Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Brenda (Dom)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Brenda (Dom)

Ik had zelf niet zo veel last van de tamme sfeer in PHG omdat ik vanaf na mijn brunch in het gezelschap was van “een oud lief” van me in PHG: Brenda.

Na de brunch zijn Brenda en ik in een van de nieuwe banken boven op de gang in het nachtcafé gaan zitten. Gedurende een kleine twee uur praatten we van alles aan mekaar. Dan heb ik haar even gelaten om een saunaronde te maken. Ik koos voor de buitensauna en rolde na de sauna in de verse sneeuw.

Na de sauna kropen Brenda en ik weer bij mekaar maar dan in het gangetje aan de douches dat uitkomt bij de trappen om naar de kamers beneden te gaan. Wat kerstkaarsjes maakten het daar intiem en je zit daar ook weg van iedereen, intiem dus. Eigenlijk kwam Brenda gewoon op me liggen toen ik er wat aan het uitrusten was. Van dan af hebben van alles gedaan behalve de tijd gedood. Op het moment dat ik het eigenlijk niet meer kon houden om op kamer te gaan, kwam slecht. Net een dik halfuur vooraleer het eten zou geserveerd worden. Ik moest me dus nog wat inhouden. Vanaf dat moment kwam ook berenmaat patjeboemboem er bij zitten. We hebben dan met drie daar samen gegeten. Net voor we gingen eten kwam dupke zeggen dat we maar best heel op tijd naar huis zouden vertrekken omdat alle wegen weer dicht gesneeuwd waren. Patjeboemboem wou al direct na het eten vertrekken maar begreep ook wel dat hij dat niet kon maken. Brenda wou na het eten nog eerst wat luieren en foefelen in de zetel maar ik zei haar dat we maar beter meteen naar kamer konden vertrekken omdat we tegen 21.00 uur naar huis wilden vertrekken.

Een uur was zo om met haar. Normaal had ik zeker langer gebleven maar nu was er overmacht. De sessie verliep helemaal zoals ik ze gedroomd had. Zoals ik ze graag heb. Starten met een super GFE, heel intiem zijn en speels afronden met PSE. Brenda gaat nog altijd in alles even goed mee.

Ach, ik had misschien niet weer met haar moeten gaan maar langs de andere kant kan ik mij geen leukere situatie en dag inbeelden als die die ik vandaag heb gehad. Een hele dag bij je “ex” rondhangen, spelen, plezier maken, ondeugend doen en er goeie seks mee hebben. Wat kan je nog meer willen. Een halfuurtje goeie seks met een knap ding. Nee, dat hou ik dan wel voor een andere keer.

Het was een heel fijn gevoel dat een dame een hele dag tijd voor je vrijmaakt nadat ze je lang niet meer gezien heeft en waarmee je vroeger altijd een super tijd mee had.

Ik heb me dus super geamuseerd in PHG maar betwijfel heel sterk of dit ook zo had geweest als Brenda er niet was geweest.

Er waren vele nieuwe meiden. Ik denk dat ik maar 1/3 van de meiden herkende. Die nieuwe meiden begrepen écht niet goed wat er gebeurde tussen Brenda en mij. Zij hadden mij immers nog nooit gezien in die club.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Brenda (Dom)

In het entree gebied loop ik een latina MILF tegen het lijf. Ze stelt zich voor als Brenda. We raken aan de praat en ze vraagt wat ik ga doen. Ik zeg haar dat ik richting lounge bar loop om iets te drinken. Ze vergezeld me en we nemen plaats op een bankje. Een uitermate geanimeerd gesprek volgt en voor we er erg in hebben is er al ruim een uur verstreken. Op het eerste oog is ze niet mijn meest voor de hand liggende kameroptie, maar tijdens ons gesprek heb ik het gevoel gekregen dat dit wel eens een ontmoeting kan worden waar de vonken vanaf vliegen. Ik buig me richting haar om haar te laten weten dat het wel tijd wordt om een kamer op te zoeken en voor ik het weet heb ik haar tong tegen mijn huig zitten. Tongzoenen zoals bedoeld. Diep, nat en teder. Zou ik nog twijfels hebben gehad dan waren ze net zo snel verdwenen als de sneeuw eerder op de dag.

