Algemene Info Planet Happy Garden

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Planet Happy Garden

Naam: PHG (Planet Happy Garden)

Adres: Butzenstrasse 41, Oedt (47917 Tönisvorst)

Telefoonnummer: 02152 519103
    Vanuit Nederland: 0049 2152 519103

Website: http://www.100happygirls.com/
    Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    Dagelijks van 11:00 tot 05:00 uur.

Prijzen:
    entree EUR 60,-
    dames eerste halfuur EUR 50,-, elk volgend halfuur EUR 50,-

Algemeen:
    De ontspannen sfeer bij PHG is goed te vergelijken met die in een gewone sauna. De ijsberen vermaken zich ook onderling waarbij het gesprek een ruime variatie aan onderwerpen kent. Natuurlijk is het ruime aanbod aan mooi speelgoed daarbij ook regelmatig gespreksonderwerp.

Het aanbod dames wordt voor een belangrijk deel bepaald door midden Europese dames. Hongarije, Bulgarije en Roemenië zijn de landen waar veel schoonheden vandaan komen. Natuurlijk zijn er ook Duitse dames te vinden.
    Een globale telling levert 's avonds een bezetting van 25 tot 30 dames op.
    Er is een redelijke vaste kern met uiteraard een niet onaanzienlijk verloop bij de dames.
    Niet alle schoonheden die afgebeeld worden op de site van PHG zijn ook daadwerkelijk aanwezig.
    Dames werken op zelfstandige basis maar kunnen bij problemen terugvallen op het management van PHG. Dat geldt ook voor bezoekers met name wanneer de wedstrijd niet prettig is verlopen. Zijn er meer opmerkingen over gebrek aan inzet bij nieuwe krachten dan betekent dat het einde van hun verblijf in PHG.
    De standaard aanbieding van de dames is 30 minuten voor 50 euro met een verlenging van 30 minuten voor 25 euro. PZC is daarbij inbegrepen. Niet alle dames bieden PZC, sommige zoenen andere doen dat niet. Daarom is het verstandig dit even met de dame in kwestie te bespreken. Dat voorkomt een teleurstelling later.
    Uiteraard is het ook verstandig om vooraf speciale wensen kenbaar te maken om te zien of dat mogelijk is en om niet met financiële verrassingen geconfronteerd te worden.

Zonder uitzondering zijn de warme maaltijden die om zeven uur geserveerd worden van goede kwaliteit. De kok zorgt ervoor dat de keuze van de gerechten zich leent voor een zelfbediening buffet. Regelmatig wordt er wild geserveerd dat ter plaatse wordt aangesneden.
    Op zaterdag wordt het eten om acht uur geserveerd.
    Om tien uur 's avonds is er keus uit vier soorten pizza.
    Zondags zijn er in plaats van pizza gamba's, op maandag hamburgers.

Er zijn op dit moment drie masseurs (die niet altijd en meestal niet tegelijk aanwezig zijn).
    Tarieven voor massage:
    25 euro voor deelmassage van 30 minuten
    50 euro voor een complete lichaamsmassage die een uur duurt.

Verder valt op dat PHG geen "deur" beleid heeft zoals GT. Bezoekers met een niet Europese etniciteit worden niet geweigerd evenmin als groepen.

Een ontspannen sfeer, uitstekende hygiëne en goede maaltijden zijn de pijlers waar PHG op draait.
    Niet te vergeten natuurlijk een ruime selectie prettig ogende dames (en een uitstekend team van masseurs).

(Met dank aan smokey3)

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren in dit topic.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 29-07-18, 16:21.

Re: Oedt, Butzenstrasse 41, PHG, Geklets

Heren,

Afgelopen donderdag de hele dag op PHG geweest. Schitterend weer en
    prima zwembad tegenwoordig. Ijsje erbij en heerlijk relaxt.
    Wat me opviel was de zeer matige bezetting van de dames. Iemand enig
    idee hoe dat komt? Er waren zo'n 60 ijsberen en 30 dames. Zo'n beetje
    de slechtste verhouding die ik daar meegemaakt heb (ben er nu 6x
    geweest). Er waren een paar 8en en een 9 (loredana) maar de rest geef
    ik niet meer dan een 7 wat uiterlijk betreft.

Komt dat door de vakantieperiode of moet ik een andere vaste club gaan
    zoeken?

Commentaar

Ik ben er vorige week weer eens geweest voor mijn twee wekelijks bezoek,maar het was nog steeds matig.
      De club,het eten ,de coctails op woensdag,zwembad alles is okee.
      Maar de vrouwen is matig.
      Lorena,Louisa,Pamela en nog een paar mooie zijn er wel aanwezig maar dan komt een gat omdat er teveel B keus rondloopt.
      Een aantal vrouwen die al vertrokken zijn naar GT of Oase waar ik contact mee heb wekelijks,melden dat dat het ligt aan de ijsberen.
      Een aantal duitsers komen hoofdzakelijk voor drank en eten.en een aantal Nederlanders voor flauwe lol en weinig kamer bezoek.
      Op het andere forum kan je dit ook lezen en ook hier zie je dat er weinig over de dames geschreven wordt.
      Jammer want ik zelf kom hier al meer dan 3 jaar wekelijks en heb het aan zien komen.
      Ook heb ik hier op het andere forum voor gewaarschuwd (onder Jansen)
      over de flauwe lol en het negatief schrijven over de dames (o.a.louisa,Pamela)
      Maar ik kreeg alleen van een paar sukkels die meestal door de betere dames geweigerd worden een negatieve reactie terug.
      Aangezien ik ook wekelijks in GT ben heb ik vorige week vrijdag op het feestje daar wel positieve reacties op gehad.
      Ook de ouder theke vrouw in Gt die vorig jaar nog werkzaam was in PHG bevestigde het zelfde.
      Dus ook ik ga nu nog minder naar PHG.
      Jammer vind ik het wel omdat ik daar een super mooie tijd heb gehad met meer dan 60 verschillende vrouwen in al deze jaren.
      Dus ik heb besloten nu nog maar een maal per maand te gaan naar PHG om toch nog met een aantal ijsberen en dames contact te houden.

