Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angela (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angela (Roe)

Met Angela was het ijs gauw gebroken - het was rond een uur of 10 dat wij lui op de bank gezegen de dametjes bij de spelcomputer observeerden , er was op dat moment niet zo heel veel keus, dat kleine Roemeense meisje in oranje bikini, kort donkerbruin haar , lief lachje , dat was al snel Mr. Goodbar z'n meisje. Daar was ook Dana, haar blonde vriendin, die wat later met Pepto ging.

We hebben wel een half uur staan dansen en flikflooien daar , ze zoent als de weerga , ze maakte weinig haast voor een kamer. Uiteindelijk toch horizontaal beland. Duits is beperkt met Angela , ze zoende weer zo lief dat ik mij bijna bezwaard voelde om seks te gaan bedrijven met dat kleine meisje. Maar ik ben toch maar lekker op onderzoek uitgegaan en ze smaakte prima. Verder kwam er niet zoveel van tot ze zei : blojo blojo ? , het duurde ff voor ik het door had maar okay ja , het kwartje viel , blowjob , ja ja , zeer verdienstelijk uiteindelijk , daarna door verschillende standjes heb ik mijn dingetje kunnen doen met Angela. Voor de seks is het geen beestje , ze is wel vreselijk lief en ik heb les in Roemeens gehad , veel lachen, uiteindelijk heb ik haar vastgehouden en heeft ze twee uur om mijn nek gehangen , drankje heeft ze tussendoor gehaald ....
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angela (goed)

Dat ik Angela weer tegen zou komen stond als een paal boven water.
    Niet zo veel te melden eigenlijk .... dan dat ik 4 uur met haar op de kamer was na de sauna's nog anderhalf uur met haar op de bank heb liggen stoeien.
    Dit zijn zo de voltreffertjes , mijn leeftijd werd een lacher voor haar , heb nog even moeite gedaan dat ik toch wel ouder was dan haar vader, kreeg ik er ook niet door , toen hebben we het maar op 32 gehouden , mij best , zo voelde ik mij ook .....

La riveder Angela, multu multu cerutur ..... draga mia ....

ps
    Wil haar vriend, die ook een (mijn) favotje in GoldenTime bestiert, zich bij mij melden ha ha, nee , we noemen geen namen
    ( ergens in februari gaat Angela weer n huis, we hebben gelachen zeg ! )

Commentaar

Gisteravond om kwart voor tien in Happy Garden - en vond ik Angela. Goeie atmosfeer in de club overigens. Het meest heb ik al verteld over haar - conversatie beperkt , voordeel daarvan is dat je nooit uitgepraat raakt - ter compensatie super zoenen en pikstijven. Twee uur volgemaakt, in blokhut 23, gedeeltelijk onder de dekens ..... en ze is helemaal van jouw

Commentaar

Was gisteren maar weer eens naar Angela mio draga, want ze was jarig , 21 jaar , heb maar een leuk cadeautje voor haar meegenomen , en we hadden ons privee feestje in hut 23
        Ze moest weer partyen in Krefeld, zum Geburtstag, net als de avond tevoren, toch iets te veel voor het kleine meisje .....
        Ze gaat volgende maand n huis, is ze wel aan toe na een jaar , hoorde haar praten over Spanje of Mallorca .... daar had ze veel girlfriendjes ..... tsja ....

Commentaar

Nieuwe recensie

Nadat ik een tijdje gerust heb, een tweede sessie gedaan met Angela. Een roemeens meisje dat nadat ik haar gevraagd had, eerst gezellig met mij wat gekletst heeft op een van de loungebanken bij de bar. Was erg gezellig. Met haar ben ik naar boven geweest en een half uurtje op de kamer geweest. Conclusie: helemaat TOP. Voor mij een echte GFE ervaring.

Heerlijk zoenen, beffen, pijpen, div standjes. Ik had stellig de indruk dat behalve ik zij ook heeft genoten. Het klikte gewoon veel beter als met de eerste. Aangezien zij enige gelijkenis toonde met een vriendinnetje van me, kon het eigenlijk niet meer stuk.

Het half uur was tekort, maar het is wel een super argument om snel een keer terug te gaan. Iets wat ik zeker ga doen.

In algemene zin kan ik iedereen deze club aanbevelen. Tot 18,00 uur betaal je inderdaad geen entree. De prijzen voor de dames zijn euro 50,- voor half uur en euro 75,- voor een uur. Alles is netjes verzorgd, schoon en heel mooi strak vormgegeven.

Doe er je voordeel mee!

Commentaar

Re: Wildenrath - Parksauna, Heinsbergerstrasse 35, Angela (uitstekend)

Ja, ik was weer bij Angela gisteren, in Wildenrath. Heb haar een half jaar niet gezien. Ze sprong meteen in mijn nek. Ze heeft nu wat langer haar, inderdaad , haar tietjes zijn wat toegenomen, maar wel natuurlijk ! Ben voor de eerste paar dagen weer bijgezoend
            Ze neukt reuze lekker maar het condoom was te strak (klein) , moet ik op letten volgende keer.
            Dat Wildenrath is best een aanrader, geen entree betaald, was er om 2.30 en was om 5 uur weer weg.
            Laatst gewijzigd door Lalande; 05-12-06, 14:52. Reden: tekst bij recensie geplaatst

Commentaar

Vanuit dit forum heeft Angela in ieder geval twee fans. Ik was er deze week nog een keer. Speciaal er naar toe gereden om te kijken of Angela er was. Gelukkig voor mij, was ze er. Ze leek blij te zijn om mij weer te zien ($$$$). Even gekletst op de bank, daarna uurtje naar boven. Samengevat: SUPER. Heerlijk gevreëen. Ik hoop dat ze nog een poosje daar blijft. Heren: kom op naar Wildenrath. Het is er overdag nog veel te rustig, bijna geen ijsberen.

Tot ziens??

kaalfan

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kaalfan1
                Vanuit dit forum heeft Angela in ieder geval twee fans ....
                Ik was vorige week 13/12 weer bij haar , heb haar een kerstmuts met lampjes gegeven , dat was natuurlijk helemaal te gek, daarmee hebben wel een uurtje op de bank vol kunnen maken - daarna een uurtje op de kamer, dikke pret, een uurtje Angela zullen we maar zeggen ....

Commentaar

Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angela (uitstekend)

Angela ben ik vorige week zaterdag weer tegengekomen - overigens terug in Planet Happy Garden. Eigenlijk verrassend. Het is een beetje op en af met de kleine meid - ze was vorig jaar september en oktober terug in PHG, toen weer weg tot 14 dagen geleden. Ik had nog een aardig knuffeltje voor haar meegenomen van vakantie, kwam goed van pas, al met al voor een goed opzetje voor een plezierige anderhalf uur .... was wel wat veranderd aan Angela, ik deed er even over, ze heeft een paar nieuwe tandjes laten zetten ....
                  Laatst gewijzigd door Lalande; 29-01-08, 15:17. Reden: Berichtkop

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angela (uitstekend)

Ben dacht ik vorig jaar zomer nog een keer bij haar geweest , maar ik denk niet dat kleine Angela nog in PHG of enig andere club in die regio verkeert.

Ze woont in Belgie en ik hoop dat ze gelukkig is.

Onlangs sprak ik in GT nog een meisje die haar wel kende en een en ander van haar wist te vertellen ....

Commentaar

Aan het werk...
                    X