbuffet. Het is écht het beste van het beste. Alsof je op zondagmorgen gaat brunchen in een meersterrenrestaurant. Het leek wel een heel uitgebreid champagnebuffet, zonder de champagne en zonder de kreeft dan. De champagne kan je btw tegen extra vergoeding bestellen. Voor de rest kon je het zo gek niet bedenken of het was er. Zeer veel verschillende soorten broodjes, al dan niet belegd met bijvoorbeeld ham en parmezaanse kaas en kruiden. Ook Frans brood lag er. Warm buffet, koud buffet, zoetigheden, een oase aan fruit, muslies, ochtendgranen, yogurts, fruitmoesen, vis, vlees.... Ik begon dus met ruim de tijd te nemen om heerlijk te genieten van deze lekkere brunch. Pak dat ik ongeveer een kleine twee uur getafeld heb. Een dame maakte er mij trouwens attent op. Van alles wat ik luste probeerde ik een beetje te nemen.
                        Op een bepaald moment wordt het restaurant voor een dik uur gesloten en wordt het avondeten klaar gezet en wordt het restaurant gepoetst. Het avondeten bestond uit verschillende menu's die je naar vrije wil kon combineren en daarnaast ook nog bijgerechten, lekkere spinazieroomsoep en ook nog uitgebreide koude schotels. Verschillende desserts en extraatjes. Je noemt het maar, het was er. Bij de eigenlijke warme schotels was echter geen vis en geen rundsteak. Alle dranken zijn in zelfbediening of aan de bar. Verschillende theesoorten en koffie, net als alle soorten fris, appelsap en appelsiensap. Bij de thee's kan je of citroen of limoen doen. Speciale koffies kosten echter € 3. Het appelsiensap komt ook uit een tapmachine en dat proef je wel. De smaak is niet zo goed als appelsiensap uit flessen. Dit was ook zo in de twee andere clubs in Stuttgart die ik bezocht: Safari en Sakura.

Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een donderdag 100 dames aanwezig en ongeveer 85 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten…. Verder kan er nog opgemerkt worden dat de minst mooie dames al om 11.00 uur 's morgens aanwezig waren. In Safari was dit niet het geval. In Paradise is het dus even geduld oefenen vooraleer de massa zeer mooie dames aanwezig zijn. Ze druppelen vooral binnen vanaf een uur of twee, drie in de namiddag. Het valt ook meteen op dat de dames in de drie clubs niet klagen over te weinig inkomsten, te weinig gekamer, te weinig mannen, terwijl er dus steeds meer dames dan mannen zijn. Een andere mentaliteit van de dames dus. In NRW hoor je ze steeds maar klagen, hoewel er vaak veel meer mannen dan vrouwen aanwezig zijn.

De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. In deze club is het echter wel op je tellen passen, je moet een beetje assertief zijn want anders is het bij de meeste dames na het klaarkomen opkrassen en maken ze het halfuur niet vol. Gelukkig zijn er hier genoeg uitzonderingen op de regel te vinden (dus ook voor de minder assertieve beren). De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken en overal komen hier veelvuldig voor. Pijpen overal alom, zo je dat zelf wil maar ook gehele sessies die zomaar op de trappengangen, banken, sofa's worden afgewerkt. Dit is leuk om te zien en om eens mee te maken maar de kans op een minder-dan-dertig-minuten-sessie vergroot zo ook enorm (en ik denk dat het stiekem daarom te doen is bij vele van die dames).

Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. Ook de sfeer tussen de dames en het management is erg gemoedelijk. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.

Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is subliem en ongeëvenaard (ook niet in PSR).
                        Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.

Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 79 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.

Laten we een goeie dame en een slechte uitlichten.

Ik heb voor mijn eerste sessie een supermooie dame uitgekozen die ook nog eens supergoeie service gaf op de kamer. Dit zorgde ervoor dat ik twee keer met deze dame op kamer ging, ondanks de 100 andere mooie dames. Ze verleidde me de eerste keer op een ligzetel aan het saunagedeelte op de wel erg juiste manier en na een tijdje verhuisden we naar de kino. Deze dame weet je erotisch tot en met te prikkelen, deze dame levert een perfecte blow job af en de daad zelf is in alle standjes zeer o.k. Knuffelen, strelen, teasen... het hoort er allemaal vanzelfsprekend bij. De eerste sessie kwam ik al na 20' klaar en dat was enkele minuutjes later voor haar voldoende. Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik ook nog van de 10' daarna heerlijk kan genieten (als het niet gereduceerd wordt tot sigaretje roken). Daar had ze geen problemen mee.
                        Haar naam: Nicole
                        Een beschrijving:

haarkleur/-lengte: lang/zwart (lichtjes krollend)
                        ogen: bruin
                        lengte: 1,63
                        postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
                        nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
                        leeftijd: 22
                        tatoeages/piercings: ?/?
                        service: knuffelen, teasen, strelen, kussen, tongzoenen, PZC, NMC, vingeren, likken
                        opmerkingen: heel erg lief en heel mooi gezichtje dito ogen, dito lichaam en borsten en weet je erotisch enorm te prikkelen
                        Voor de tweede sessie heb ik haar zelf verrast en besprongen in de kino maar deze keer hebben we de sessie zelf op een kamer gehouden.

En dan nog dit:

De middensessie gebeurde met een dame die mij aansprak met haar vriendin op de trappen. Ze vroeg om een trio maar ik wilde alleen met haar. Ik had haar al als een wild springend veld bezig gezien gedurende eerder die dag en ook nu was ze spontaan en al wat ik maar kan wensen. Zij wou de sessie eventueel zelfs op de trappen doen maar ik niet. Boven belandden we dan op een soort bank-sofa. Vlak aan de kamers. Daar wou ze mij al beginnen pijpen. Ik had daar niets op tegen en mijn lul werd al snel erg stijf. Ze vroeg of we gingen neuken daar. Ook daar had ik niets op tegen. Kickt wel even zo. Ik duwde haar op de bank en zo op zijn hondjes, zij zittend op mij daarna.... Best leuk allemaal maar mijn lul werd op den duur te slap om nog voort te neuken omdat andere mannen niet alleen voorbij liepen maar ook opmerkingen maakten naar ons en sommige er bleven op staan gapen, aanmoedigen. Nee, dat maakt mij niet echt happy'er zo. Ik stelde haar dan ook voor om op kamer te gaan. Ze ging daar enkel mee akkoord wanneer ik daarvoor € 50 extra zou voor betalen. Ben je gek. Ik zei haar dat de tijd (ik beschouwde dit eerst nog als voorspel) gewoon doorloopt op kamer. Opnieuw (waarom in hemelsnaam?) wendde ze de kamervraag af en vroeg ze of ze dan niet gewoon weer mocht beginnen te pijpen met in de mond klaarkomen. Toen ik zei dat dat niet hoefde (zeker niet in deze omstandigheden, plek), vroeg ze of ik dan anaal wilde. Dit werkte op mijn zenuwen en ook dat wou ik niet. We gingen dan (op mijn aandringen) toch in een kamer. Daar wees ze er al vrij snel op dat het halfuur op een kleine 10' voorbij was. Ik attendeerde haar er op dat we nog maar dik 10' onderweg waren. Vooraleer dat we uiteindelijk op kamer gingen stelde ze dan maar voor om mij met de hand te laten klaarkomen. Daar bedankte ik ook voor want dat kan ik zelf. Geen anaal, geen FT, geen handafwerk, persé die kamer willen, geen exta's... het moet haar (ten onrechte) flink ambetant gemaakt hebben want op de kamer trok het pijpen ineens op niets meer. Echt stijf kwam mijn lul dan ook niet meer. Ik stelde me tevreden met wat zich voor de kamer afspeelde. Dat was toch een beleving apart en leuk, zolang de toeschouwers niet te actief begonnen kijken. Dit op zich was (als ervaring rijker) zijn € 50 al waard. Een vijftal minuten voor het einde van de sessie vroeg ze toch nog eens op een FT niet mijn wens was. Nee, natuurlijk nog steeds niet, dacht ik én al zeker niet voor jou. Ik antwoordde haar wel dat áls ze hem weer stijf krijgt én dat áls ze mij tot een orgasme kan bewegen, het o.k. was. Ik wilde eens zien wat het resultaat zou zijn. Het resultaat loog er niet om. Voor € 100 voor een halfuur (€ 50 extra voor FT) kon mevrouw ineens weer fantastisch goed pijpen. Zálig van genoten maar op het juiste moment even aan de belastingen gedacht. Toen we al 7' over het halfuur (alles wat voor kamer gebeurde meegeteld) waren (en ze dus al een klein kwartiertje flink gepijpt had), werd ze het blijkbaar beu. Ze zei me dat ze geen 30' haar gaat inspannen voor € 50 (dame is er nog maar net?, dame komt van de ramen?). Enfin, ik had mijn plezier voor kamer en nog een klein kwartiertje een goede pijpbeurt. Dat alles voor € 50. Ik ben tevreden. Zij echter niet. Ik vrees dat ze met nog geen enkele man zoveel inspanning heeft geleverd voor € 50 als ik het plaatje zo achteraf bekijk. Eigenlijk is het gewoon een "kut" wijf. Volledig af te raden. Ze zal het er ook niet lang uitzingen, denk ik.
                        Het verhaal is nog niet ten einde. Bij het afrekenen was er geen enkele discussie toen ik de € 50 (maar € 50 voor haar) overhandigde maar ze keek wel in mijn portefeuille. Dit is iets dat ik normaal niet toelaat maar bij haar had ik op dat moment geen zin om daar ook nog eens wat van te zeggen. Ineens kreeg ik van haar de reactie van dat ik zo veel geld bij had. Ik was dan ook voorzien voor 3 dagen club. Dat weet zij natuurlijk niet. Het spreekt vanzelfd dat in de gehele sessie buiten neuken en pijpen geen andere services aan bod waren gekomen. Ineens pakt ze me lief vast, begint ze te zoenen, uit te dagen, 'k mocht haar tegen de open kast smijten met de handdoeken in, armen vastpakken en omhoog leggen.... Ze vertelde me dat ik haar had moeten zeggen dat ik best veel geld over had voor een dame en best langer dan een halfuur op kamer wil zijn als het tof is. Voor € 50 is ze slecht, nog volgens haar, voor vanaf € 100 erg goed. Ik vertelde haar dat ze haar kans had verkeken en dat een sessie van de eerste minuut erg goed moet zijn en dat er dan eventueel kan verlengd worden. Het véle geld (benadrukte ik) is voor een vriendelijkere normale correcte dame. Toch zei ze tot sebiet en inderdaad probeerde ze me later op de avond nog tot drie keer toe op kamer te krijgen met mooie beloftes (die misschien waar waren maar zij verdiend dat niet, ook al is het waar). Tijdens haar verleidingspogingen heb ik dan maar eens van de zaak geprofiteerd en eens goed in haar tieten genepen en met mijn vinger in haar grotje gezeten en, en, en.... De laatste keer dat ze me verleidde ben ik zelfs mee naar boven gelopen. Ze was er van overtuigd dat ik toch nog met haar ging kameren maar toen ze de sleutel had genomen en een proper laken, zei ik haar dat ik gewoon wat ging rusten in de tv-room. Ze bleef lachen maar vond me nu wel verrukt.