Op de kamer krijg ik nog niet eens de kans mij van mijn badjas te ontdoen. Haar tong moet en zal mijn huig verder testen. Na enkele minuten toch maar besloten om horizontaal en op bed verder te gaan. Ik geef haar een massage en gezien de lieve Spaanse woordjes die ze de ether ingooit bevalt het haar uitermate. Na de massage gaat het tongzoenen onverminderd door en haar handje gaat eens op onderzoek uit richting mijn kleine metgezel. Binnen no time presenteert hij zich in vol ornaat aan haar waarop ze zich vol overgave naar beneden stort om aan een orale verwenning te beginnen. Uiterst gevoelvol, diep, nat en geen enkel plekje wordt overgeslagen. Na enkele minuten reikt ze voor mijn massage olie en vraagt of ze deze mag gebruiken. Pik en ballen worden voorzien van een laagje en daarna voorziet ze haar poes van een zelfde laagje. Haar hand masseert mijn ballen en pik en ik begin haar klit te stimuleren. Zij begint weer te pijpen en mijn vinger verdwijnt in haar poes tot groot genoegen van haar. Na een tijdje gaan we in een zijdelingse 69 verder. We draaien nog een slag en zij ligt op haar rug en ik boven haar. De meeste dames hebben een voorkeur om dit liever andersom te doen, maar voor Brenda geen probleem. Mijn pik verdwijnt diep in haar mondje terwijl ik haar klit lik en mijn vingers diep in haar poes verdwijnen. Haar onderlijf gaat alle kanten uit en het duurt niet lang of ze komt schokkend klaar. Ze duwt me van haar af en gaat door met pijpen. Als ze haar tweede adem heeft pak ik mijn condooms. Vakkundig monteert ze er eentje en ze komt in cowgirl op me en fluistert in mijn oor dat ze me zo diep mogelijk wil voelen. Zij kruipt tegen me aan en beweegt perfect mee als ik langzaam en diep in haar stoot. Verstrengeld in elkaar en na een kleine judorol gaan we in missio verder. Als een boa constrictor omklemt ze me en de Spaanse aanmoedigingen vliegen me om de oren. Voor mij een teken om het tempo op te voeren en na enkele minuten beleven we beiden een orgasme. Ze complimenteert me met de geleverde prestatie en zeg dat dit geheel wederzijds is. Wat een supergeil uurtje met deze latina die zich zelf ook compleet laat gaan. In de kleedkamers nemen we afscheid en zeg haar dat ze me later op de avond gerust mag komen opzoeken.

In gezelschap van een andere beer komen we onderweg Brenda tegen. Ze pakt me vast en voor ik er erg in heb zit haar tong alweer achter in mijn mond. Ze kijkt me aan en fluister me toe dat ze nog wel een massage wil en me daarna compleet gek wil maken. Ik zeg haar dat ik me even ga opfrissen en zij gaat voor de sleutel.

Na de massage laat ze er ditmaal geen gras over groeien en begint aan een waanzinnige BJ. Telkens laat ze me op het randje balanceren. Ik trek haar over me heen en we gaan in 69 verder. Al spoedig werd het een gevalletje van nat, natter, natst. We bleven elkaar teasen en pleasen. Telkens tot het randje. Plots dook ze richting mijn condooms en pakte er een. Een grote variëteit aan standjes passeerde de revue waarbij elke centimeter van het bed werd benut om uiteindelijk in missio te eindigen. Heftig bewoog ze haar bekken en deed een poging om mij met haar handen helemaal in haar te drukken. Het duurde dan ook niet lang meer of de ontlading in een wederzijds orgasme volgde. Na dit heftig intermezzo was ik toe aan een sigaretje. Tijdens het roken nog wat nagepraat en het uurtje zat er alweer op. Ze mag dan wat ouder zijn maar deze Dominicaanse weet absoluut waar Abraham de mosterd haalt en kan zich tijdens een sessie compleet laten gaan. Bij een volgend bezoekje aan PHG zal ik me zonder problemen laten kidnappen door haar.

Commentaar

Aan het werk...
    X