Commentaar

10-09-2006, 12:49
        Oorspronkelijk geplaatst door boemboem69
        Vrijdag 8 september naar PHG gekomen, ook voor de eerste maal.
        Eergisteren in Ying Yang in Roermond doorgebracht, gisteren in Golden Time in BrÛggen, en vandaag dus Oedt.
        Was er al om 10.45 Hr. Club was nog niet open, maar toch maar aangebeld.
        Mocht binnen en kreeg een rondleiding. Ondertussen waren er al een 7 tal dames aanwezig, blijkbaar de inwonenden. Tegen 11.15 hr had ik een eerste half uurtje met SABRINA, een duitse van 21 jaar. Tongzoenen en PZC geen probleem. Fantastische meid, op alle gebied, en zeker op sexgebied.
        Even aan het zwembad uitrusten, na een ontbijt. Tegen 12.30 Hr kontakt gezocht met een Braziliaanse, ALINI , eveneens 21 jaar en een lolitatype. Sex was iets minder.
        Even rusten, en 2de ontbijt en dan weer aan de slag met AGATI, een poolse van 24 jaar. Tongzoenen en PZC waren fantatisch.
        De hele dag was me al een roodharige dame opgevallen, slang en zeer bevallig, maar ze was steeds weer weg als ik zin had.
        Toen ze dan toch even op het terras zat, onmiddellijk toegehapt. Het bleek TATJANA te bzijn een 27 jarige russin. Eveneens een zeer prachtig lichaam. Even naar een chalet, om er een fantatische sexparty van te maken.
        Tongzoenen, en PZC. Diverse standjes, met alles erop en er aan. Ze was meid nummer 12 na 3 dagen sexfeest.
        Tegen 17.00 hr hield ik er mee op, want de pijp was uit. Samen had deze dag me 250 Euro gekost (inkom inbegrepen) Toen waren er ongeveer een 20 tal heren, en zeker 25 dames. Deze laatse kloegen erover dat er de laatse dagen weinig heren aanwezig waren,en dat veel dames zonder dat weer naar huis moesten.
        Ik kom zeker terug.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door WillyW
          Ik kwam tot een jaar terug regelmatig in deze geweldige club en ben van plan binnenkort weer wat materiaal voor dit forum te gaan verzamelen op dit mooie adres.

Is er iemand die me wil informeren over de huidige toestand.
          zoals toegangsprijs, kamerprijzen extra's aantal dames etc.

bedankt,
          Will.
          Toegangsprijs nog steeds 50 €. Kamerprijzen eveneens onveranderd, nl 50 voor halfuurtje en 75 voor 1 uur. Aantal dames: méééér dan wie dan ook er op een halve dag zou kunnen "afwerken"... De verhouding tussen de echt superlekkere en "gewone" meisjes neemt af ten nadele van de "superbabes". Mooie "vangsten" echter nog steeds volop mogelijk...

Voor de liefhebbers van het betere vingerwerk: de meisjes die zich "gulzig" en dus diep laten vingeren nemen stilletjesaan af... Voor de betere technici onder ons: wie er in slaagt om een lekkere meid voldoende op te warmen, mag toch nog met de vingertjes zijn gang gaan...: vb blondzwarte Carmen, blonde Camilla, Roemeense Trickie... Anderen meiden laten zich graag volop vingeren, vb Veronica (bril), Braziliaanse Manu(ela), Dominica, Rosie, Juliette (terug in België??)... Voor de onvoorwaardelijke amateur van het betere en diepere vingerwerk: vooraf afspreken met de meid zelf natuurlijk...
          Laatst gewijzigd door Lalande; 16-09-06, 17:11. Reden: Quote hersteld

Commentaar

PHG is flink vooruit gegaan

Afgelopen woensdag na lange tijd voor de 2e keer samen met vriend Janssen de house betreden En er is veel veranderd in die maanden. Hoewel mijn roots toch zeker bij Gt liggen moet ik zeggen dat PHG toch een paar behoorlijke pluspunten momenteel heeft ten overstaan van GT.
            De uitstraling is wat sjieker van het geheel en natuurlijk maakt het zwembad het geheel af. Wat je in PHG ook extra hebt zijn de cocktails,heerlijk genoten van een el diablo . Wel erg jammer dat ze een ongelooflijke arrogante patser die cocktails laten maken ,deze patser verziekt de sfeer behoorlijk. hij heeft alleen oog voor de meiden (trek dan een velletje aan en ga aan de andere kant staan) hierdoor sta je lang in de rij want als er een dame bij komt staan verzorgt de cocktail patser eerst de cocktail voor haar Momenteel lopen er ook heel wat meer mooiere princesjes rond dan in Gt ,hoewel ik die avond monogaam ben gebleven,dwaalde mijn ogen telkens weer af naar al het moois en spontaans. Er lopen enkele oogverblinde prinsesjes rond Wel een heel tijdje liggen praten met Olga,een heel slank lief meisje met billetjes om van te snoepen , omdat ze mijn aandacht trok door haar uitstraling en spontaniteit haar nog enkele malen die avond opgezocht,maar Little Don heeft zich goed kunnen beheersen en het is bij wat gezellig babbelen gebleven,in verder activiteiten had Little Don ook nog geen zin.
            Wat ik in PHG wel weer miste was de sfeer ,het is er allemaal wat killetjes de meeste zitten,en er zijn te weinig ligstoelen(stoelen). In GT is de sfeer gezelliger en huislijker iedereen loopt gezellig door elkaar heen en schuift bij elkaar aan , Het zal ook komen doordat er in Gt een grotere harde kern is die elkaar allemaal goed kent,tevens zijn me bezoeken aan Gt inmiddels niet meer te tellen,dus is het eigenlijk me stamkroeg
            Het eten in PHG is top kwalitatief zeer goed(goede kok) en gister avond nog een heerlijk broodje hamburger zitten nuttigen terwijl ik naar de dansende heupen keek van Louise wow wat een verschijning. Maar goed einde van de gezellige avond,velletje aan gehouden en kastje weer op gezocht en na het samen met Janssen uitzwaaien van de prinsesjes weer huiswaards gekeerd

saluti Little Diablo
            Little Don Of Golden Time

Commentaar

Door de verhalen op Hookers over PHG naar Duitsland gelokt. Echter begonnen, opgegroeid en opgevoed in GT, maar vreemd gegaan in PHG. Zie hier mijn FKK-levensloop in een notendop.
              Nu ik weer mij wat meer ga begeven in het land der ijsberen ben ik getuige van een nieuwe trend. In navolging van gelegenheden als Piratenland en KidsWorld is het ook mogelijk je verjaardag in een saunaclub te vieren. De jarige nodigt via de ijsberen-tam-tam of internet iedereen uit. Ijsberen worden gelokt met vers gebak (waarom zou je nog anders naar een saunaclub gaan). Door de komst van velen voelt de jarige ijsbeer zich populair en de aanwezigen voelen zich bij de groep horen. Een soort win-win-situatie, maar dan in een schaars geklede ambiance.
              Ik werd door Asterix 200 km. van de duitse grens in een brabants cafe uitgenodigd. De ijsberen-tentakels reiken ver.

