Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Anja (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Anja (Dts)

Na die dag 3x op de kamer te zijn geweest, zocht ik een goede afsluiting van de dag. Het was die vrijdag behoorlijk druk en ik had geen zin om uren te wachten op de echter toppers.

Toevallig kwam ik op de gang Anja tegen (ik had al een paar keer verlekkerd naar haar lichaam gestaard op het terras, terwijl ze met andere ijsberen meeging). Anja was vrij dus gelijk maar naar een kamer gegaan.

Ze zoende heftig en erg goed. Pijpen, beffen, neuken was allemaal gewoon goed. Erg goede service, maar ze was op het einde te gehaast. Het was duidelijk dat het allemaal snel-snel moest. Dat ze ondanks deze afknapper me toch nog in haar mond kon laten klaarkomen bewijst wel dat het wat betreft haar technieken wel goed zit.

Goed, maar vanwege het gehaaste niet super.

Vandaag was Anja weer overtuigend aanwezig. Schalkse blikken glimlach en andere onschuldige trukken zorgen ervoor dat het eerste halfuurtje een prima begin van mijn Oedt sessie werd. Lief kussen, prima piijen en lekker lullen: mijn idee voor een goed begin, wel het kruid nog even droog gehouden overigens zeer tegen de zin van mijn tijdelijke partner, maar wie is de baas nietwaar?

Cup maatje is na behandeling in januari wel wat gegroeit van b naar c moderator!

Commentaar

Afgelopen dinsdag voor de eerste keer naar PHG. Ik kwam om een uur of 7 aan, kleedde me snel om en nam plaats aan de bar. Beetje onwennig en ook in eerste instantie niet erg onder de indruk van het aanwezige vrouwelijk schoon.

Maar na enige tijd druppelden er steeds mooiere kanjers binnen en uiteindelijk hing daar plotseling een lange, zongebruinde blondine uitdagend glimlachend tegenover me.

Ik beantwoordde het flirten en ze ging meteen over tot de aanval. Kwam naar me toe, stelde zich voor als Anja en liet haar hand steels langs mijn rap groeiende lid glijden.

Enfin, een minuut of 2 later waren we op de kamer. Anja meldde dat ze nieuwe borsten heeft maar dat ik ze gerust mocht vastpakken. Ze bleken verbazend zacht te zijn en zien er prachtig uit!

Na wat heftig tongzoenen viel ze aan op mijn inmiddels bikkelharde paal, waarbij ze over mijn gezicht kroop en ik haar poes uitgebreid kon proeven.

Ze ging nogal heftig te keer op mijn harde, dus in no-time wilde ik verder. Ze deed het condoom om en zei me stralend dat het nu mijn beurt was om te werken.

Van achteren dus, wat een erg mooi uitzicht over haar gebruinde billen en rug geeft.

Uiteindelijk hebben we het in de missionaris-houding afgemaakt en het duurde niet lang voor ik heftig klaar kwam. Dat kwam me op de opmerking "Speedy Gonzales" te staan (of was het misschien het tempo op het laatst?)...

Kortom: Anja is een meid die je aardig kan overdonderden. Ze is grappig en makkelijk en heeft een moordend tempo. Vandaar dat het inderdaad een beetje zakelijk en snel-snel kan overkomen, maar haar humor en ondeugende koppie compenseren dat.

Een goed begin voor deze newbear.... 8)
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Anja

Bij deze dan

Ben vorige vrijdag een naar PHG afgezakt, aangekomen rond 16u.
        Was al wat volk, en de bel bleef constant gaan wat het aantal opdreef.
        Wat me opviel dat hier veel mannen op zichzelf zitten voor zich uit te staren met hun drankje. En de meeste dames tegen elkander liggen praten. Wat ik persoonlijk minder vind. De mooie gunnen nog geen blik naar klanten te druk met hun collega. Na heel de tent te hebben verkend, terug aan de bar gaan zitten, waar de duitse blonde Anja me lief aankeek en aan me vroeg of ik het wel naar men zin had. Na 5 min kletsen vroeg ze of ik zin had om met haar naar een kamer te gaan, maar alles was bezet. Ff wachten en er kwam een tuinhuisje vrij, wel grappig... Bij het ernaar toe gaan viel me haar lichaam pas goed op, een mooi licht getraind lichaam zoals een zwemster. Maar toen kwam pas de surprise wat is Anja een Geil ding vanaf het eerste momment zoenen en pzc vol overgave. Een echte GFE (in grote letters !!!) het voelde net of ze was men eigen vriendinnetje die me 3 maand niet gezien had ! Vlak voor ik kwam begon ze me terug erg stevig te pijpen, tot de laatste druppel eruit. Toen we klaar waren had ik geen behoefte meer aan nog een dame, in het naar huis rijden had ik nog pijn aan men zak die ze letterlijk had leeggezogen. Wat een toppertje. pff bij het schrijven bekruipt me het gevoel om ze terug te bezoeken, maar toch eerst eens langs GT wil dat ook eens hebben gezien daar.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Anja (uitstekend)

Een erg hete meid, inderdaad. Ik zou haar voor mezelf niet aanraden als derde of vierde meid van de avond, want dan zou ik bij haar "tekort schieten", vrees ik: je flurkje doet dan op de duur immers niet meer 100 % wat je wil...

