Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Marilène (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Marilène (Roe)

Bij binnenkomst 's middags in de pretplaneet viel Doc's oog al gauw op een prachtig jong meisje waar de charme vanaf spatte. Na een eerste verfrissing en een broodje was deze schone snel geschaakt en het ging kamerwaarts.

Ze bleek zich Marilène te noemen, Roemeense en sinds een maandje actief in PHG. Op de kamer was ze lief en toegewijd, maar vooral haar schoonheid was wat Doc in vuur en vlam zette.

Voor het overige een typisch Roemeense sessie; vriendelijk en vaardig, maar ook snel voorbij en later in de bar, afgezien van wat glimlachjes op afstand, geen after sales van betekenis.

Kortom: een prima eerste wip van de dag om de wilde driften te blussen.

Marilène is herkenbaar aan haar verlegen gezicht, blanke huid en piercing in de bovenlip. Overige kenmerken staan in het formulier. Cupmaat is grote B/kleine C.

Nog een bijzonderheid: ze was doorgaans in het gezelschap van een donkerharige Roemeense genaamd Daniëlle die haar zusje zou zijn.
    .

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Marilène (Roemeense) (goed)

Klopt Marilena is het jongere zusje van Daniella en nichtje van Andrea.
    Ze heeft nog een hoop te leren van haar familie.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Marilène (Roemeense) (goed)

Marilène heeft blijkbaar al heel wat bijgeleerd. Ik had al 2 sessies achter de rug met een andere deerne, maar kon niet weerstaan aan haar verschijning. Haar vriendin (of zus) stelde een triootje voor, maar dat zal voor een andere keer zijn.

pzc, 69 en daarna intiem. Door het afwisselen in tempo en standjes bracht Marilène al heel vlug leven in mijn beste vriend en bracht mij naar een zalig hoogtepunt.

Prachtig, slank figuur trouwens met een mooie, volle B-cup.

@mod; ik wou dit plaatsen met een recensie, maar kreeg steeds de melding "prijs niet correct ingevoerd", terwijl ik dit op verschillende manieren geprobeerd heb; met en zonder €-indicatie, "euro" voluit geschreven of weggelaten,... Terwijl dit perfekt ging in een andere recensie die ik daarvoor geplaatst had.

Commentaar

Aan het werk...
      X