Ik was al eerder in PHG geweest, maar dat was niet de reden dat ik de weg kon vinden. Mijn nieuwe navigatiesysteem was daar meer debet aan. Ik zou in de loop van de middag aankomen, maar ik had nog andere zaken te doen in Duitsland, dus werd mijn aankomst pas rond 19.00u. gemeld. Dat is kenmerkend voor Brabanders: die willen nog wel eens te laat komen.
              Bij binnenkomst begon het ons bekende € 50= - badjas/sleutel - ruil - ritueel. Boedha zag mij al staan en kwam op mij afgelopen. "He, ik dacht al dat je niet meer zou komen." Ach, de brug stond open en de spoorbomen waren gesloten. Ook Caligula kwam aangelopen. Hij was echter strenger en sprak mij toe: "He, ik dacht dat je niet meer zou komen, je had immers toegezegd om 13.00u. aanwezig te zijn." Ja een keizer moet streng zijn om zijn keizerrijk te kunnen besturen. Althans dat denk ik, want ik ken verder niet zoveel keizers.

Bij het omkleden tot ijsbeer waren mij al 3 a 4 schone dames opgevallen die mijn avond zeker tot een succes zouden laten leiden. Buiten het feit dat brabanders wel eens te laat komen, kunnen ze ook slecht de toekomst voorspellen.

Eenmaal omgekleed liep ik de tuin in. Daar stond ook Asterix. "He, ik dacht al dat je niet meer zou komen." Ja, ja, nu weten wij het wel.
              Uiteraard Snelle Henkie gefeliciteerd. Ook de hand van GT-Juncky geschudt, of YY-Juncky. of PHG-Juncky of Weet-ik-veel-Juncky. Het is leuk elkaar zo nu en dan, al is het soms met lange tussenpauzes, weer te treffen. Daarnaast nog met een andere ijsbeer gesproken, waarvan ik de nick-name ben vergeten. Sorry. De volgende keer vraag ik het wel weer.
              Bij de gesprekken viel op dat ijsberen niet alleen op sex beluste robots zijn, maar gewoon ijsberen van vlees en bloed. Als een dame je eenmaal echt bekoort (pas op, maar dat is weer een ander verhaal) dan wil sex met een andere dame (hoe fysiek perfect ook) niet echt meer lukken. Het is vreemd maar waar.

Voor de eet-ijsberen kan ik nog melden dat er een bbq. was, die de hele avond door ging. Wel zo prettig moet ik zeggen om rond elven nog even een broodje hamburger te eten. Met dien verstande dat het hier gaat om duits formaat. Caligula liet al gelijk merken dat dat niet ging lukken. Asterix zag het probleem niet zo. Toch was hij blij dat hij na een paar happen de rest van zijn broodje kon delen met Caligula. Eten laten staan is niet zo netjes. En je wilt toch een goede indruk maken op al die dames.
              Ook nog een live-show mogen aanschouwen. Tussen een mannetje en een vrouwtje. Een wel op het dak, in de dakgoot wel te verstaan. Ze bedreven de liefde in doggy-style. Alleen jammer dat het 2 katten waren, die teveel van de menselijke bezoekers hadden afgekeken.

Ondanks dat ik mijn kruit die middag al had verschoten werd het toch eens tijd voor dames. Ik merkte dat de door mij gespotte dames waren verdwenen. Maar toen ik met Boedha stond te praten kwam Chakira aan gemarcheerd. Oei, oei, oei, daar kwam iets aan. Boedha zei nog dat je voor haar moest oppassen. Was er geen klik dan moest je niet met haar op de kamer gaan. Dat werd niets. Chakira walste rustig door en keek mij nog even aan, alsof ik de plaatselijke kliko was. Ach, vrouwen hebben mij voor minde ruitgemaakt. Dat went wel.
              Later zag ik haar weer in de bar. Het is echt een mooie meid, maar nu vertel ik niets nieuws. Ik liep op haar af en bij gebrek aan originaliteit vroeg ik haar naam. Ik verstond niet echt wat ze zei, maar later begreep ik pas dat ze Loredana zei. Dat begreep ik echter niet en ik dacht dat ze mij iets toesnauwde. Dus droop ik snel af, terug naar mijn vriendjes.
              Even later kwam onze koel ogende met haar even koel ogende vriendinnetjes aan de bar zitten. Daar stonden wij ook. En waremple Boedha kreeg een glimlach toegeworpen. Wat heeft hij, wat ik niet heb?
              Ik besloot wederom een gesprek aan te knopen. Ik begreep weer niet wat ze zei. Caligula fluisterde in mijn oor dat er geen klik was, dus ik moest uitkijken. Maar Caligula weet ook dat ik een plaat voor mijn kop heb en dat ik slecht luister naar goede adviezen. Maar ik was van plan mij daar nu eens aan te houden.

Later die avond kwam ik Chakira weer in de tuin tegen. Ze vroeg mij waarom ik haar telkens tegen kwam. Ik dacht dat dit onze lotsbestemming moest zijn. Dat wist ik echter niet in het duits uit te leggen dus vroeg ik maar waarom ze haar naam niet had willen zeggen. Ze zei dat ze dat echter wel had gedaan (dat bleek ook te kloppen). Ik moest eens beter mijn best doen. Ik vroeg hoe het met haar ging. Redelijk zei ze, maar ze voelde zich niet zo lekker. Ik maakte er maar van dat ze hoofdpijn had. Dat heb ik weer: rij ik 2 uur en betaal € 50;= voor entree om met een dvp naar de kamer te mogen, heeft mevrouw hoofdpijn. En chakira was alweer weg.

