Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Alini (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Alini (Bra)

Vrijdag voor de derde dag op rij naar een club geweest. Na eerst SABRINA te hebben ontmoet in deze club was het de beurt aan ALINI, een kleine pittige Braziliaanse, met roodbruin haar.
    Na eerst wat te hebben kennis gemaakt aan het zwembad, naar een chalet gegaan. Ze tongt prima. Pijpen zonder condoom, en neuken in diverse standjes. Omdat het er zeer warm was ging het wat moeilijker, en kwam er handwerk aan te pas, hetgeen ze ook zeer goed kon.
    Alleen is het geen schoonheid, wel een lolitatype met kleine borstjes.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Alini (goed)

Leuk zeer klein meisje 1m50 cm from Brasil, spreekt na 5 maanden redelijk Duits.

Valt op door haar wenkbrauw piercing en natuurlijk haar lengte !

Technisch (pzc/nmc) was het wel redelijk tot goed maar ook niet meer dan dat.

Wel een vriendelijk meisje die ook graag vertelt wat een Braziliaanse die net 5 maanden in Duitsland woont zo allemaal meemaakt en hoe in hemelsnaam een Brazilaanse in Oedt terecht komt, leerzaam zo'n onderhoud .
    Neemt de tijd, geen haastwerk maar ook geen herhalingsgevaar !

Doet liever geen Ft !

Groet, B.
    "De mensen schamen zich niet over hun schunnige gedachten, maar alleen over de idee dat iemand hen tot zulke gedachten in staat acht."

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Alini (goed)

Zondagmiddag was het de beurt aan Alini, ja , het kleine meisje met piercing naast rechteroog , hoewel ze toch groter is dan 1,5 meter. schat haar 1,55+ , ik had haar de vorige keer al gezien. Tietjes zijn ook lekker vol, heb je toch best wel wat in handen. Alini is Braziliaans. Daar gingen wij dan naar kamer 18. Ik denk dat ik kan stellen dat ze in een jaar PHG wel wat heeft geleerd. Lekker zoenen en een staande pijp, eenmaal horizontaal greep ze wat te snel naar het condoom, heb ik haar weer aan het pijpen gezet en dat werd steeds beter tot ik moest afkloppen. Neuken door de standjes, ze heeft een onnavolgbare Muschiecontrol , uiteindelijk in paardjerijden andersom (kun je lekker in haar kontje kijken) hielp ze mij definitief om zeep.
      Daarmee waren we niet klaar, massage en beffen en de volgende ronde en jaaah, daar ging 'ie weer. Uurtje volgemaakt, Alini gaat deze week naar huis en het wordt wel Oktobre eer we de kleine meid terug kunnen verwachten.
      Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Alini (Braziliaanse) (goed)

Zij is net terug van 3 maanden vakantie Brazilië.

Voor je kan voortgaan op "eigen zeggen" van de dames zou ze vanaf eind mei eens gaan proberen wat het zegt in Spanje in een club. Misschien zien we ze wel nooit weer binnenkort.

Commentaar

Heeft iemand de afgelopen dagen Alini (of Brenda) nog gezien in PHG. Indien eind vorige week niet gespot en indien ook komende dagen niet zullen de dames in kwestie de waarheid gesproken hebben met te zeggen dat ze in een Spaanse club in Spanje gaan werken.
          Weet iemand meer?

Commentaar

Alini weer aanwezig in Oedt, topic uit het archief gehaald.

Groet Bobby Vitale
            Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Ze heeft een goeie week in Vila Vertigo gewerkt. Nu dus terug naar haar thuishaven maar als ze niet met vakantie is naar Brazilië en je bent ze kwijt, ze is blijkbaar nieuwsgierig geworden hoe het er in andere clubs aan toe gaat.

Commentaar

Aan het werk...
              X