Deze dame is een vijs (laat het nog veis zijn) kwijt en ten stelligste af te raden voor iedereen. Daarom zou het erg praktisch geweest zijn als ik haar naam nog zou kennen maar die ben ik vergeten. Er kwam te veel bij kijken. Al bij al heb ik er toch mijn plezier in gehad en toch super momenten gehad omdat ik het tactisch speelde en dus mijn € 50-briefje niet vergooid maar ik waarschuw liever een ander. Op de Duitse fora's staat ze misschien al beschreven maar ik heb momenteel problemen om ze op te snorren. Het een en ander werkt niet zo goed (inlogproblemen). Ik zal dan maar een beschrijving geven zonder haar naam.

haarkleur/-lengte: zwart/kort (tot net niet op haar schouders)
                        ogen: bruin
                        lengte: 1,58
                        postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (loopt topless) (lolita)
                        nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
                        leeftijd: ongeveer 20
                        tatoeages/piercings: ?/?
                        service: zie recensie boven (zeer slecht)
                        opmerkingen: rotslechte mentaliteit houdt ze er op na, rot karakterke, er zijn maar een vijftal Bulgaarse dames in Paradise en maar één met kort zwart haar, je kan dus niet missen als je ze ziet.

Ik deed op het einde van de dag mijn verhaal bij de theke toen die vroeg of alles naar wens was verlopen en ze bevestigde mij twee keer heel duidelijk dat een en ander met de dame zou doorgesproken worden. Of dat ook echt zal gebeuren is natuurlijk de vraag .

Commentaar

Re: Leinfelden - Saunaclub Paradise, Dieselstrasse 25

Verleden week ook eens de kans gehad om naar Paradis af te zakken ( twas een beurs te Stuttgart dus de perfecte reden )
                          Wel na vroeger eens enkele keren in golden time te zijn geweest was ik echt nieuwsgierig. 1 ding kan ik alvast zeggen: de naam Paradise is terecht gekozen! manmanman, bij het binnenkomen zie je al een sfeer die ik nog nergens mocht meemaken. Een sprookjestafereel, waar al bij het binnekomen mijn oogjes mooie elfjes mochten bewonderen.
                          Eenmaal binnen was het dolle pret. Niet te geloven maar overal liepen er ongelooflijk bevallige dames rond. De ene al mooier dan de andere. Uiteindelijk na enkele praatjes ( de ene was al liever en vriendelijker dan de andere) eens de cinemaruimte opgezocht. Duurde natuurlijk niet lang vooraleer ik gezelschap kreeg. En twas direct koekenbak...dus wij snel een kamerke opgezocht. Aïda was haar naam een Moldavische schone met een figuurke ...manmanman. Ze deed in een vorig leven ( nog niet zolang gelden , aan 'table dancing', vandaar haar lekker afgetraind lijfje. Tussen de vele , toch wel jonge dames daar ( 20 à 25 jaar) was zij met haar 28 jaartjes toch iets volwassener en kon je er nog een leuk praatje mee maken ook. Ze pushte wel om zo graag haar pijpkunsten te tonen met een volledig einde in haar mondje dat ik me liet gaan ( ik weet naderhand wel waarom......50 eurokes extra...) maar de rest van ons gezellig samenzijn was evenzeer een topper. Alle standjes passeerde de revue en na bijna 2 uurkes moest ik het toch wel voor bekeken houden .

pluspunten dus: lekker figuur, zeer 'hot' in omgang, leuke tijd op de kamer , leuke gfe
                          minpunt: eens betaald is ze nog wel vriendelijk doch van gfe niet veel meer sprake ( dan zie je dus de zakelijke kant die naar boven komt) Ze is ook wel kieskeurig en probeert niet teveel tijd te vreliezen met rond te hangen ( ze werkt nooit later dan 20.00u omdat ze nog een normaal leven wilt hebben..vandaar dat ze haar 'werk' dus ernstig neemt haha, en dus gretig op zoek gaat naar leuke klantjes tijdens haar werkuren...

Voor de rest is de club ongelooflijk mooi en gezellig, leuke bar, lekker restaurant, prachtige kamers!, maar vooral o zovele mooie meiden....weliswaar veel van roemenië en hongarije, maar daarom niet minder leutig.
                          ik kan niet wachten op de volgende beurs ( doch de voor mij interessante is maar om de 3 jaar snif snif...)

Commentaar

Ik onderschrijf de uitspraak dat Paradise dé mooiste club van Duitsland moet zijn.

Mijn vriendbeer heeft niet snel de gelegenheid om er eens een paar dagen op uit te kunnen trekken. De gelegenheid diende zich afgelopen week aan. Hij wou ook wel eens richting Frankfurt trekken. Hij vroeg mij welke clubs ik hem in die regio kon aanraden. Dat was een moeilijke vraag. Er zijn wel meerdere goeie clubs daar: Palace, Mainhattan, World, ROM.... Te veel voor drie dagen dus. Ik stelde voor om Palace alvast te schrappen omdat deze club veel gelijkt op Paradise maar op alle vlakken moet onderdoen. Hij vroeg me dan welke club ik zo fantastisch vond. Een club waar ik het vroeger tegen hem eens over had. Eerst wist ik niet zo goed waar hij op doelde maar toen hij zei dat in die club het eten nog veel beter is dan in PSR, wist ik het weer. Paradise dus. Ik zei hem er wel bij dat die inderdaad op nog 1,5 uur rijden van Frankfurt ligt (als je doorrijdt). Toch werd er beslist om de eerste dag van de driedaagse naar Stuttgart te rijen en Paradise te bezoeken.