Ondanks dat de drang tot sex laag was, kreeg ik wat zoveel ijsberen wel eens zullen hebben, het onrustige gevoel dat ik toch naar de kamer moest. Dus ik ging, als zovelen, rondjes lopen. Steeds vaker en steeds sneller, waardoor je eigenlijk minder ziet. De fout die je dan maakt is dan op het moment dat je al in je auto had willen zitten, maar snel een dame uitkiest. Dat gaat altijd (bijna altijd) fout. Ik besloot die fout niet te maken. Al werd mij nog wel een russische dame aangeboden en ik dacht dat had best wel gekund. Maar dit keer bleek ik verstandig te zijn.

Bij het omkleden zag ik ineens 2 dames die ik in het begin van de avond had gespot en op mijn verlanglijstje stonden. Net te laat.
              Bij de uitgang stond ik te wachten om weg te kunnen, toen ineens ons aller Chakira weer kwam aan gemacheerd. Even was ik bang dat ze recht over mij heen zou walsen. Gelukkig stopte ze op tijd en keek mij aan en zette haar handen in haar zij. Wederom werd ik op een kliko-achtige wijze bekeken, maar ineens verscheen daar een klein glimlachje. Ze schudde haar hoofd heen en weer (zo van nee) en liep weer door. Misschien mag ik de volgende keer toch omzet aanleveren. Je weet maar nooit.

Moe en voldaan verliet ik PHG. In tegenstelling tot de vorige keren met een goed gevoel. Het was weer goed in Duitsland

Commentaar

Re: Oedt, Butzenstrasse 41, PHG

Gisteren weer naar PHG geweest en moet zeggen dat ik na 6 weken GT nu weer heel veel nieuwe vrouwen heb bewondert in PHG.
                Er waren er rond de 45 dames.
                Met hele mooie Poolse o.a. Maya super knap met super lichaam.
                Heb mezelf de hele avond vermaakt met Carmen,en ben daardoor vergeten met Maya mee te gaan.
                Dit doe ik dus volgende week als ze er is.

Commentaar

01-01-2007, 18:09
                  Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
                  PHG-day.
                  Na ergens in een wegrestaurant een uitsmijtertje naar binnen te hebben gewerkt om de verloren gegane reserves aan te vullen, naar PHG getogen. Ik ging om pakweg half vier naar binnen. Om een uur of zes zouden een paar vrienden arriveren. Gelukkig had ik de laatste weken wat commentaren op het forum bijgehouden met betrekking tot deze gelegenheid en de dames. Daar bovendien Big30 zijn envelop met mijn stemming en euro’s niet in ontvangst kwam nemen, had ik ook weinig vertrouwen in zijn “aanrader” Samyra. Ik was gelukkig op mijn hoede en toen ze haar naam noemde viel meteen het kwartje. Na pakweg een half uurtje was ze al gauw een keer of vijf bij me geweest met een heel arsenaal van pseudo-motieven om met haar naar de kamer te verdwijnen. Had ik niet beter geweten, dan was ik gegarandeerd voor de bijl gegaan, ze is echt heeeeel lkrr.
                  Ik was natuurlijk vrij groen in PHG en bij gebrek aan info-beren, besloot ik voor mezelf al vrij snel na binnenkomst met wie ik de kamer zou gaan delen. Tenminste proberen te delen. Ik moest er bijna vier uur op wachten, maar het was de moeite meer dan dik waard. Geruime tijd na het eten kon ik haar strikken. Ik begon in het duits maar daar had ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord, dus maar snel overgeschakeld op engels. Ik wist dat ik snel moest handelen dus deed ik dat ook. Na een tiental minuten kwam ze met Schlüssel, sorry the key back en volgde ik deze russische schone, wat bedeesde dame naar room sexteen.
                  Mmmmmmm Mila ! Een naam om nooit meer te vergeten. Ik moet echt een beetje van mijn GT-tik af , en af en toe mijn neus en zo in PHG laten zien.
                  Ik heb de dikke Vandaele er nog niet op nageslagen, maar als de uitdrukking “volle bak tongzoenen” bestaat, dan is mmmmmm Mila degene die deze tot in de perfektie beheerst.
                  Sjongjongejongejongejongejongejongejongejongejonge jonge.....enz. Op het moment dat je een keer in een recensie leest dat een beer is “klaargezoend”, dan ben ik er 1000% zeker van wie dat voor elkaar heeft gekregen. Ongelofelijk!
                  Het werd een oraal feest van begin tot eind, waarin ik haar ook een tijdje heb getracht te imiteren. Kan nooit van zijn leven zo goed zijn geweest als wat ik ervoor terug kreeg, maar 1-1 is 1-1 en de punten tellen!
                  Kortom een beregezellige avond gehad met mijn 2 vrienden en een aantal gezellige dames. Over Samira nog even heel kort. Een van mijn collega’s is ondanks mijn waarschuwing toch met haar op de kamer geweest. En ondanks de opgelegde beperkingen was hij zeker niet ontevreden. Dus voor diegenen die het erop willen wagen.......

Commentaar

Carpe's blonde dag.

