Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Isabelle (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Isabelle (Roe)

http://www.youtube.com/watch?v=th8SG5FLNFw

Aanvullend op het formuliertje geef ik jullie nog even mee dat ze wel heel erg lang haar heeft. Tot halverwege haar rug, loshandend. Voor de kenners: ze heeft wat weg van Leni in LR.

Annabel probeerde mij voor het eerst te versieren terwijl ik van de zomer-lentezon aan het genieten was maar dat lukte niet zo goed. Ze wou me bovendien snel snel meenemen voor hooguit een halfuurtje. Dit maakte het voor mij makkelijker om haar af te wimpelen want ze was ondeugend bezig. Ik vertelde haar dat ik er van hou om het net niet snel snel te doen. Toch zou ze me heerlijk laten genieten en me toch in een halfuur laten komen. Ik zei haar dat dat niet zou lukken en dat ik haar dat zou laten ondervinden later op de avond.

Later op de avond ziet ze mij dan zitten in een sofa in de bar aan de veranda en ze twijfelde geen drie seconden om bij mij te komen zitten en mij te herinneren aan de belofte. Gelijk had ze. Wat later vertrokken we dan ook richting kamer.

Mijn eerste indruk in de namiddag over haar was erg positief. Ze was lief en ondeugend. Zo mag ik het graag. Ze vroeg me in de namiddag wel wat mijn eerste indruk over haar was. Dit vond ik een beetje vreemd en deed me een beetje vrezen dat het wat toneel was en het op kamer allemaal zou verdwijnen. Toch waagde ik het er dus op.

Op kamer begon alles zoals ik het graag heb. Rustig opbouwend. Mekaar wat strelen en knuffelen en veel tongzoenen (wel meer met het puntje van haar tong dan voluit tongzoenen) maar het was genieten en dat is het belangrijkste. Na een tijdje kroop ze al kussend naar bendenen. Over mijn tepels en buik belandde ze uiteindelijk tussen mijn twee benen. Daar deed ze flink haar best. Het moet gezegd dat ze erg goed en gelukkig er afwisselend pijpt, waarbij ze de balletjes niet vergeet. Gelukkig pijpte ze afwisselend, erg afwisselend want anders had ik haar moeten zeggen dat het wat rustiger mag. Af en toe pijpte ze tussendoor voor mij dus net even te ruw. Haar mooie figuur, haar lieve ogen, haar ondeugende blikken, haar kronkelende lijfje…. Het zorgde er allemaal voor dat ik al vrij snel op ontploffen stond. Ik merkte wel dat ze goed aanvoelde wanneer ik bijna ging komen. Dan wisselde ze weer of stopte enkele seconden. Het leek er op alsof ze mij wou laten winnen en er alles aan deed dat ik niet op een halfuur zou klaarkomen. Jawel, want toen het écht bijna zo ver was, stopte ze en klom weer naar boven. We begonnen weer te tongzoenen. Ineens vroeg ze of ze een condoom rond mijn lul mocht doen. Die stond inmiddels al heel erg stijf. Ik twijfelde even maar antwoordde positief. Dat ze mij wel heel erg kon doen opwinden, bleek uit het feit dat mijn lul nog bijna even stijf stond tegen dat ze het condoom er met haar mond had rond gedaan. Dit duurde even omdat ze het condoom nog uit haar tasje moest nemen en het condoom niet direct vond. Meestal mogen de dames dan opnieuw beginnen pijpen om hem weer op volle oorlogssterkte te krijgen. Bij haar was dat wonderwel niet nodig.

Ze stuurde aan op het missionarisstandje. Ik vond dat absoluut geen probleem. Zo kan ik mezelf het best controleren. Na een hele tijd wilde zij absoluut op zijn hondjes. Dit alles behalve mijn favoriete standje maar ik wou haar dat plezier wel gunnen. Helaas, ja helaas, werkte ze zo goed mee dat ik toch binnen het halfuur klaarkwam. Ze was dus in zekere zin gewonnen.

