Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Chris (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Chris (Hon)

Gisteren aangekomen in de late namiddag zat PHG eivol dames en weinigijsberen.Het rijk was voor Dolfie.
    Tussen al dat vrouwelijk geweld viel me een echt goeduitziende dame op die samen met haar blonde vriendin ( naam vergeten ) aan het dansen was.Ze stelde zich voor als Chris en zei me dat ze hier nog 2 weken is en dan terug naar Hongarije.
    Eenmaal op de kamer deed ze haar kleedje uit en jeezus wat een goddelijk lichaam,prachtige naturel C cup borsten.Ze begon wat te knufflen echter helaas een heel klein beetje togzoenen.Dan begon ze aan haar blaaswerk en dat deed ze echt prima,dan weer heel langzaam,dan weer hevig me soms geil aankijkend terwijl ze mijn parate Dolfie tegen haar tong kletste
    Dan condoomje eroverheen en nam ze zelf initiatief door achterwaarts op mij te komen zitten.Wat a view
    Dan heb ik ze lekker doggy genomen en wat een uitzicht op haar perfecte body,tja toen kon ik het niet lang meer volhouden en kwam ik heerlijk klaar.
    Nog wat nagepraat en ze vertelde me nog dat ze een zoontje heeft.Ongelooflijk je ziet het niet aan haar dat ze al een kind heeft.
    Echt groot herhalingsgevaar

Grtz,Dolfie
Aan het werk...
X