Ik had Anja in de loop van de namiddag al snel opgemerkt, en omdat ze wel mijn type leek, heb ik haar eerst een hele tijd geobserveerd. Ze maakte een paar keer contact met andere wandelaars, maar ze mocht van niemand de sleutel gaan halen. Tegen etenstijd liep de bar zowat leeg en ik kwam haar bij het rondwandelen tegen. Ik zei haar in mijn beste Duits: "Du hast eine Miene als ob du heute noch nicht gefickt hast". Daar kon Anja wel mee glimlachten, want ze houdt blijkbaar van spelen en plagen. Binnen de 30 sec vroeg ik haar om een sleutel te halen. (De meisjes appreciëren het als ze daar zelf niet (soms vergeefs) moeten om vragen!).

Op de kamer vraag ik de dame bijna altijd om op de rand van het bed te gaan zitten en dan achterover te gaan liggen en te "relaxen". Ik zet me dan op m'n knieën op de grond, spreid de benen van de dame, plaats haar voeten op mijn schouders, en ziedaar het grotje wordt zichtbaar en het geurige vlees verschijnt... Heerlijk, binnen de minuut dat je op de kamer bent, ben je al heerlijk aan het beffen... En dat terwijl sommige wandelaars zelf lui gaan liggen, en orders geven in de zin van "Begin maar te pijpen!" (Bij wijze van spreken).

Zo ook bij Anja dus: binnen de 3 minuten nà ons eerste woord in de bar, zit ik reeds haar lekker flamoesje te verwennen... Heerlijk. Daarna snel mee op het bed en lekker verdergaan in 69-positie... Dat hou ik gemakkelijk een halfuurtje vol, dank zij veel ervaring en zelfbeheersing natuurlijk. Eerst hield ze nog een heel klein beetje de boot af voor het "vingerwerk", maar zodra ze lekker op bedrijfstemperatuur was, mochten er verschillende tegelijk in. Erg lekker.

Dan het grote werk, want je wil dat lekkere natte vlees nemen, pàkken. Wel, Anja heeft niet liever! Ze heeft geen enkel probleem met grote flurken, ook niet als die wild en keihard in haar tekeer gaan. We hebben zowat alle posities afgewerkt en ze werkte heerlijk gewillig mee: er zijn beslist heel veel meiden die hun benen niet zo ver kunnen/willen spreiden als Anja. Tja, je ziet reeds aan haar slanke getrainde lichaam dat ze een echte atlete is. ook achterom was erg lekker: plat op de buik, dijen stijf gesloten, en dan nog 3 vingertjes extra, samen met je flurk, in haar spleetje... Superlekker. Anja houdt blijkbaar nogal van anaal: dat is er nu niet van gekomen maar ik heb haar beloofd om dat een volgende keer te overwegen...

Commentaar

Naam : Anja
            Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
            Lengte dame : 1.75m
            Postuur/Cupmaat : Normaal ,gespierde rug, C-Cup, Silliconen, zeer mooi gedaan, voelen nu zacht aan maar ze wil er weer wat aan laten doen, ik zeg zonde, als ware tietofiel heb ik haar dat ten zeerste afgeraden.

Nationaliteit/Taal : Duits , spreekt ook engels
            Leeftijd : nu 29 jaar (1981)
            Tatoeages/Piercings : Rechteronderarm, kleurrijk iets groots
            Service : PZC, NMC, beffen, vingeren, Doet heel veel,Anaal, FT
            Bijzonderheden : zeer sympathiek

Ik kwam binnen bij PHG en zij kwam net de bar uitgelopen. Als liefhebber van borsten had ze dus al een punt gemaakt. Ze stond met stip op mijn netvlies. Gedurende mijn aanwezigheid de eerste tijd was madam spoorloos. Dat heb ik nou altijd. Het zal mijn lot wel zijn. Op een gegeven moment stond ze in de bar en ik liep een rondje en moest aan haar voorbij. Het eerste wat ze tegen me zei; “wij gaan vandaag naar de kamer”, ow. Dat eerste oogcontact bij binnenkomst was voor haar genoeg geweest. Een praatje gemaakt maar de boot afgehouden. Met dit soort dames kan het vaak alle kanten op. Een later onderhoud “voelde” goed maar weer even afgehouden.

Ik stond aan de bar met een collega wandelaar wat te kletsen en ze kwam weer af. Schurkte liefdevol tegen me aan, we gingen maar snel naar de kamer. Daar heb ik een goed halfuurtje pret beleeft met haar. Zij vond mij crazy, (hoe komt ze daar nou bij) We hadden duidelijk wel een klik. De sessie was uitermate prettig waarbij zij echt volledig deepthroat mijn vriend naar binnen slokte. Zeer prettige ervaring altijd. Neuken in verschillende posities en uiteindelijk traditioneel met haar benen over mijn schouders afgemaakt.
            Geen GFE maar wel erg goed.

Commentaar

ook ik ben laatst bij haar geweest. Deze meid geeft een man alles wat hij hebben wil.
              Komt zelden voor dat ik een vrouw meemaakt die je helemaal kunt sufneuken, en die alles goed en lekker vindt.
              Een topper en aanrader.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lounge
                Is Anja ermee gestopt ? Al lang niet meer gezien in PHG, heeft ze een ander club nu ?
                Anja is sinds vorig jaar zomer gestopt met dit werk.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Anja (Dts)

Anja werkt weer enkele dagen in de week in PHG.

Commentaar

Aan het werk...
                  X