Wat is het toch heerlijk om blond te zijn. Dit moeten enkele PHG-dames gedacht hebben toen ze hun premie van Carpe in de kleedruimte in ontvangst mochten nemen na hun geleverde bijdrage tot het (re)animeren van Carpe-beer. Daartoe was het startschot gegeven na het openen van de deur van PHG op deze koude zaterdag in Januari.
                    Na een stevige brunch eens wat rondgelopen en daarna het vaste ritueel van “even scheren” in de kleedruimte. En als je je dan zo staat te scheren, dan vallen je opvallend veel glimlachjes van lieftallige dames ten deel. En gesproken over lieftallige dames, wat waren ze weer in grote mate aanwezig. Dit beloofde veel goeds.
                    Na verloop van tijd werd het ijsberengezelschap behoorlijk uitgebreid door o.a. Willem2 en Tiga en andere volgers van het ijsberengeloof Oblix, Bredero, JackD, Babbel, Horny-one , Ronald35, Johnny Bravo en even later Sonny, die ook zijn kruiwagen parkeerde vlak voor de deur van deze saunaclub.
                    Na het voorstellen en handjeschudden werd er beschuit met muisjes geserveerd. Heb overgeslagen ten eerste omdat ik nog vol zat van mijn brunch en ten tweede omdat bechuit met muisjes me teveel doet denken aan zwangerschappen en dat in deze omgeving! Is het beschuit met meisjes, dan doet Carpe gewoon mee.
                    Vandaag getuige mogen zijn van o.a. een geslaagde recordpoging van Ronald35 van, let wel, 7 kamersessies! Geruchten gaan dat deze topbeer binnenkort gaat voor een nieuwe recordpoging in het bijzijn van allen die zich aanmelden op meetingpoint. Het volgende doel is zoals zijn nick al aangeeft 3+5 (auf deutsch acht), waarna begin deze zomer 3x5 (jawohl fünfzehn) hetvolgende doel is. In overleg met de olimpische ijsberencommissie wordt druk overleg gevoerd om Ronald35 in te schrijven voor de olimpische ploeg. Het uiteindelijke olimpische record van 35, wat Ronald voor ogen heeft zal worden aangevallen op nog vast te stellen datum. Gedacht wordt om het PSV stadion daarvoor af te huren. Ik hoorde daar zeeeer laat op de avond geruchten over in de kleedkamer.
                    Fysiek en voedingstechnisch, zo zijn we na het zien van zijn preparatie in de bar vooraf aan een kamerbezoek, zal het voor Ronald35 geen probleem worden. Waar we een klein beetje bang voor zijn, is of hij zoals het wedstrijdreglement dit voorschrijft, zich ook alle namen van de dames en de chronische volgorde zal kunnen herinneren. Achter de schermen wordt ondertussen druk gewerkt aan een strak trainingsschema.
                    Over sport gesproken. Op het grote scherm in het Nachtcafe werd een bokswedstrijd tussen vrouwen uitgezonden. Niet helemaal mijn hobby.
                    Laat ik het maar beter hebben over het dameselftal van PHG. In de selectie daarvoor wil ik Natalja opnemen. In verdedigend opzicht vanwege haar tengere figuur niet de meest voordehand liggende keuze, maar in de spits een toppertje. Een echte afrondster zogezegd. Ik had met haar na enkele positiewisselingen wel door, dat ik haar voorin moest plaatsen. Aan het eind van de tweede helft pakte ze haar kans. Ze stond tegen die tijd al met 1-0 achter, maar toonde karakter. Na een langdurige opbouw kwam ze in het bezit (balbezit zal ik het maar niet noemen), de voorzet werd gegeven en met volle mond ronde ze het zaakje perfekt af en ging door met scoren tot ze helemaal zeker was dat het punt telde. De scheidsrechter floot meteen daarna af en Carpe nam haar mee naar de kleedkamer, waar hij haar met een welverdiende premie beloonde.
                    De tweede blonde dame van de avond bleek van russische komaf te zijn. Heelaas met een voor Carpe verkeerde vooropleiding. En ze zag er zo lekker uit, heerlijk gewoon. Maar Carpe is eigenwijs en laat zich op de kamer niet leiden/lijden door optisch bedrog en laat zich zeker niet afwerken. Conclusie, Carpe’s eerste russische flop. Ik kan me zelfs haar naam niet meer herinneren, hoe goed ik ook mijn best probeer te doen. Misschien kunnen de andere beren me daarbij een beetje behulpzaam zijn. Ze was steeds bij Marina, die Sonny uitgebreid aan het overhoren was betreffende zijn russiche uitspraak.
                    Die kleine vlaag van geheugenverlies kan heel goed te maken hebben gehad met mijn daaropvolgende ervaring. Carpe´s motto is immers: “een slecht kamerbezoek, dan meteen hetvolgende erachteraan”.
                    Ze was ook al de gehele dag aanwezig. Niet opvallend en ik weet nu waarom. Pamela was me wel opgevallen. Vooral haar mooie glimlach waarbij haar parelwitte tanden en mooie rode lippen scherp tegen elkaar afstaken. Ze werkte pas voor de vijfde dag in PHG en dit was voorlopig ook haar laatste dag. En haar laatste sessie. Waarschijnlijk wel één die ze zich nog een tijdje zal kunnen herinneren, al zeg ik het zelf. En anders onthoud ik hem wel! Medeberen, ze komt terug, dus opgelet. Ze mag dan wel een van de oudere dames tussen de vele meisjes zijn, maar is zeker een aanrader.
                    Ik had gelukkig even de tijd om een tijdje met haar te praten voor de sleutel beschikbaar was. Click-Total (CT). Kost overigens niks extra. Het beloofde veel goeds en dat werd het ook. Toen ik na een uur, door weer en wind vanuit blokhut 28 samen met haar terugkwam in het Nachtcafe, had ik nog steeds een lichte waas voor ogen. Maar Carpe was weer helemaal de oude. Over therapie gesproken.
                    Ik geloof dat ik niet de enige was die van deze dag, mijn “blonde dag”(3x blond is ook lekker), heeft genoten. Te zien aan de tevreden gezichten van de collegaberen bij vertrek was het gewoon weer gezellig. Carpe kijkt al weer uit naar een volgende keer. Saludos!
                    Laatst gewijzigd door Lalande; 16-01-07, 22:16. Reden: de genoemde heren zijn hier geen mod. Om misverstanden te voorkomen dit predikaat bij de namen weggehaald.
                    Ik puzzle graag, maar wel voor de lol..........