De tweede keer heb je altijd wat meer oog voor de details, die je eventueel de eerste keer niet hebt opgemerkt.
                            Zo merkte ik nu op de het dampbad een "zoutstrooiïng" ondergaat op bepaalde uren. Deze uren staan aangegeven op de deur van het dampbad.

Verder heb ik alle moeite gedaan om ook maar één negatief puntje te kunnen bedenken in deze sjieke club. De bar is helemaal met tapijt bekleed en alles in oriëntaalse stijl. Ik heb geen negatief puntje kunnen vinden. Overal handdoeken zat om te gebruiken. Vriendelijk personeel. Alles wordt steeds netjes onderhouden, alles zeer hygiënisch.... De grote centrale douches waren ze momenteel aan het renoveren. Douches zijn er echter nog meer dan genoeg in de club. Aan de kleedkamers en vlak naast de douches die ze aan renoveren waren. Ik was al vergeten hoe mooi en origineel de kamers ingericht zijn. (Redelijk) ruim en allemaal ovaal-ronde bedden wat toch origineel is.
                            Enfin, de tweede keer viel het me nog meer op hoe perfect deze club is.
                            Wie zoekt en blijft zoeken kan toch altijd overal een punt van kritiek vinden. Tijdens drukke avonduren kan er een korte wachttijd ontstaan aan de kamers, desondanks de 35 kamers en het bezoek van afgelopen dinsdag viek qua dames ook anders uit dan de weekendperiode van vorige keer maar dat lijkt me normaal. In de vroege openingsuren waren er maar ongeveer 25 dames aanwezig en 's avonds met moeite een 80-tal. De optische schoonheid kon ik (mijn types dan) dit keer vergelijken met andere clubs waar dat vorige keer helemaal anders was. Toch blijven de dames grosso modo gruwelijk mooi in deze club. De dames met een hoog fakegehalte lopen er ook nog steeds veelvuldig rond. Veel meer dan gemiddeld in andere clubs vind je hier dames met neptieten en zo.

Enkele bekende dames van vorige keer kwamen bij mij polsen maar als er iets dom is, lijkt het me wel om in een club waar je maar sporadisch komt, steeds met dezelfde dames te gaan.

In het restaurant (lijkt wel een bruiloft) kwam ineens een andere oude bekende dame binnengelopen. Ja, die dame waar ik in mijn vorige post geen goede ervaringen mee had en de dame zelfs kon mij ook niet meer zo hebben.
                            Ze kwam nu dus het restaurant binnen en bekeek me heel heel even toen ze me zag zitten, met een vieze blik. Ik wou zeker van mijn zaak zijn en bleef haar aankijken zodat ze dadelijk wel een duidelijke reactie zou moeten geven. Ze stond wel met haar rug naar mij maar blijkbaar voelde ze door haar rug heen dat ik haar in het oog aan het houden was. Toen ze zich omdraaide wenste ze kort maar vriendelijk smakelijk eten. Hetgene ik haar ook wenste.
                            Ik wou vandaag best nog eens met haar de lakens delen maar dan op dominate wijze. Ik zag dat wel zitten. Ik kreeg bij de gedachte om haar te verrassen met een sleutelvraag best wat binnenpretjes.

Later op de avond zag ik ze plots weer lopen en mijn berenmaat liep bij mij. Ik vertelde hem over haar en of hij haar niet voor de gek kon houden. (Allemaal speels natuurlijk.) Mevrouw stak daar zelf een stokje voor. Ik verschoot (niet mijn sperma) nogal toen ze mij ineens in mijn armen sprong en ondeugende dingen deed (tegen me aanwrijven...). Ze was precies blij mij weer te zien. Wat een toneel, denk ik dan. Uiteindelijk vroeg ze zelfs of ik met haar op kamer wou maar ik had net gegeten en zei haar dat ik voor alles eerst mijn tanden zou gaan poetsen.
                            Nadien ging ze naar huis of was ze veelvuldig (of lang) op kamer want ik heb haar niet meer gezien.
                            Ik zette een paar dames zelfs in de wachtrij voor haar. Ze dook dus echter niet meer op.

Ik had me op een tactische plek gevlijd in een schommelbed in de bar waar je zo goed als de gehele bar kan in het oog houden. Het baatte niet. Mijn maat was erbij komen liggen. Ieder aan een kant. Dit resulteerde in het feit dat twee dames tussen ons in kwamen liggen. Ik ging op kamer met de dame die naast mij kwam liggen maar meer daarover later.

Als ik nog eens de kans zie, ga ik zeker opnieuw een bezoek brengen aan Paradise. Een betere club bestaat naar mijn aanvoelen niet. Zowel qua wellness, eten als damesaanbod. De inkomprijs is maar € 19 meer dan in de duurdere NRW-clubs. Als je hier begint over na te denken zijn de 4 (grote) NRW-clubs dieven .

Commentaar

Inmiddels was het weeral een hele tijd geleden dat ik Paradise nog eens bezocht. Ik brandde van verlangen naar de club. Afgelopen zaterdag was het dan weer zover.

Ik belde aan om ongeveer half twaalf in de voormiddag. De ontvangst was zoals steeds vriendelijk, zonder familiare toestanden. Het personeel van zowel de bar, de poetsdienst, het restaurant,... waren ook erg vriendelijk en gedienstig. Ook de dames zijn door de band genomen steeds attent en vriendelijk. Het eerste uur kon je in de club enkel binnen in de bar en het restaurant. De rest was afgesloten vanwege filmopnames.

Het was op deze zaterdagmiddag erg rustig in de club. Er waren ongeveer 25 dames aanwezig en nog minder heren. Een onaangenaam koud, kil en eenzaamheidsgevoel kreeg je echter niet omdat deze grote club zo warm en mooi aangekleed is. Dat er vanwege de opnames geen muziek speelde was wel even wennen. De dames die aanwezig waren op dit moment waren qua optiek te vergelijken met de optiek in andere clubs wat later op een zaterdag. Ik kon niet stellen dat enkel de dames die moeilijk aan de bak geraken op dit moment aanwezig waren. Er liepen best al hele mooie dames tussen.

In het restaurant kon ik maar weer eens mijn hartje ophalen. Het blijft het beste eten van alle clubs in Duitsland. Ik kwam in gesprek met een Duitser die er zo af en toe nog eens komt. Hij kwam vroeger twee tot drie keer per week naar Paradise. Hij vertelde me dat de club erg achteruit was gegaan qua aanbod aan dames en eten. Eens de club na een korte inloopperiode goed bolde zouden er een paar jaar geleden zo goed als continue 200 dames aanwezig geweest zijn en geen enkele met een maatje meer. Ook qua voeding zou het erg achteruit gegaan zijn, nog volgens deze Duitser. Vroeger zou er onder andere ook krab, kreeft,... geserveerd geweest zijn.
                              Wat ik in elk geval zelf ook opmerk tegen vorig jaar is dat er vorig jaar bij de brunch nog allerhande lekkere hapjes geserveerd werden. Zeg maar aperitiefhapjes. Toastjes met allerlei op, groene pepers gevuld met zeer romige zachte kaas waardoor de zeer pikante smaak van de pepers enorm gemilderd werd en het zelfs lekker en draaglijk om eten was. Er moet wel wat waarheid inzitten want ook zeppos58 vertelde me al zoiets.
                              Toch, het blijft het uitgebreidste en lekkerste ontbijt geserveerd over heel Duitsland in alle saunaclubs, als je het mij vraagt. Oordeel zelf: verse yoghurt met verschillende fruitsoorten die je er zelf kan ondermengen, verse fruitsla, zalm, charcuterie allerhande, paté's, komkommer, tomaat, gele en rode paprika's, krulsla, croissants met zoete vulling, cakejes met rozijnen met fruitvulling, Frans brood en bruin brood uit zijn geheel om zelfs vers te snijden, bruine broodjes, witte broodjes, spek natuur, gebakken spek, eieren, roerei, omelet, parmaham, hesp, warme gehaktballetjes, allerlei soorten muslies en cornflakes, lychees, appels, appelsienen, blender om zelf sinaasappelsap vers te persen, verschillende confituursoorten geserveerd in glazen potjes, allerlei zoet beleg, koffie, verschillende theesoorten, allerlei sausjes (voor bij bijvoorbeeld de zalm), verschillende kaassoorten waaronder ook brie, camembert,..., taarten: citroentaart, vanilletaart met krieken en brokkeldeegtaart met appel en rozijnen en naar believen kon je room op de taart spuiten. Met name die laatste taart was een eeuwigheid geleden dat ik dat nog at. Die heeft me dan ook heerlijk gesmaakt, net als de rest van wat ik genomen had. Je verstaat dat je hier onmogelijk van alles kan proeven.
                              Zo mijn eerste etappe in deze club was met succes beëindigd.

