Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Laura (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Laura (Dts)

Zaterdag avond even in PHG neergestreken.
    Eten was prima maar de wedstrijd met Laura, Duitse, slank blond was een aanfluiting. Ze vraagt meer dan het club tarief, je krijgt er niets voor terug.
    Een beetje spelen met haar lelijke silicon tits was het enige dat ze toeliet.
    Dat is geen blijvertje met deze streken.
    Onbegrijpelijk dat meiden met deze praktijken door PHG worden toegelaten. Voor mij een reden PHG te mijden.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 21-01-10, 19:35.

Re: Laura blond, slecht

Oorspronkelijk geplaatst door smokey3 Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk dat meiden met deze praktijken door PHG worden toegelaten. Voor mij een reden PHG te mijden.
    Aangezien er geen handelingen zijn beoordeeld in het formulier (die vermoedelijk ook niet hebben plaats gevonden) was er geen eindbeoordeling. Derhalve heb ik maar even "sm-sessie" aangeclickt met als beoordeling "slecht".

Overigens vraag ik me wel af of Smokey geklaagd heeft bij de clubleiding en, zo ja, wat de reactie was.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Laura (slecht)

Hallo Alexanderrr,

Bij het vertrek uit PHG wordt altijd gevraagd of het bezoek prettig is verlopen.
      Ik heb duidelijk gemaakt dat de dame meer vraagt dan het standaard tarief maar ondanks dat niet eens biedt wat tot het standaard tarief behoort.

Ik kreeg toen twee korting vouchers twv van 20 euro (samen) uitgereikt.
      Het gebaar is vriendelijk maar heeft het katterige gevoel niet weg kunnen nemen.

Het is verstandig bij iedere nieuwe aanwinst na te gaan of de standaard aanbieding ook geldt:
      Voor 50 euro voor 30 minuten waarbij PZC is inbegrepen.
      Verlengen met 30 minuten kost 25 euro hoewel sommige dames daar ook vijftig euro voor vragen.

Juist het feit dat er standaard afspraken gelden die het onderhandelen niet nodig zouden maken is voor mij een aantrekkelijk punt.
      Voorlopig even geen PHG, er zijn voldoende andere mogelijkheden.

Bedankt voor de feedback, Smokey. (A)
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 27-01-10, 19:43.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Laura (slecht)

Het optreden van deze dame was slechts eenmalig. Jammer dat dit soort misbaksels toch iedere keer kans zien een saunabezoek te verknallen, Misschien voor DVP's ook een Tuv invoeren?

Commentaar

Aan het werk...
        X