We lagen nog wat in mekaars armen en ze vroeg of ik nu van kamer wou of nog een halfuur langer. Ik herinnerde me van vroeger nog dat in de villa veel dames 100 euro vragen voor een halfuur en dat het management daar dan maar weinig op aan te merken had. Ik wou verlengen maar omdat een tweede keer klaarkomen op mijn leeftijd binnen een nieuw halfuur enkel maar lukt als de dame super is, gaf ik dat als reden aan om maar 75 euro te betalen voor een uur. Ze zei daarop dat het voor haar goed is omdat het de regels zijn maar dat het in feite nadelig is voor de dames. Ik wees er nog op dat dat niet echt waar is omdat er ook al gauw een tijd overgaat tussen twee mannen. De dame moet zich ook douchen….

Het uur was helaas al na 45’ om en zin om daarover te discussiëren had ik niet. Het tweede halfuur (15’) was ook nog niet de helft waard van wat ze daarvoor had gepresteerd. Het tongzoenen was veel minder, veel meer praten en ik heb ze nog een kleine massage geven. Omdat ze duidelijk erg genoot van de massage, prikkelde mij dat weer wel. Ik beëindigde de massage en liet mijn vingers stilletjes aan tussen haar benen glijden. Ik voelde meteen dat ze heel alert was en dat vingeren niet zou toegestaan worden. Ik ben haar dan beginnen beffen. Dit ging heel erg goed maar voor haar blijkbaar te goed want ineens zei ze dat ze dat niet graag heeft. Net als kusjes in de nek. Was dit nu omdat zij vond dat een tweede halfuur tegen 25 euro dan maar gemakkelijk moet zijn en niet veel moet voorstellen of is het zo dat ze werkelijk die dingen niet toelaat? Hoe dan ook maakte ze hier een kapitale (mooi gekozen term in deze) fout. Mij heeft ze niet als trouwe klant gewonnen. Herhaling zit er niet in. Hoewel ze dus voor een halfuurtje erg goed is.

Na dit laatste zou ik bijna het liedje mooier gaan vinden dan Annabel zelf.

Na service kent ze ook niet (echt).

Annabel, voor deze Annabel zou ik niet naar het einde van de wereld reizen .

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Annabel(uitstekend)

Met Annabel wel een goede sessie gehad. Zoenen had beter gekund, pijpen was goed in orde met af en toe een paar fijne diepe halen. Mooi strak doosje, lekker geneukt en gefinisht in het mondje. Aardige meid in de omgang ook wel. Herhaling? Mogelijk, ligt eraan wat er verder nog rondloopt.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Annabel viel mij al meteen op.....een mooie verschijning met pik zwart haar en bruine ogen. Ze was een hapje aan het nemen, toen we kennismaakte. Ik dacht hier moeten we niet te lang mee wachten, want ik wil ook een hapje.......
      Daarom naar de schlussel gevraagd........In het begin was ze zeer professioneel, iets waar ik niet zo van hou.......Daarna kwam ze los en werd ze meer spontaan. Pijpen was heerlijk. Al met al zeer goed, waarbij ik voor haar nog eens terug zou gaan.

Commentaar

Vandaag met Annabel op de kamer geraakt.
        Maar ik vond haar wel erg professioneel.
        Voordat we op de kamer waren was ze wel gewillig. Maar nadat we op de kamer waren:
        Een uur was bij haar 100 euro terwijl ze aan de balie zeiden dat dit 75 was.
        ze was wel erg teleur gesteld dat het slechts een half uurtje werd.
        Kussen deed ze niet en na 5 min zei dat ik door moest gaan. Ze zei je stopt als je bijna klaarkomt.
        Inderdaad dat klopt, je wilt toch niet na 10 min. klaar zijn.
        Ze bleef maar pushen dat ik op moest schieten.
        Nauw als je wilt hebben dat een mam klaar komt moet je zeker niet zeggen dat hij op moet schieten.
        Toen heeft ze het maar met de handjes afgemaakt.
        Absoluut geen herhalings gevaar.

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Isabel (RO)(voldoende)

Zittend in de bank in GT raakte aan de praat met deze roemeense meid; leuke verschijning, slank met lang zwart haar in 1 vlecht en droeg een zwarte body, en ik kon de verleiding niet weerstaan ook al was ik nog maar net terug van de kamer. BIG MISTAKE!!!!