Zoals dat wel eens meer gebeurd, ben ik ook hier wat gaan uitbuiken in de HWP. De HWP was vandaag aan de lauwe kant. Waarschijnlijk hadden ze hem nog niet zo lang geleden met vers water gevuld. Een opmerkelijk nadeeltje is dan wel dat als de broebelmachine afslaat je telkens uit de HWP moet komen om de bedieningsknop op de muurwand aan te zetten. Enkele keren kreeg ik de vraag of ik nog langer alleen wou zitten in de HWP. Enkele dames wilden me dus best vergezellen in de HWP. Dat leidt automatisch tot verplichtingen en dus bedankte ik telkens. Ik zou nog lang in de club blijven en de mooiste dames komen ook hier pas later, wist ik nog. De HWP mag een heerlijk voorspel naar meer zijn voor mij. Helemaal geen problemen mee maar dan moet het ook net een stunner zijn die dat komt vragen en dat was niet het geval. Mooie vrouwen maar allemaal te lang voor mijn typische smaak. Ik kon wel genieten van het voorspel dat een andere man kreeg van een dame. Die man was een beetje na mij bij in de HWP komen kruipen. Tijdens het broebelen genoot ik ook van het verse fruitsap dat daar geserveerd staat op een koelmachine zodat het lekker fris blijft. Smaakt ook heerlijk als je net uit de sauna komt. Je kan ook opteren voor water met citroensap.

Na de HWP relaxte ik nog maar wat voort. Zo enorm veel nieuwe dames waren nog niet gearriveerd. Ik zag ze wel al druppelsgewijs binnenkomen. Een mooi voorteken. Ik begon een saunarondje. De sauna stond op iets meer dan 80° C. Hij was echter perfect afgesteld en het was er heel aangenaam vertoeven. De warmte verstikte je niet bijna zoals dat in sommige sauna's in sommige saunaclubs wel is. Ik kon mijn 15'-sessie rustig uitdoen. Het is ook een ruime en mooie sauna. De aufguss gebeurt automatisch met een kunstwerkje. Door middel van tandwielen en een grote lepel wordt er water op de hete stenen gekieperd.
                              Na de sauna ben ik mezelf gaan afkoelen in het koudwaterdompelbad. Niet voor watjes want dat koudwaterdompelbad is écht heel erg koud. Het wordt machinaal gekoeld tot een bepaalde temperatuur zodat het water niet (gedeeltelijk) de temperatuur van het lokaal overneemt. Bijgevolg is het kouddompelbad een stuk kouder dan het binnenkouddompelbad van Park Sauna Residenz. Uniek zijn ook de sneeuwgrotten in Paradise. Je insmeren met sneeuw of rollen over de besneeuwde vloer. Het lijkt grillig maar dat valt beter mee dan het kouddompelbad. Spijtig genoeg was de sneeuwgrot kaal. Geen sneeuw te bespeuren en het was er ook niet koud in. Hopelijk maar een tijdelijk defect en geen afschaffing van deze attractie. Kan Pic misschien vertellen of dat ook al zo was bij zijn bezoek enige dagen voor mij?

Terwijl ik aan het rusten was in een van de twee nieuwe luxe en makkelijke relaxfauteuilles vlak aan de Hammam kwam Mirabella onstuimig op me af. Ze was echter ook weer als de bliksem weg. Pre sales time: 1'. Een record bij mij.
                              Een dame die al eens kwam polsen terwijl ik in de HWP zat en die weer naast me stond toen ik me aan het afdrogen was nadat ik in de HWP was geweest, kwam ook tijdens mijn relaxmoment nog eens polsen. Drie keer liet ik haar weten dat ik geen zin had voor de moment. De derde keer voegde ik er voorzichtig aan toe dat zij geen kans zou maken. Terwijl ik aan het rusten was, kwamen er trouwens veel vrouwen even gedag zeggen, in de hoop ook mijn jongeheer gedag te kunnen zeggen. Als je daar zo ligt te rusten met zicht op de gehele club dan merk je dat er dames zijn die de gehele tijd rondjes lopen en continue in beweging zijn. Zijn die met hun ochtendgymnastiek nog bezig? Het lijkt er wel op alsof deze dames niet voor zichzelf werken en van de baas niet stil mogen staan en altijd in beweging moeten blijven. Het doet me aan nog iets denken waar ik niet verder over in detail kan treden.
                              Een van de dames die kwam polsen maakte het zich gemakkelijk en nam bij me plaats. Ze hoorde direct dat ik geen Duitser was aan mijn vreemde Duitse accent. Toen ik zei dat ik een Belg was, meerbepaald van het Antwerpse, was ze ineens nog veel blijer. Ze vindt Antwerpenaren toffe gasten. Ik vroeg aan haar of ze bekend was met Antwerpen en of ze daar familie heeft wonen. Met veel trots stelde ze zich voor als ... (vergeten) van Golden Time. Ze dacht zichzelf daarmee goed in de belangstelling te werken bij mij maar zij kon natuurlijk niet weten dat ik het niet zo heb met GT-dames en al zeker niet als ze speciaal de gehele afstand afleggen naar Stuttart omdat er daar een messe is. Messe = veel mannen = veel geld = snel afwerken zeker (want ik zie die mannen van Frankfurt allicht toch nooit weer). Ze was dan ook verbaasd dat ik haar toch wandelen stuurde.

Inmiddels was het al rond de klok van drie geworden en waren er al dubbel zoveel vrouwen als om 12 uur. Ik telde er ongeveer 45, in zoverre je de dames daar kan tellen. Echt niet makkelijk in zo'n ruime club. Het was nog niet eens laat in de avond en ik zou al makkelijk zomaar tien ongelooflijk knappe dames hebben kunnen uitnodigen. Plaatjes van vrouwen, beeldschone dames die ik daar zag. Ik geloofde mijn eigen ogen niet. Voor alle zekerheid liep ik even naar een koude kraan bij de toiletten, ging even met koud water door mijn gezicht maar zag weer hetzelfde. Ik heb in geen enkele club ooit al zoveel mooie vrouwen bij mekaar gezien. Ook niet in Oase, Sharks, Samya of Mondial (hoewel die laatste kort in de buurt komt maar qua club niets is met Paradise).

Aan het dampbad staat vermeld dat er op welbepaalde uren voor peeling gezorgd wordt. Dit gebeurt door de massageman. De man die de massages geeft in de Hammam (extra bij te betalen). Er staan ook kleine potjes met zoutkristallen waarmee je je lichaam kan insmeren in het dampbad. Ik wachtte even op het peelingmoment maar er kwam geen peelingmoment. De massageman was immers druk bezig met het geven van een bijzondere massage. Ik zag hoe hij een man helemaal onder overvloedig schuim bedolf. Het is dus wel een nadeel dat de peelingmomenten niet stipt op het aangegeven uur gebeuren maar wanneer de massageman vrij is of tussen twee klanten door. Vorige keer dat ik er was, was de peeling nog niet lang geleden gebeurd en lag er zout op de vloer van het stoombad en op de bank en gaf dat een heel aangenaam gevoel, bovenop de heerlijke geur.

Vooraleer ik even op het peelingmoment wachtte, liep ik door de lounge en liep bijna op twee Roemeense vrouwen. Nicole en een vriendin van haar. Nicole kende ik nog van eerdere escapades met haar. Zij was echter net wat aan het rondlopen met een andere man naast haar. Ze keek even en lachte even heel kort naar mij om te laten merken dat ze me herkende. De andere dame liep me straal voorbij, met veel arrogantie. Ook dat gebeurt hier dus zo nu en dan. Die andere dame was net nog een tikkeltje knapper dan Nicole. Kijk, dat is het 'm nu net. Die andere had me zomaar aan de haak kunnen slaan mits ze "normaal" zou gedaan hebben of even wat moeite zou gedaan hebben. Nicole had geen succes bij de man waar ze bij hing en stond dus direct bij mij. Zou ik zo vroeg dan toch al met haar gaan spelen? Dat lees je dan een van de dagen wel onder haar rubriek.
                              Terwijl ik even aan het wachten was op het peelingmoment in een van de twee relaxen kwam een uiterst knappe dame langs me zitten. Ik kon me best nog wel even inhouden en wou dus nog wel eens dat peelingmoment meemaken. Daarom stuurde ik ze door. Zij snapte er natuurlijk helemaal niets van toen het toeval wou dat Nicole een snel rondje had gelopen en daar ook net aankwam. Ze maakte een erg kort praatje met die knappe dame van daarnet, die haar vriendin bleek te zijn, ging langs me zitten en was al snel verzekerd van een seksmoment. Die andere dame had het ook wel in het snuitje dat met Nicole alles in kannen en kruiken was. Twee minuten daarvoor was ik nog op het peelingmoment aan het wachten toen ze mij ten kamer vroeg. Later op de dag kon ik ze niet meer vrij aantreffen. Dat zal dus voor een van de volgende keren worden. Trouwens, aan prachtige plaatjes van vrouwen geen gebrek in Paradise. Dan nemen we toch gewoon een andere.

