Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Nora (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Nora (Bul)

Zoals alle (Bulgaarse) dames is Leni verzot op geld. Duidelijke afspraken vooraf voorkomt financiële desilluties en of discussies. Ook zélf de tijd in het oog houden (vooraf douchen, pas dan sleutel laten halen en laten inschrijven in het logboek... anders rekent ze het mooi mee in de kamertijd, wat dit betreft is ze topcommercieel).
    Leni is voor alles (of toch heel heel veel) te vinden. Enkele voorbeeldjes: slikken, anaal maar nog veel meer. Vertel je fantasieën, heel erg veel kans dat ze ze waar maakt. Bovendien nog erg jong en erg mooi, niet alleen de tietjes, ook dat mooie lange zwarte haar, loshangend over haar rug én niet te vergeten de mooie donkerbruine kijkers. Leni is nog maar 19 jaar oud en weet al heel goed wat seks inhoudt.

Supergeil, zo begaafd.... Een uur mee gekamerd. Twee weken geleden. Ik was trouwe klant van haar goeie vriendin (nu in Acapulco). Zij wil graag hetzelfde. Laat ze maar uit haar hol komen. Ze heeft namelijk een lastige concurrente in PSR, blond nogwel (voor mij meer een rariteit).

Op kamer speelden de gekste en geilste dingen zich af. Ze weet je behoorlijk op te winden. Zowel anaal als FT kwamen aan bod. Ze kan ook genieten van GFE maar het mag er niet té lang te flauwtjes aan toe gaan . Groot gelijk heeft ze. Ze voelt ook best zelf redelijk goed aan wat de man waarmee ze vertoeft kan opwinden. Zo dus ook bij mij. Wat precies laat ik liever in het midden.
    Enige dagen geleden in de sofa in het loungegedeelte waren we weer wat aan het stoeien. Ze heeft me echter niet op kamer gekregen. Het kan niet altijd met dezelfde zijn. Ze deed daar weer wel iets dat ik supergeil vond en waar de meeste dames toch wel eens raar zouden van opkijken, als je het hen zou vragen. Leni deed het spontaan. Zou ze misschien toch wel héél erg goed aanvoelen wat de man verlangt?
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-02-11, 12:44. Reden: Aanpassing.

Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Nora (Bul)

Simona kwam vanmiddag uit zichzelf bij me zitten om kennis te maken. Dit bestond uit de bekende vraag 'wie geht's?' en meteen daarop een fladderend tongetje in mn mond . Een Draufgängerchen noemen we dat. Maar wel een lekkertje, dus vooruit haal maar een sleutel. Best wel op de eurotjes gespitst, vroeg wat ik allemaal wilde. Alles mocht behalve beffen. Nou, laten we maar gewoon beginnen, we zien wel hoe het loopt. Ze pijpte best lekker, en stuurde meteen al aan op een FT, maar heb haar toch eerst maar eens een goede beurt gegeven. Ze wilde anaal. Ik niet. Waarom niet? Staat me gewoon tegen. Ik mocht haar gezicht niet aanraken vanwege de make up. Was me niet eens opgevallen dat ze iets op had. Ze begon weer over die FT. Okay dan maar. Mit schlucken? Nee hoeft niet hoor, zal wel weer 25 extra zijn, dus laat maar. Ze ging dus weer verder pijpen, en toegegeven, dat deed ze uitstekend. Toen ik afging ging het even mis. Bij de tweede straal liet ze hem uit haar mond glippen, met als gevolg dat ze van kruin tot navel onder de klodders zat . De make up alsnog bedorven . Hou dat ding dan ook in je mond, muts! Mopperen over de hoeveelheid . Ja, wat wil je, als je de eerste bent, dan krijg je de volle laag he. Toen de boel opgekuist was, was de tissuerol duidelijk dunner geworden . Ach, het was leuk voor een keer, maar volgende keer maar eens een van haar vriendinnen proberen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Simona, midden 20, Bulgaarse , Living Room

Simona der anhalter gewinnt
      Person:
      Name: Simona aus Bulgarien
      Sprache: gutes Deutsch
      Optik:kleine , rassige frau, viel energie, stolz, frechen blick
      Augen
      Haare: langes glattes schwarzes haar
      Figur: 155cm , sehr schlank, sehr fein, elegant bewegt sie
      Brüste: naturbelassene, A cups

Service:
      PST/AST: nett voll profi, eager to please, moechte dich vor allem abschleppen, auf dem zimmer lockere atmosphere und immer besser werdender kontakt. Sympatische frau
      Blickkontakt: direkt, nichts besonders, spielt nicht viel damit
      Küssen: gut, ohne leidenschaft, auf auto pilot. wurde besser
      FO: sehr gut sehr ausgiebig in jede stellung, blowjob queen.
      Lecken: nicht gemacht
      Poppen: gut, reiten sehr gut.
      GF6: ja ein wenig
      Dauer/Preis: 60 Minuten, 75Euro
      WF: ja, guten service und sympathische person

Schleppte mich ab ins kino...da fo und relaxen angesagt..auf dem zimmer hab ich sehr von ihre fo kenntnisse genossen..das war so gut das haben wir sehr lange gemacht..mit einige pausen zum reden und rauchen. Maann kann bese mit iohr reden als ich dachte, nette gespraechspartnerin, mit ihre 25 jahren hat sie schon einiges hinter sich..durch dem leben gewaschen..ich mochte ihr eigentlich mehr und mehr als person.

Ich dachte sie ist arrogant ist sie aber gar nicht, und ich dacht sie ist sehr serh profi , das ist sie aber sie macht sich unheimlich viel muehe. Uberdurchschnittlich viel.

Kann sie also empfehlen.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Leni (Bulgaarse) (uitstekend)

Leni niet meer van de partij in Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz. Ze werkt nu in Oedt - PHG onder de naam Nora.

Groet Bobby Vitale
        Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Nora (Bulgaarse)(uitstekend)

Is terug naar Living Room, onder de naam Simona.

Commentaar

Aan het werk...
          X