Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Simona (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Simona (Bul)

We hadden al enkele malen wat oogcontact, als ik haar zat te bekijken was het onafwendbaar dat onze blikken elkaar troffen gevolgd door een vriendelijk lachje. Sprak haar buiten, handje vasthouden etc. Toch maar even nog niet. Nogmaals kwam ik haar tegen bij de toiletten, zelfde verhaal. Praatje en laten gaan. Derde maal bij de bar kwam ze tegen me aan schurken. Ze vroeg of ik lust hatte. Nee, maar ja, lekker ding, Mijn aanhangsel werd door dat geschurk gezwollen. Het “nee” was geen acceptabel argument meer. Dus maar naar de kamer.

Het is wel een dame waar je een klik mee moet hebben, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die haar niets vinden. Ik vond haar wel aangenaam. Op de kamer veraste ze me. Ze had een kougom in haar mond en deponeerde die bij de eerste tongzoen bij mij in mijn mond. Ik deed alsof er niets aan de hand was en kauwde gewoon door, verwonderd keek ze me aan en samen moesten we er wel om lachen.

Over de sessie; het was er een die technisch op orde was. Pijpen en neuken oke, Geen hoogvliegende bevlogenheid. Pijpen stevig en nat, neuken zij bovenop. Haar borstjes, A, zeer mooi en zuigbaar. Geen secondaire handelingen die een sessie verheven.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Simona (goed)

Gisteren 2 sessies beleefd met deze super aantrekkelijke,sympathieke Bulgaarse Simona die tegelijkertijd enorm sexy en iewat verlegen toont.
    Ze praat niet zo heel veel maar haar sexy blik zegt meer dan duizend woorden
    Tijdens deze 2 sessies begon ze op de kamer steeds met een lekker uitgebreid TZ,en dan bedoel ik niet zomaar wat gevoelloos tongen.Nee ze kust je echt met enorm veel sensualiteit,zachtjes bijtend kortom the real stuff.
    Tijdens dit geweldig TZ betasten haar stoute handjes mijn gevoelige delen
    Mijn Dolfie stond toen al in uiterse paraatheid
    Dan begint ze haar pijpwerk,zacht maar met voldoende zuigkracht waarbij ze haar lichaam rond mij kronkelde waarbij ik haar overal kon likken...
    Het neukwerk was alsook toppie waarbij ze in mijn favoriete standje doggystyle af en toe met haar alweer stoute handjes mijn balletje stimuleerde waarbij ik mijn nageslacht in het rubbertje kwakte
    Wat ik ook zo enorm geweldig vond is dat ze steeds na deze sessies noch wat naknuffelde met alweer zachtjes getongzoen
    Ik kan zeer goed begrijpen dat zij dikwijls bezet was,zij heeft haar vast clienteel die speciaal voor haar terugkomen.
    Kortom deze lieve Simona is een GFE topper en samen met de Hongaarse Chris een reden om PHG terug te bezoeken

Grtz,Dolfie
    Laatst gewijzigd door Dolfie; 30-01-11, 21:20. Reden: foutje

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41 , Simona (goed)

Ik kwam er die 22ste pas tegen etenstijd aan. Eerst rondkijken, dan een sauna, en vervolgens door Simona een witbier laten tappen. Ze kwam daarna bij me zitten aan de bar, en van kletsen, kwam kroelen naar kameren.
      Op de kamer alle handelingen tot volle tevredenheid afgewerkt. Een dame die waar voor haar geld geeft. Komt er zeker nog een keer van.
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-11-11, 17:52.

Commentaar

Aan het werk...
      X