Commentaar

Afgelopen vrijdag ging Carpe maar weer eens op pad met als doel van zijn blonde virus af te geraken. Gedurende de dag bleek wel dat er meer ijsberen kampen met van allerlei soorten virussen en bijwerkingen.
                      Tijdens het middagmaal kennisgemaakt met Buttinsky die tot de groep van onvermoeibare volhoudberen behoort. Zelfs laat op de avond bij de kleedkamer wachtte hij rustig tot iedereen weg was zodat ie het licht uit mocht doen. Of ging ie voor nog een rondje?
                      Even wat later in de middag werd er geruisloos een kruiwagen geparkeerd vlak naast de driewielertjes en stepjes van de wat kleiner uitgevallen bewoonsters van deze o zo blije tuin. Even later stapte Sonny binnen op korte afstand gevolgd door Litle Diablo en ook even daarna, zeer verrassend, 2Horny4U.
                      De volgorde van binnenkomst die daarna plaatsvond heeft Carpe niet helemaal meegekregen omdat ie even weg was. Gosha had daar wel een beetje schuld aan. Maar ze wist toen natuurlijk nog niet dat ze daardoor op de lijst van afvalsters zou worden bijgeschreven.
                      Bij terugkomst na het douchen snelle Henkie gespot en ook Gustomass was binnen. Gezeten in één van de comfortabele fauteuils probeerde een thaise dame hem ervan te overtuigen, dat het echt wel goed zat hier in PHG. Dat ie vooral geen angst hoefde te hebben én dat ie op haar kon rekenen voor zowel geestelijke als lichamelijke ondersteuning.
                      Ik had net mijn bordje met eten opgeschept en zat er vlak naast en allen keken er naar. Hierbij doel ik dus niet op mijn bordje met eten. Vanuit mijn gezichtsveld schermde de badjas het geheel wat af.
                      Er gingen wat opmerkingen door het nachtcafé over dat dit begon te lijken op ome Bernds’-taferelen. Er werd ruimte gemaakt. Een tafeltje werd aan de kant geschoven en Carpe was even blij dat hij niet direkt met zijn avondeten in de vuurlinie zat.
                      2Horny4U zag ik overigens wel even zijn stoel wat achteruit schuiven. Gelukkig werd het interview in de bar en wat later op de kamer, uit betrouwbare bron (GM) voortgezet en volgens zeggen succesvol afgerond. Later op de avond zou deze “nieuweling” nog regelmatig op de proef worden gesteld.
                      Het was weer een bijzonder gezellige maar ook een beetje vreemde dag. Niet alleen ijsberen die van hun vaste stekjes en routes af waren geweken en kwamen proeven van de verboden vruchten van deze saunaclub, maar ook verboden vruchten die met de wind over waren komen waaien. Zowel rijpe als wat minder rijpe.
                      Toen enkele beren het voor gezien hielden, kwam gelukkig Rex de gelederen versterken. Daardoor kregen de dames niet te zwaar de overhand.
                      Carpe kreeg niet lang daarna weer wat ontwenningsverschijnselen. Paulina had dit snel door. Om wachttijden te voorkomen en om de patient tot rust te brengen besloot ze om Carpe in een van de nieuwe hokjes bij het zwembad een geslaagde behandeling te geven. Gelukkig kun je in deze moderne tijd nog ergens terecht zonder doktersrecept.

De conclusie moge duidelijk zijn. Carpe is weer helemaal genezen. Jullie kunnen allemaal wel denken dat ie op blond valt, maar niets is minder waar.............................. !

Saludos amigos,

Hasta pronto.
                      Ik puzzle graag, maar wel voor de lol..........

Commentaar

Na de zeperd die ik heb gehad bij GT, is mijn avond uiteindelijk helemaal goed gekomen met mijn allereerste bezoek aan PHG!
                        Is een prettige club, in een rustige omgeving, met een gezellige sfeer! Eten ook stukken beter dan in GT. Is ook een stuk rustiger en de dames zijn ook wat ingetogener dan bij GT, zonder dat ze verlegen zijn....
                        Sauna's zijn van prima kwaliteit en de kamers waar ik geweest ben zien er netjes, ruim en schoon uit!
                        Kortom, een goed debuut gemaakt in phg en herhalingsgevaar is zeeeer groot!!!
                        Groet Jaccoone

Commentaar

Voor PHG niets dan lof.

Na een teleurstellende ervaring met een dame die meer smoezen dan inzet had werd de nare smaak weggenomen door de leiding van de club met een kaart voor vrije toegang.

PHG valt in dit soort gevallen niets te verwijten.
                          Een nieuwe dame die het sauna concept op haar manier interpreteert en standaard PZC niet wil doen omdat ze bij de tandarts is geweest etc. hoort niet thuis in PHG.
                          Deze zeperd heb ik ook niet meer aangetroffen bij latere bezoeken.

Laatste ontmoeting met de schone Lisa.
                          Een aantrekkelijke blonde Duitse jongedame die heel duidelijk voor de start van de wedstrijd aangeeft wat haar beperkingen zijn.
                          Omdat het zo een lekker spontane meid is en vanwege haar eerlijkheid toch met haar naar de kamer gegaan.
                          Dat bleek een goede beslissing. Wat wel in haar progamma zit is werkelijk klasse en heeft een hoog herhalingsgevaar.

Commentaar

Zaterdag hier voor het eerst geweest. Wat een domper in vergelijking met GT. Hier hebben ze echt een probleem. Veel te veel mannen, ze bleven maar komen. Veel en veel te weinig kamers. Moest 3 kwatier wacten voordat er een sleutel beschikbaar was. En last but not least.... veel te weinig meisjes. De meiden die er waren, zaten maar een beetje voor zich uit te staren en gaven de indruk niet iets te willen.
                            Geef mij maar GT

Commentaar

Gisteren voor de 2e keer naar PHG gegaan.
                              Vooraf gebeld hoeveel dames ik kon verwachten. 30 dames werdt aangegeven.
                              Eenmaal aangekomen bleek dit aantal erg overdreven. Als het er 15 waren, is het veel.
                              Het aantal gasten daarentegen was wel erg hoog, waardoor de verhouding erg scheef was (ik schat 8 gasten voor elke dame).
                              Het gevolg was dat er vrijwel geen dames beschikbaar waren, aangezien de dames direct weer bezet waren, zodra ze van de kamer kwamen.
                              Al met al een teleurstellende ervaring.
                              Geef mij maar Golden Time !!!!