Van de seks met Nicole had ik best wat honger gekregen en werd het dampbadmoment maar weer even uitgesteld.

Na een kleine hap omdat het nog te vroeg was voor het avondeten, wat maar om 18:30 geserveerd wordt, ging ik nog eens een rondje door de club lopen om uiteindelijk in het schommelbed aan de kino te gaan liggen. Er lagen al twee dames links van het bed. De blonde was zó mooi dat ik kort na mijn sessie met Nicole al terug begon te dromen. Ik legde mij aan de rechterkant van het bed en stoorde de twee dames niet in hun drukke gesprek. Af en toe keek ik wel eens indringend naar de blonde dame om haar duidelijk te maken dat ik in haar geïnteresseerd was (meer dan gewoon geïnteresseerd overigens). Vaak snappen de vrouwen dat niet maar zij snapte het maar al te goed. Zij lag ook met haar gezicht naar mij, de andere dame met haar rug naar mij. Opeens liep de andere dame weg en kwam Marcelini naar mij toe gekropen. Nicole rijgt de kamers aan mekaar maar ik was al niet veel anders bezig nu. Meer lees je in de komende dagen onder het nog op te starten item 'Marcelini'.

Al op weg naar de club speelde in mijn gedachten een dame. Een dame waarmee ik niet zo'n beste ervaring had, hoewel zelfs dat dubbel was. Het is trouwens tot op heden mijn enige mindere ervaring in Paradise. Ineens zag ik een dame, een dame die maar vies naar mij keek. Ik begon te twijfelen of zij het was. Ergens dacht ik van niet. Was ze niet kleiner? Uiteindelijk smilde ze toch naar mij toen ze vlak langs me liep toen ik weer in het schommelbed lag aan de kino. Nog een beetje nagenieten van mijn sekspret met Marcelini. Ik keek haar trouwens langdurig recht in de ogen. Ze kon moeilijk alles. Nochtans kunnen sommige dat best. Ze is dus nog niet van de slechtste, hoewel de korte smile meer een grimas was en alles behalve gemeend. Ik begon hoe langer hoe meer te twijfelen of ze het was. Als ze het al was, is ze er niet mooier op geworden in haar gezicht, niet meer zo egaal.
                              Later in het restaurant was ze ineens wel heel vriendelijk toen ze aan de drankenautomaat tegen me botste. Ze verontschuldigde zich dat ze tegen me aan gebotst was. Heel spontaan, normaal, niet gemaakt. Misschien dacht ze dat ze met haar hoge hakken op mijn tenen was gaan staan. Gelukkig was dat niet het geval. Misschien ben ik aan iets pijnlijks ontsnapt. Ik was natuurlijk met opzet zo dicht tegen haar gaan staan. Ze had het niet gemerkt en moest dus wel tegen me aan gaan botsen. Zelf had ik ook net flink gegeten dus maakte ik een grapje dat ik haar nog wel een lesje zou leren omdat ze met haar hoge hakken op mijn tenen was gaan staan, straks als mijn eten wat verteerd zou zijn. Spijtig genoeg vond ik ze niet meer.

Na het eten ben ik dan toch maar het dampbad ingegaan. Dat stond vandaag al zo lang op mij te wachten.

Na het dampbad komt een dame bij mij polsen. Ja, de dames zijn daar erg actief op zoek naar een mogelijke kamer. De ene komt gewoon vragen of je zin hebt, de andere neemt haar tijd, de meeste doen het op een aangename manier. Ik zei dat ik haar herkende, tenminste toch haar stem alvast. Zij zei me niet te kennen waardoor ik dan begon te twijfelen. Veel belang heeft het natuurlijk allemaal niet. Ik liet haar weten dat ik nog wat rust kon gebruiken.
                              Ik zou haar terug treffen in de bar, echt niet veel later, en ze pakt me vast en vraagt of ik uitgerust ben. Deze keer kwam de toiletsmoes goed van pas want daar kon ik best naar op weg geweest zijn waar ik toen wandelde. Ze wou doorlopen en ik hou haar nog even tegen en zeg haar dat ik haar precies van ergens ken, dan toch zeker haar stem. Ze moest eens lachen.

Ik hield het vandaag bij twee kamergangen. Eentje van een halfuur en eentje van een uur. Ik wou hier niet te laat doorgaan omdat ik nog een nachtelijke trip voor de boeg had naar Keulen. De volgende dag wou ik naar nog een favoriet clubje van mij afzakken. Dat was ook al redelijk lang geleden (PSR).

Vooraleer ik vertrok, deed ik mijn gebruikelijke rondje nog eens door de club. Op zoek naar mijn kamergenoten om afscheid te nemen. Ik maakte mij op dat moment niet al te veel illusies. Nicole reeg de kamers aan mekaar en zou dus wel weer op kamer zijn en Marcelini,... tja. Zo'n grote club, het zou al erg moeten meevallen dat ik beide dames zou treffen.
                              Misschien een tip voor de heren die de dames trachten te claimen met cadeautjes; met een afscheid zijn ze in Paradise veel blijer. Een man gaf een geschenk bij het afrekenen aan zijn dame en gaf er nog een geschenk bovenop voor haar vriendin. Twee bikinisetjes. De dame zei gewoon bedankt, snelle kus nog en ze was weg (en smeet de cadeaus in de eerste de beste vuilbak wat verder, wat de man vanachter zijn lockers niet kon zien). Ik vrees dat dit het lot is van alle cadeaus die je geeft (tenzij het sigaretten zijn).
                              Nicole was ontzettend blij verrast dat ik nog goedendag kwam zeggen. Het afscheid was dan ook innig. Kussen, stevig omhelzen, tongzoen.... Ze zei dat dat blijk gaf van appreciatie en vroeg meteen of alle Belgen dat doen. Is dat zo? Ik geloof nooit dat sm zich bezighoudt met z'n flauwe kul (voor hem). Marcelini kwam net door een gang in de lounge toen ik er ook doorging. Dat trof, beide getroffen. Ze opende heel spontaan haar armen wijd, ik ook. Ook zei was verrast dat ik nog gedag kwam zeggen. Het leek haar wat te doen. De andere dames (maar vooral de andere mannen) keken maar bedenkelijk. Ze vroeg nadien wel of we nog niet even naar boven konden gaan zodat ik heerlijk zou kunnen dromen maar dat pakte niet bij den deze.

Ik weet achteraf niet eens wat er precies met me gebeurde vandaag. Waarom ben ik weer met Nicole gegaan? Ja, ze is erg goed maar er lopen daar zoveel mooie, zeer mooie dames rond. Ik had beter een andere geprobeerd. Beide dames zullen dus ondanks hun puike prestaties op kamer het niet makkelijk hebben om mij volgende zaterdag te versieren.
                              Vanaf acht uur 's avonds waren er om en bij de 75 vrouwen met ontelbare stunners. Het aantal mannen zal een stukje hoger gelegen hebben. Ik had me daar gerust kapot kunnen neuken.

Voor wie nog geïnteresseerd zou zijn in het avondeten, het was weer erg lekker, doorlopend vanaf 18:30. Dessert of voorgerecht, zoals je wil: meloen, ananas, kiwi, rosédruiven, pompelmoes.... Hoofdschotels: lam, rund, kip, deegwaren, prinsessenbonen, gestoofde groentenmix, gebakken aardappelen, koude uitgebreide groentenmix....

Was het zo ver niet zou ik geen veertien dagen wachten om er terug heen te gaan. Het blijft voor mij de nummer 1-club in groot Duitsland. Op alle gebied onovertrefbaar. Zowel qua wellness als dames en eten.
                              Aangename sauna, heerlijk dampbad, lekker, veel en uitgebreid eten en last but not least: lekkere en vele "wijven". Bovendien is het een erg mooie aangeklede luxeclub met prachtig interieur (Oriëntaalse stijl), prachtige kamers en ook de hygiëne is dik in orde. Vriendelijk en gedienstig personeel. De dames benaderen je frequent maar de meeste doen dat op een leuke manier. Vaak ga je dan ook voor het spreekwoordelijke bijltje.