Op bed begon ze direct te zuigen aan mijn nog slappe lul, ik gaf aan eerst te willen zoenen. Hierop zei ze dat ze niet goed zoende. Okay, dacht ik nog. Maar niet goed zoenen betekende dus alleen een klein kusje half op de lippen! Ik noem dit dus GEEN zoenen!!
          Toen ik afdaalde naar haar tieten en daar aan likte en zachtjes aan begon te zuigen slaakte ze ook een gil dat ik voorzichtig moest zijn.... Mijn goesting was al aardig aan het afnemen. Uit een soort wanhoop begon ze me maar weer te zuigen (ik noem het bewust geen pijpen want het stelde echt niets voor) maar ik had er eigenlijk al geen zin meer in met deze roemeense meid, toen ik ook niet direct een harde lul kreeg begon ze te klagen dat ik geen erectie kreeg.
          Mijn zin was toen helemaal over en maar gezegd dat we het maar bij moesten laten en dat dit niet ging werken. Snel mijn 50 euro afgerekend bij deze dame.

Volgens haar zeggen is ze toch al 3 maanden werkzaam in GT maar service is niet saunaclub waardig!!

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Isabel (RO)(slecht)

I had spotted her while I was in the sauna. Not an exceptional beauty but with Asian features that attracted me. She wore a red bikini and long hair in a ponytail. She told me she was from mixed parents, her mother being Rumanian and her father was from Kazakhstan. So I checked whether she spoke any Russian and she didn’t. It starts to be a bit of a fashion all these Rumanians from mixed descent.
            She is OK in the conversation. When she comes nearer her looks improve. Like quite a few girls she reached out for my dick almost immediately. I told her it would rise just as well if she would also caress all of my body. She did quite well. She cuddles and we lay down a few times strangled in each other’s arms. She was quite good on the blowjob when she started but increased her force later on. She corrected somewhat on my request.
            She reached for a condom but I told her I didn’t want that just yet. She sucked a bit more, we lay in each other’s arms a bit more. Squeezing her ass was great. Then it was time to get intimate.
            Rodeo was good but short-lived. I had already told her I like to have my balls tickled. In mish and in doggy she reached for them with an almost perfect touch. I guess only some girls in Amsterdam are better on that touch.
            http://www.hookers.nl/showthread.php?t=235467 , http://www.hookers.nl/showthread.php?t=78472
            I came in mish. Her after-sales are better than most. I told her that she needed to go to fitness because her rodeo was very short and she was really exhausted by it. She told me she didn’t have time for that. She told me a good reason that I will not mention here.

After the session my opinion about her had not changed. She is not my first choice but she is just fine as a second choice.

Most of the comments on this girl are quite negative (in VV and GT). Mine is quite positive. Maybe she changed her attitude, maybe I like it differently. It is up to you to decide.

Mod: her breasts are a B cup and she is 1.55-1.60

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Isabelle (Roe)

Zit tegenwoordig in Happy Garden.
              The only things that counts in life are;
              fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Isabelle (Roe)

Isabelle is 26 jaar ,half roemeens/russisch, heel slank, blauw/grijze ogen, lang blond haar(oorspronkelijk bruin), 1.60m, cup 70b helaas gekocht. Ze heeft een navelpiercing en tattoos o.a. bij haar beide sleutelbenen. Anaal en FT behoren niet tot haar servicepakket. Vingeren mag je haar wel. Ze gaf zeer goede presales. Zo hebben we samen gegeten. En zeker 2 u heel relaxed tijd met elkaar doorgebracht voordat we op de kamer belandden. PZC was goed. Ze deed ook DT. Ik heb haar in cow, missio en doggy geneukt. Neuken deed ze met veel gevoel en was dan ook heerlijk. Ze heeft een heerlijk klein mooi strak kontje, wat heerlijk is om naar te kijken en vast te houden tijdens doggy. Ze spreekt Engels,Duits en paar woordjes Nederlands.* Ik ben 1 keer in doggy klaargekomen en de andere keer over haar tieten gespoten. Helaas totaal geen aftersales. Ze negeert je bijna volledig. Desondanks heb ik een prima 2 1/2 u met haar op de kamer doorgebracht. Herhalingsgenot 100 %.

Commentaar

Aan het werk...
                X