Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Beatrice ( Mol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Beatrice ( Mol)

Gisteren kon ik "het" weer niet laten, ik moest even clubben. Onderweg besloten om PHG te bezoeken. Half 6 aangekomen. En door wat verkenningen, en sauna eigenlijk net te laat om voor het eten nog te kameren (jammer want die blonde zag ik later niet meer). Van een wandelbeer begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Zag al wel wat veranderingen en verbouwingen en ook na afloop werd belangstellend gevraagd of het goed geweest was. En dat was het.
    Het eten was perfect. Daarna me bij een derde keer door Beatrice laten verleiden. En de hartstocht droop er van af. Samen nog een peukkie roken op de kamer, wat kletsen, en later op de avond kreeg ik nog de nodige aandacht en een nieuw verleidingsvoorstel.
    Maar een derde keer trok ik (en zij dus ook niet) niet meer, denk ik.
    Het voetballen op het grote scherm (Dld - It) was leuk om te zien met een Duitse bankgenoot. Alleen jammer dat veel dames na afloop verdwenen waren. Nog wat rondgebanjerd, een andere invitatie afgeslagen en uiteindelijk tegen half 12 vertrokken.
    Binnenkort weer. Ik heb genoten daar.
    Laatst gewijzigd door Gollem66; 11-02-11, 10:51. Reden: Goed online via recensieformulier.
Aan het werk...
X