Paradise, een topclub op alle gebied.

Je moet het minstens eens meegemaakt hebben .

Commentaar

Afgelopen weekend met een kameraad een kleine roadtrip gehouden en na de Villa Vertigo en de Sharks als derde club Paradise bezocht.

Dit is absoluut een zeer mooie, luxueuze club, maar helemaal overtuigd ben ik niet geraakt. Op de accommodaties valt niets aan te merken. De club in zijn geheel, de bar, het restaurant, de welness, de kamers... allemaal dik in orde. Hert eten was heel lekker, maar zeker niet uitzonderlijk goed.

Hetgeen mij tegenviel, was de sfeer. We zijn zo'n 8u aanwezig geweest en bijna alle mannen en vrouwen lagen er voortdurend rustig en ongeïnteresseerd bij. Ik heb met nogal wat ijsberen gepraat en zij bevestigden dat de sfeer afgelopen zondag zwaar tegenviel. De sfeer mag voor mij relaxt zijn, maar dit was er ver over.

Ondanks de zwaar tegenvallende ambiance toch 2 keer gekamerd. Het waren 2 redelijke ervaringen (zie recensies), maar ik vond de dienstverlening van een dag eerder in de Sharks beter. Mijn kameraad had iets meer geluk met zijn meisjes, vooral over zijn eerste kamerbezoekje was hij lyrisch.

Conclusie: dit is een heel mooie klassevolle club, maar afgelopen zondag viel de beleving zwaar tegen (meisjes vermoeid tgv de vele bezoekers van de voorbije weken aan het Volksfest die in 1 ruk ook de Paradise hebben bezocht?). Als ik nog eens in de buurt van Stuttgart ben, waag ik mij ongetwijfeld nog eens een bezoekje, maar ik ga het niet meer speciaal vooraf inplannen.

De volgende dag zijn we terug naar Sharks geweest en dat was toch weer veel meer mijn ding. Een knallend einde voor een knallend weekend!
                                Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Een ontspannen dagje.

Uiteraard hou ik continue de dames in de gaten, toch bestond mijn ontspannen dagje in een opsomming uit het volgende:
                                  - uitgebreid middageten
                                  - HWP
                                  - heerlijk zonnen op het mooie dakterras*
                                  - stoombadje
                                  - zonnen (kon elke dag de laatste zomerdag zijn vorig weekend; is ook zo, nu is het winter)
                                  - sauna
                                  - avondeten.

Tussen 2 zonnebeurten door zat ik weer even in het restaurant om te proeven van de lekkere dessertjes. Nicole liep juist in de lounge, zijde restaurant. We wuifden even naar mekaar. Vlak daarna botsten we weer op mekaar in de bar. Nu begroetten we mekaar wat hartelijker. Ik kreeg twee kussen en wou dan stoppen. Zij vroeg de derde. Ze herinnerde zich nog dat het in Vlaanderen de gewoonte is om 3 kussen te geven. Blijkt lang niet overal zo te zijn in Europa.
                                  Ook Marcellini kwam ik tegen. Ik kwam net de trappen af van boven om wat drinken te gaan halen. De buitenbar was helaas niet in werking. Ze verleidde me heel kort. Ik gaf haar weinig mogelijkheid daartoe. Na weer wat drinken getapt te hebben, liep ik weer naar boven. Omdat boven ook alle kamers zijn en maar heel weinig mannen en vrouwen op het dakterras waren, moest ze vast gedacht hebben dat ik met een dame op kamer was.

Allicht hadden alle getrouwde/samenwonende mannen met deze nazomerdag andere verplichtingen. Lekker gaan shoppen, een pick-nick.... Ik noem maar wat. Er waren tot een uur of half vijf 's namiddags maar vijf tot tien mannen aanwezig, voor een vijftigtal vrouwen. Ik heb zo'n rust nog nooit geweten in Paradise en kan mijn bezoekjes toch al niet meer op één hand tellen. Ik had er helemaal niets op tegen. De vrouwen legden zich er bij neer. Ze waren niet anders actief of niet vervelend jagerig.
                                  Vanaf de vroege avond kwamen er flink wat mannen bij. Gelukkig voor de mannen ook vrouwen.

Op een bepaald moment kwam ik in de bar die dame tegen die soms zo nukkig naar mij kan doen. Deze keer zei ze uitbundig hallo en deed ze een pijp-teken naar mij. Eigenlijk is dat frank want ze weet nog heel goed dat vooral dat hetgene was waarover ik zo te klagen had, nu ongeveer een dik jaar geleden. Een dik jaar geleden lustten we mekaar even rauw, nu hebben we een rare relatie.

Vlak voor het avondeten. Ik zat op een kruk aan de bar strategisch te wachten op het startschot. Het is dan wel even om ter eerste om een plek te bemachtigen in het toch wel ruime restaurant. Als er al een nadeel te vermelden valt over Paradise is dat het avondeten theoretisch pas om 18:30 wordt geserveerd. Meestal loopt het zelfs nog uit. Zoals vandaag: 18:50. Dan heb ik al een tijdje honger. Het eten kan wel de hele avond door, onbeperkt.
                                  Terwijl ik daar zo zat te wachten, zie ik een dame op me afkomen. Niet rechtstreeks maar als ervaren saunaclubganger wist ik wel zeker dat zij tot bij mij zou komen. Dat was dus ook zo. Ze was bij de pinken, zelfverzekerd en ze wist duidelijk wat ze wou. Mij zo snel mogelijk op kamer krijgen. (Ai, dacht ik toen al, heeft die pech dat ze mij uitkiest, ze zal dat nog wel ondervinden, zodadelijk.)
                                  In eerste instantie zei de dame mij niet zo veel. Ze is slank en heeft lang zwart haar maar toch... nee, ziet me er te ****ig uit. Rosalin(d)a heet ze. Maar..., doordat ze zich als een volleerde top**** gedroeg, won ze heel erg snel op een of andere onverklaarbare manier mijn sympathie. Ach, het is zo eens iets anders. Op straat in het gewone leven zou ik er niet mee durven aan mijn zijde lopen. Allicht loopt ze ook zo niet op straat. Hoewel, je weet maar nooit. Ze moest ook absoluut niet veel troeven uitspelen om mij al snel een stijve te bezorgen. (Met één oog hield ik de bewegingen in het restaurant in het oog.) Op een moment kreeg ze mij zelfs bijna zo ver dat ik het eten zou hebben laten staan voor haar. Ze werkte nog maar enkele dagen als prostituee, vertelde ze me. Daar geloofde ik geen snars van. Nog maar enkele dagen in Paradise, dat zou kunnen. Ze pakte het erg direct maar met veel overacting aan. Zoals een superprofessionele dame het zou aanpakken. Zij deed het echter met zoveel (ook overdreven) humor, dat ik het leuk vond.
                                  Hoe het in zijn werk ging?
                                  Wat is je naam? Van waar ben je? Direct nadat ik vertelde dat ik uit België (nee, ik zeg nog altijd niet Vlaanderen) kom, vond ze me een enorme leuke kerel. Ze houdt van die snuiters uit België. Toffe mannen! En ze ging maar door, terwijl ze me wat trachtte te kussen, terwijl ze op mijn schoot kroop, terwijl ze tegen me aanwreef, terwijl ze (zo goed als mogelijk op die kruk, gelukkig van goede kwaliteit en stevig) mij bereed. Ik vind je een toffe kerel, wat complimentjes over mijn uiterlijk, ik hou van jou, ging ze door. En nog.... Ik wil jou, ik ben heet, mijn poes staat nat. Haar poes nat? Nu al? Zo snel? Kan dat wel, ook al is ze nog heel erg jong en het dan allemaal veel gevoeliger nog is en veel sneller gaat? Zou het helpen dat ze bij een knappe toffe Belg stond? Ze stond er op dat ik haar poesje zou betasten met mijn vingers en er een kusje zou op geven. Ze stond er op; nee ze verplichtte mij gewoon. Waarempel, haar poes stond nat. En ze ging maar door. Een ratelende slang met giftige plannen? Ik moest raden van waar zij kwam. Ik gokte op Roemenië en zat er pal op. Ze antwoordde immers dat ze Spaanse was. Dat gaf ze meteen ook op als verklaring voor haar natte poes. In Spanje is het altijd heet. Nu begon ze nog van alles te beloven ook. Ze zou me lekker pijpen, langzaam, teaserig, we zouden veel en heerlijk gaan kussen en tongzoenen op kamer, de liefde bedrijven, vingeren, likken... alles!
                                  Kortom: overacting tot en met. In normale omstandigheden hadden al mijn voelsprieten al recht omhoog gestaan en had ik mezelf al in het hoofd geprint dat zij op kamer niets zou zijn. Het lag er veel te dik op, allemaal. Nu dacht ik daar heel vluchtig eens even aan. Ik wou hoedanook met haar op kamer gaan. Het kon eigenlijk maar twee richtingen uit gaan. Erg goed of erg slecht. Een "jong ding" dat nog écht vrijt zoals ze met haar vriendje zou vrijen of een dame die er als een pop bijligt tenzij je financieel met extra's over de brug komt (als zij er zelf al niet mee op de proppen komt).
                                  Ik hield er sterk rekening mee dat het een lange erg hete en plezierige sessie zou gaan worden. Meteen ook dé reden dat ik ze bij de opening van het restaurant wandelen stuurde en zei dat ik even na het eten tot bij haar zou komen.
                                  Het zal voor binnen enkele weken worden want ik heb ze in geen velden meer kunnen bespeuren die avond/nacht.