Commentaar

Zaterdag 28-7 weer eens naar PHG getogen, samen met wandelbroeders De Cock en Knave88. (wie anders ) Is een heel gezellig dagje geweest, temeer, omdat ik wandelbroeder Randy eindelijk eens heb mogen ontmoeten.
                                Ook heb ik tussendoor ( ) nader kennis gemaakt met twee dames. (later volgen de recensies) Mijn eerste dame was Lola, een hongaars meisje van negentien jaar, met een prachtig figuurtje en een nog mooier kontje.
                                Helaas was de sessie met haar niet wat ik verwacht had, en zal later in mijn recensie niet meer scoren (qua dienstverlening) dan een voldoende. Gelukkig maakte de tweede dame de eerste sessie meer dan goed! Met deze dame (micky, een roemeense van 25 jaar) ben ik ruim twee uur op de kamer geweest en het is dat de scores niet verder gaan dan "uitstekend", anders zou deze dame die nog hogere score krijgen!!! Was werkelijk één van mijn beste ervaringen ooit!
                                Groet Jaccoone

Commentaar

Last night was in the Happy Garden , entered the club at 6 pm and the parkinglot was full to both sides.
                                  There was the big party going on , although I doubted the weather would be fine, it cleared up down South East and it eventually proved to be very favourable.

PHG reopened it's groundlevel section with kamers and was at full capacity now , of course this partying night gave easy twice as many men as girls , a total complement of some some 220 I guess , still there were no waiting times all night long.
                                  In the fooddivision there were several tables with many delicious starters , the cocktail bar was open , there was a dj and rockhard soundmachines , tombola events , dancing girls and some strippers. And this all at 50 Euros.

The maindish was the roasted pig on the spit , around 10 pm , many drinks to offer incl RedBulls and Corona's . At 11 delicous 'toetjes' , sweet as the pussies I managed to lick in due time.

At least that was Kinga again , I did her more, very cute Polish brunette, not a hard sucker but nice kisser , sweet tasting to both sides and ending up on top what was top.
                                  Later I found Constanzia , a Russian brunette, 5 months in PHG.
                                  While we were cockstiffing she was announced as 'Miss PHG' , later on we re united , well , now I know who Miss PHG is and and again what a perfect blow is. She was great , a nice kisser and a very perfect experience.
                                  It was a good saturdaynight when after 12 I left the premises , doing some nice hugs and kisses with Jacqueline and Kinga .....
                                  Laatst gewijzigd door Lalande; 09-09-07, 13:16. Reden: (voormalige) woonplaats verwijderd
                                  Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Afgelopen vrijdag ben ik weer eens maar PHG geweest, ditmaal helemaal in mijn eentje.
                                    In de club zou ik Randy wel ontmoeten, waar ik gezellig mee heb zitten praten over onze wederzijdse ervaringen met Thailand. (Uiteraard hebben we het alleen maar over de prachtige natuur gehad )

Voordat ik met Randy in gesprek raakte, ben ik eerst nog heel geraffineerd verleid door de Turkse Dani. Toen ik de club binnenkwam, kwam zij net uit de kleedruimte voor dames en ik kreeg meteen al haar meest verleidelijke blik toegeworpen.
                                    Toen ik bezig was om me in mijn ijsberenvel te hijsen, kwam zij "toevallig" ook een paar keer door de kleedkamer heen en kreeg een, zo mogelijk, nog verleidelijker blik van haar....

Toen ik even later in de bar was, ben ik, omdat alle banken bezet waren, gaan staan naast de deur waar de dames hun sleutels voor de kamers halen. En, ja hoor, daar was ze weer! Ze ging vlak voor mijn neus staan dansen, mij iedere keer terloops aankijkend.... Zou ze iets van me willen? vroeg ik me af.... Dus ik gaf haar een bijna onmerkbaar knipoogje. Meteen kwam ze naar me toe dansen en sloeg een arm om me heen. Tja, toen was ik verkocht, natuurlijk. Ik heb een uitstekende sessie met haar gehad op de kamer. (zie recensie)

Later werd ik door Randy voorgesteld aan de Roemeense Ina, een heel lief klein meisje, dat redelijk Engels spreekt, maar geen Duits. Met haar wilde ik later ook op de kamer, maar niet meteen, omdat ik net een zware sessie( ) met Dani achter de rug had. Kleine Jacco moest even bijkomen....

Toen ik wat later naar haar op zoek was, kon ik haar nergens vinden, totdat daar plotseling Randy was, die me mee deelde, dat hij Ina inmiddels had gevonden én alvast had gereserveerd voor me! Erg fijn als je met zulke wandelvrienden bent!

Ook met Ina heb ik een prima sessie beleeft, hoewel ik het gevoel had dat ze zich enigzins inhield en dat ze, als ze je beter kent, nog beter is!

Al met al een geslaagd avondje PHG geweest, met prima eten en een gezellige sfeer. Er waren veel dames, meer dan er ijsberen waren. Gelukkig had ik Randy als adviseur, anders had ik het nog best moeilijk gehad....
                                    Groet, Jaccoone

Commentaar

Met Knave88 een trip ondernomen naar deze saunaclub, Planet Happy Garden, een club waar ik nog niet eerder geweest was. Het zou een prima ervaring worden. De boel is fraai facilitair uitgerust met een zwembad, diverse sauna’s, een prima doucheruimte, twee barren en sober ingerichte maar schone kamers die na elk bezoek worden opgefrist en van schone handdoeken voorzien. Alles spik en span . Iets kleiner behuisd dan broertje GT dat een half uurtje verderop ligt. Randy was er ook (eindelijk in levende lijve ontmoet), waar we regelmatig mee optrokken en al keuvelend over wereldse zaken en vrouwelijk schoon onze inspectierondes deden. Randy is in real life net als op het forum, een zeer geschikte kerel, met veel relativering, een rustige uitstraling, een verstandige kijk op wandelzaken en een heel leuke omgang met de meiden. Het aantal aanwezige dames lag wat lager dan ik verwacht had, maar de groep was zeker van niveau. Veel mooie, frisse blaadjes en een paar wat rijpere dames .