Aan tafel was het nog even grappig. Een man had een hoop ananasbessen op zijn bord gelegd en nog veel ander fruit. Hij wou een dame laten proeven van die lekkere (maar ietwat zurige) bessen maar zij vertrouwde het zaakje duidelijk niet. Ze dacht dat het niet om op te eten was. Ik zag dat gebeuren maar deed tot op dit moment alsof ik niets gezien en gehoord had. Net op het moment dat de man haar toch zover ging krijgen dat ze een bes wou gaan proeven, viel ik in en zei ik op serieuze toon dat die dingen echt niet om op te eten zijn. Ineens wou ze ze helemaal niet meer hebben. De man vond het geen (geslaagde) grap en begon tegen me te roepen. Ik kan dat ook, zette hem eens flink op zijn plaats, maakte hem belachelijk en hij zweeg. Hij heeft nadien de dame toch nog kunnen laten proeven van de bessen. Hij moest van haar wel zelf eerst het goede voorbeeld geven. Dat deed hij dan ook. Kunnen Italianen niet lachen?

Ondanks dat ik vandaag niet gekamerd heb, was het een erg leuke ontspannende relaxdag. Heerlijk genoten van al de mooie dames die er rondliepen en genoten van hun avances. Dat ik niet op kamer ben geraakt, lag aan mezelf. Ik maakte in de namiddag de keuze om volop van de laatste zomerdag te gieten en 's avonds wachtte ik veel te lang af of Rosalin(d)a niet terug ten tonele zou verschijnen. Anderzijds was het ook wel zo dat ik de dag voordien in PSR al flink van jetje had gegeven en de dag nadien en de dag daar nadien ook in PSR zou zijn. Daar is het écht onmogelijk om gewoon te relaxen en niet op kamer te gaan. Voor mij dan toch. Te veel mooie lieve dames die te goed voor me presteren binnen en buiten de kamer. Eén ding is wel zeker. De volgende keer dat ik in Paradise ben bespring ik Rosalin(d)a van zodra ik haar zie .

* Het dakterras mag gezien worden. Alles mooi afgewerkt, alles in bankirai. Het dakterras is echter niet groot. Ik schat ongeveer 18 meter op 18 meter. Als het in de zomer echt mooi weer is denk ik dat je erg snel zal moeten zijn om een plekje te bemachtigen op het dakterras. Er staan wel twee koude douches op het dakterras waaronder je je in de zomer kan afkoelen (zowel van de zonnehitte als van de hete dames om je heen). Het dakterras vind je door de trappen naar boven te nemen aan de achterkant van de lounge (waar de kino is). Boven ga je naar rechts, teneinde naar links en dan direct een van de deuren rechts van je met een versierde boog errond .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudbes

Commentaar

Met mijn gedachten nog volledig bij Roxy, stond ik vandaag niet te stuiteren.

Omdat Roxy hier niet was wou ik me op een andere manier verwennen. Als het op eten aankomt kan je je hier makkelijk de koning te rijk voelen.

Binnengekomen uit de koude buiten mij lekker opgewarmd met twee cappuccino's. Daarna een warme douche, een heerlijk saunabad, kouddompelbad in (opgepast: ijskoud!), luieren in luxesofa en dan uitgebreid brunchen: verse fruitsla, plattekaasyoghurt met mandarijntjes, 2 broodjes smos (gerookte makreel en kaas), 1 croissant Nutella, 1 mini-rozijnenkoek, 1 stuk stracciatellataart, koffie en dan uitbuiken in de HWP.

Ik had vanuit de HWP de kino-afwerkster reeds gespot. De dame die het mij al meerdere keren geflikt heeft maar waar ik het van kan verdragen (Nicole). Vandaag wou ik zeker niet met haar in de kino verdwijnen en ook niet op kamer duikelen. Ik wou ze wel eens liggen hebben. Bijna telkens toen ik wat langer dan enige minuutjes dicht bij haar verbleef, gingen we seksen. Vandaag wou ik ze eens wat langer bij me houden en wat verder laten gaan, zonder te seksen. Dat moet ook maar eens kunnen. Laat ik er nu eens een keertje de kantjes aflopen, dacht ik zo. Helaas, ze komt net naar mij op het moment dat ik mij aan het afdrogen was, toen ik uit de HWP kwam. Dit was natuurlijk niet de ideale moment om mijn plannetje uit te voeren. Ze voelde precies ook goed aan dat mijn zinnen niet op haar stonden vandaag. Ik vermoed dat ze pienter is en goed weet waar ze mee bezig is (en dat deze mislukking van mijn plannetje zeker geen toeval was). Later op de dag heb ik niet meer aan mijn plannetje gedacht.

Ik vond er niet beter op dan om nog wat te liggen luieren en mijn ogen de kost te geven. Om al dat moois te keuren. Ze lopen er voor rond, of toch niet? Mijn gedachten dwaalden echter vrij snel af. Ik begon te dagdromen over gisteren. De beleving met Roxy een beetje herbeleven, zeg maar. Ik werd er vanbinnen zo blij van dat ik van blijdschap vochtige oogjes kreeg. Gelukkig geen dame in de buurt op dat moment (en anders was het nog van de chloor in de HWP geweest). Ik wou er direct terug heen maar had vanmorgen zeer wijs beslist dat dat niet het beste is. Daarom vanmorgen toch de weg naar Paradise genomen en niet naar Sakura.

Meer zin in seks kreeg ik er echter niet van. Tijdens deze eerste uren van de namiddag was het ook nog vrij rustig in Paradise. Vele en mooie vrouwen moesten nog binnenkomen. Ik kroop nog eens in de HWP, straks is die toch bijna constant bezet. Daarna nog in het stoombad.

Na het stoombad kwam Marcelini bij me langs. Oeps, kon ik toch ineens zomaar Roxy vergeten. Zij heeft écht niet veel nodig om mij geil te krijgen. Verdorie en het is nog wel een blonde. Een uurtje kameren. Het was weer een voltreffer! Later worden onder haar draadje meer details prijsgegeven.

Tijd voor wat zoets in het restaurant. Twee wulpse dames wuiven vanuit de lounge naar mij en komen wat dichter. Tot tegen de scheidingswand lounge/resto. Of ik een triootje wou? Zien die dan niet dat ik aan het eten ben? Ik had al een toetje.

Nog wat dingetjes die verderop de dag nog plaatsvonden tussen de dames en ik.

- Een dame komt me opzoeken (hoewel het zichzelf inviteren en jagen erg geminderd is tegenover pakweg een jaar geleden) en krijgt te horen dat ik op dat moment niet geil ben. Heel origineel antwoordt ze daarop dat zij mij wel geil zou kunnen krijgen. Dit had ik nu werkelijk nog nooit gehoord. Natuurlijk zullen wij mannen ook niet altijd even orgineel zijn, besef ik. Ze was bovendien veel te groot voor mij.
                                    - Een andere dame kwam mijn lul lange tijd verwarmen met haar handen. Ze zei dat ik dat kon gebruiken. Ik was toen nog niet lang geleden in de sneeuwgrotten geweest. Mijn lul vond de opwarming aangenaam maar omdat zij nu weer eens veel te dikke tieten had, heb ik men allerbest gedaan om mij te concentreren, niet op Roxy maar de belastingen.
                                    - Mijn maat vroeg zich af of een bepaalde dame Carla zou kunnen zijn. Dan roep je toch gewoon Carla, wat ik ook deed. Ze reageerde niet. Niet dus.
                                    - Hups, ik krijg een uitnodiging. Ik ga naast haar zitten in een sofa maar ze kruipt tussen mijn benen en komt in mijn schoot zitten. Ze ging nogal een gang. Ze wou al direct dat ik haar borsten aanraakte, tongzoenen.... Toch heb ik ze van me weggekregen. Het avondeten rook goed, een erg goede sessie gehad met Marcelini, gisteren Roxy, vandaag nog een lange avond voor de boeg....
                                    - Een leuk vrijblijvend praatje gemaakt met een Turkse dame. Fatima, ja hoe kan het ook anders.
                                    - In de schommelstoel een blonde afgewezen die opvallend langs me heen kwam huppelen, een paar keer en dan begon met "hallo". Weeral een blonde vandaag. Dat zou van het blonde te veel zijn. Ik heb ook nog zo mijn principes. Ze komt ongeveer 5 minuutjes later weer af. Dit keer viel ze me langs achter aan. Ze krabde in mijn nek. Ik keek achterom en ja, zij weer. Ze zei dat ze mij absoluut wou (en nu). Ik vraag haar nog eens: "Wil jij mij écht en nu?" Een mens verwacht dan bevestiging maar zij liep gewoon door. Vrouwen, vrouwen??? Ze wil me absoluut nu maar loopt weg???
                                    - Een andere dame vroeg dan weer of ik haar wou. Ze is blijkbaar niet van het GFE-type want ze had allicht een direct ja willen horen. Dat kan je van mij niet verlangen. Ik antwoordde dat ik dat niet kan zeggen zo op 1, 2, 3. Ze moet dat een heel vreemd antwoord gevonden hebben en liet me voor wat ik was. Ach, ze was toch blond.
                                    - Ineens loopt er een dame door de lounge met streken van hier tot ginder. Nonchalant liep ik net niet tegen haar aan maar dan weer voor haar, dan weer naast haar, dan weer achter haar.... Ze wist niet waar ze het had. Het leuke was dat ik op de duur bepaalde (zonder te betalen) waarheen ze zou snellen. Snellen op de duur, ja.
                                    - Op weg dus naar het restaurant voor weeral een top avondmaal (onder andere lam), word ik tegengehouden met de gekende vraag. Een gekend antwoord kreeg ze, als ik op weg ben om kracht op te doen. Die kracht zou ik nodig hebben, bleek een tijdje na het avondeten.

Inderdaad, een tijdje na het avondeten ontmoette ik de jonge, zeer jonge versie van

|http://www.youtube.com/watch?v=KyvnMwbuH6U

Een echte ****, in alle opzichten. Ik verklaar me nader, later wanneer ik een draadje van haar heb aangemaakt. Jullie horen er nog van.

Ik weet ook vandaag weeral waarom ik heel Duitsland doorklief tegen 300 kilometer per uur op weg naar de schatjes in Stuttgart .

Commentaar

Re: Stuttgart-Leinfelden - FKK Paradise, Dieselstraße 25

Tussen Kerst en Nieuwjaar een paar klanten in Baden-Württemberg, dus niet thuis deze keer. Is dat erg? Welnee joh, helemáááál niet, dan kun je mooi eens een paar Zuidduitse clubs doen. En dat huis staat er volgend jaar ook nog wel. De keus viel vandaag op Paradise. Als fijnproever sexenfun ergens enthousiast over is dan moet het de moeite waard zijn. Van buiten, eerste indruk, een kantoorflat. Maar wel met rode bordeelkleuren. Thekefrau vroeg of ik een rondleiding wilde. Laat maar, ik vind het wel. Is ook niet moeilijk, alles bevindt zich rondom de centrale verblijfsruimte. Prachtige grote club, uitgebreide wellness, goed restaurant. Er zouden 25 dames zijn, maar in die grote ruimte viel dat niet op, het aantal gasten lag in ieder geval nog lager.

Even overal rondgekeken, hoofdzakelijk Roemeense meisjes, en ook enkele Latinas. Een meisje met Caribische roots viel me op in het restaurant, even wachten tot ze opstaat. Ik draaide net zo lang om de brei heen tot ze daadwerkelijk opstond, maar het viel tegen helaas. Geen kont en wel neptieten, jammer. Uit de Roemeentjes een meisje gekozen op de uitstraling. Esta, afko voor Estafania waarschijnlijk, had een A cupje, maar aan de manier te zien waarop haar heupen op de zetel gedrapeerd zaten moest de achterkant dik in orde zijn. Vlotte babbel in goed Duits, ze excuseerde zich voor haar koude handen. Geeft niet meid, als je lippen maar warm zijn. Dat waren ze, zoals ik de volgende vijf minuten proefondervindelijk vaststelde. Onderweg naar boven zag ik dat ik goed gegokt had op die billen, mooi rond en lichtjes deinend, zo heb ik ze graag. Ze moest natuurlijk even de blaas ledigen in de baas zijn tijd, maar was toch redelijk vlug terug. Eerst lekker staan tongen voor het bed, daarna liggend op het bed, waarna een heel acceptabele pijpbeurt volgde. Er werd een rood condoom om de paal gerold, volgens haar om in de kerstsfeer te blijven. Ik heb bij het zien van die kleur altijd de bijgedachte dat ik ze in hun maandelijkse probleem heb geprikt, maar das verder ook niet belangrijk. Esta ging op de rug en werkte prima mee, bij iedere stoot kwamen haar heupen me tegemoet, de taken waren eerlijk verdeeld. Met de monden de hele tijd op elkaar pafte ik eigenlijk eerder dan ik wilde dat kerstcondoom vol. Bij het afrekenen verklootte ik nog even de code van het kluisje en moest de Theke erbij met de motherkey, maar het kwam allemaal goed.

De wellness is een van de beste die ik ken. Goede sauna, en een dampbad waar je met een tintelend menthol gevoel over je hele lichaam uitkomt. Ook handig dat je hier zelf water en sap kunt pakken. Mezelf eens goed onderhanden laten nemen door de masseur, en toen eens gaan kijken wat de pot schaftte. De beste Schwäbische Spätzle ooit gegeten. Even later werd er een nieuw buffet klaargezet, daar ook nog maar gebruik van gemaakt. Nog een saunarondje gedaan en wat uit liggen rusten. Over een kant wel zin om er nog eentje te doen, maar er stond voor de volgende dag een date met een privé vriendinnetje in Mannheim, en daar moest ook nog wat energie voor overblijven, want dat is toevallig wel de meid met de lekkerste tieten van de stad. Zodoende vertrokken met slechts één streepje op de kolf, maar wel een goede. De club bevalt me wel, ook hier ben ik dus noglangnietuitgewandeld.
                                      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                                      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Stuttgart-Leinfelden - FKK Paradise, Dieselstraße 25

Bij binnenkomst, al in de kleedkamer, ontmoet ik al meteen een ongelooflijk knappe dame. De dame merkt natuurlijk dat mijn ogen openvallen en verklaart dat we mekaar dadelijk wel zullen ontmoeten. Ze moest zich nu even gaan opfrissen. Ze kwam net van kamer met een klant.

Het eten is altijd geweldig lekker in Paradise, net als de dames. Vandaag was het ook weer smullen. De middagbrunch toch nog maar even aanhalen. Het is de moeite. Pizza met dragon, bieslook, Parmezaan, sausen om zelf samen te stellen, appelflappen, gerookte vissoorten. Het zijn maar enkele voorbeelden.
                                        Een dame met een brilletje staat ook in het restaurant op een gegeven moment. Ik had direct gezien dat zij een killer body had. Ze liet er (met opzet volgens mij) helemaal geen twijfel meer over bestaan door even haar handdoek los te maken en weer goed om te doen. Ze had wel gezien wat ik van haar dacht, de deugniet. Ik kan goed eten en dus zit ik ook wat langer dan gemiddeld in het restaurant. Dit kon ze natuurlijk niet weten. Ze ging in de bar zitten maar net op een plek dat ze me in het oog kon houden. Toen het wat langer duurde, kwam ze weer het restaurant binnen. Zogezegd om een bakje koffie te komen halen. Ze lacht eens lief naar me en doet wat "rekoefeningen" of zo. Ze laat me weten dat ze wat gymnastiek deed. Noem het toch g