Tegen de avond werd de ploeg nog versterkt met een avondploeg, waardoor er ineens weer veel te ontdekken viel. Er waren weliswaar -helaas- geen Aziatische schonen, exotische latina´s of diepgetinte dames aanwezig. Toch was het aanbod divers te noemen en de dames met wie ik gekeuveld (of meer ) heb, kwamen uit Marokko, Schotland, Roemenië, Turkije, Bulgarije en Spanje. Het eten was ook prima verzorgd met een barbecue die maar liefst drie uur open was en waar voortdurend vers vlees werd bijgelegd. Goede, vlotte bediening achter de bar, waar het ´flirt heaven´ is en je vanuit elke hoek door een spannende dame wordt aangekeken en beknipoogd. Onmogelijk je daar niet lekker te voelen als warmbloedige ijsbeer. Uitgelaten sfeer, veel dames stonden uitdagend te dansen op de goede muziek . Er wordt zeker geanimeerd, maar nimmer storend en duidelijk minder dan in GT. Er was voldoende zitruimte binnen voor de nodige keuvel- en observeermomenten en ook buiten was het prima toeven al was het nog wat frisjes.

Terzake. Vier dames wisten mij te verleiden tot een vijftal kamersessies. Ebru, Brooke, Nicoletta en Diana. Ik had een gelukkige hand van kiezen en alle kamerervaringen waren uitstekend te noemen. Daarmee was het een zeer geslaagd bezoek . De geilste ervaring was met de Roemeense Nicoletta. Pure porno waarbij elke vierkante centimeter van het bed werd beproefd. Wat een beest was dat zeg, brrrr! Seks in de overdrive vanaf de eerste aanraking. Het meest girlfriendly was de Turkse Ebru. Een zeer sensuele verschijning met een engelachtige omgang die naast mijn lenden ook mijn gemoed verwarmde. Met haar ben ik tweemaal uitgebreid naar de kamer geweest en het was tweemaal zwaar genieten geblazen. Ik zie haar lach nog voor me. Een snoesje . De verlegen Schotse Brooke stond ook haar mannetje en transformeerde tot een nymfo op de kamer en de mooie, zelfverzekerde Marokkaanse Diana zoende de sterren van de hemel en wist mij in mijn 5e kamersessie van die dag nog moeiteloos tot een hoogtepunt te rijden. Eerst even bijkomen nu, pfff wat een leven...

P.S. Knave88, bedankt voor je gezelschap en je navigeerkunsten. Randy, leuk je ontmoet te hebben, wordt vast een keer vervolgd. Enne... Jaccoone: volgende keer ben je er gewoon bij! Kein gelul !
                                      Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

PHG Thaise en vriendin, levert "Hausverbot" op

Nieuwe Thaise dame met een vriendelijke lach uitgenodigd voor een wandelingetje naar de kamer.
                                        Op weg naar de kamer kwamen we haar vriendin tegen, brunette met lang stijl haar, of ik wat voor een trio voelde.Ja hoor prima.

Op de kamer begon het alarm al zachtjes te rinkelen.
                                        Japie kreeg meteen een condoom aangetrokken terwijl ik het edele mondwerk zonder jasje prefereer. Of de dames wat met elkaar moeten doen dan kwam er 25 euro PP bij, prima ook goed.
                                        De Thaise dame bleek te bloeden waarbij naar mij als schuldige werd gewezen.
                                        Ik zou een wondje aan mijn vinger hebben. Ik toonde een paar keurig verzorgde handen waar niets aan mankeert. Drie keer raden waar het bloed vandaan komt.

Vriendin staakt de wedstrijd en zegt, overigens terecht dat bloed een gezondheidsrisico is, Thaise kijkt kwaad en zegt dat het niet aan haar ligt.
                                        Dit alles had zich binnen vijf minuten afgespeeld. Ik had er geen schuld aan bovendien had niet ik maar hadden de dames de wedstrijd gestaakt.

Even later werd ik door de bedrijfsleidster aangesproken of ik de dames nog wel even wilde betalen.
                                        We zouden 20 minuten op de kamer geweest zijn en er was Frans gedaan.

Als enige betrokkene sta je tegenover twee anderen die een verhaal ophangen alleen om betaald te worden voor een prestatie van niks.
                                        IK betaal niet voor dames die op eigen initiatief na een paar minuten de wedstrijd staken ook al is dat terecht vanwege de omstandigheden
                                        Ik was daar ook niet de oorzaak van.

Gevolg >> "Hausverbot" . Geen enkel probleem.
                                        Een zaak die zo met zijn klanten omgaat zal niet langer op mijn bezoek kunnen rekenen. Er zijn voldoende alternatieven. Villa Vertigo in Grefrath is er één van, mooie zaak die ik binnenkort eens zal bezoeken.

Dit is een Thaise die gisteren voor het eerst aanwezig was.
                                        Er werkt ook een andere Thaise dame die ik overigens al een tijdje niet meer heb gezien. Die noemt zich Happy. Meer Thaisen zijn er niet.

Het gaat overigens niet alleen om de dame in kwestie maar ook om de merkwaardige beslissing die de bedrijfsleidster nam zonder ook maar naar mijn verweer te willen luisteren.
                                        Twee dames die samen een verhaaltje ophangen worden zonder meer geloofd.
                                        Ze kwamen ruim een half uur nadat de wedstrijd door hen was gestaakt pas met dit verhaal aanzetten.

Hausverbot deert me niet. Er zijn voldoende alternatieven. Het is zakelijk wel een vreemde beslissing.
                                        Deze dames blijven daar met dit soort streken zeker niet lang.
                                        Een regelmatig terugkerende bezoeker zijn ze definitief kwijt ook zonder
                                        "Hausverbot".
                                        De bedrijfsleidster is voor mij als regelmatig terugkerende bezoeker nieuw.
                                        Ze werd bijgestaan door een van de sportieve heren. Helaas ook dat maakt op mij geen indruk. Met ruim twintig jaar Oosterse vechtsport in de zwaarste categorieen waaronder enkele EKs en WKs kan ik me ook als vijftiger nog steeds aardig redden.

Goede tip: Neem in dit soort kwesties zelf het initiatief en meldt het voorval meteen aan de verantwoordelijke dame.
                                        Dan is er minder kans op een een tweetje. Bovendien heb je het voordeel dat je eerder wordt geloofd.
                                        Laatst gewijzigd door Lalande; 21-04-08, 13:58. Reden: hier naartoe verplaatst

Commentaar