Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angelina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angelina (Roe)

Afgelopen woensdag met beide dames naar de kamer geweest omdat ze zo aandringde

Angelina wou in het eetcafe dat ik haar poes even likte in het bijzijn van vele gasten en daar heb ik geen probleem mee.
    Dus likken en en ze schrok dat ik gewoon door ging.
    Ze riep Andrea van kijk eens wat je vriend doet ? die lachte en kwam naar me toe en gaf een tik op mijn hoofd.
    Angelina wou een trio en ik zei dat wil ik al weken met jullie ,dus Andrea ging snel een sleutel halen.
    Op de kamer likte de meiden zich en samen ook mijn paal.
    Om beurten heb ik ze gebeft en zei mij bereden.
    Alle standjes samen gedaan met soms een tong extra bij mijn paal.

heerlijk en voor herhaling zeker.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angelina (Roemeense) (onbekend)

Ze was toch wel absoluut het mooiste meisje van de club vandaag, Angelina. Alleen is ze qua looks duidelijk een Roemeense en dat bevestigde ze desgevraagd.

Ze doet haar voornaam ook enigszins eer aan; ze lijkt zelfs een beetje op haar beroemde naamgenote (ook die omhoog krullende mondhoeken, postuur, donker haar).

Het is een charmant en lief meisje, deze Angelina. Alleen op de kamer in haar daden (niet haar gedrag!) een beetje profi. PZC en NMC, maar liever niet zoenen en geknuffel en gestreel was er evenmin bij.

Anderzijds ook allesbehalve haast, na de daad nog even liggen en kletsen, tot besluit toch een warme zoen op de mond en een "I'll see you around..."

Lengte schat ik op 1.70 en je zou haar eerder onder dan over de 20 jaartjes geven (maar da's wel vaker bij Roemeense meisjes).

Lengte en nationaliteit aangepast. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 09-08-09, 17:01.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angelina (Roemeense) (goed)

Nadat ik haar een paar weken terug ook al op de kamer alleen had gehad wat super was had ik vandaag weer wel zin in haar.
      Ik had al een sessie gehad met Rachelle rond 18.30 u en nu rond 21.00 u wel weer zin in deze super star.

Ze vertelde dat ze niet veel zin had gehad om te werken dus wat aan de speel automaten had gezeten vanaf 14.00 u.
      Ik zei dat dat dan niet veel opbrengt maar ze lachte en zei zie het maar als een rustdag.
      Ik vroeg of het dat wel zin had om naar de kamer te gaan omdat ik wel verwend wil worden en niet zo maar E.50,- in een put wil gooien.

Ze lachte en zei kom maar mee ik heb echt zin en met jouw is het altijd lekker.
      ik dacht slijm slijm maar wel naar de kamer.
      Twee andere mannen die bij me hoorden bbert en appie en nog een vriend dachten van zo dat kan niet meer kapot omdat zei zo.n beetje mee geluisterd hadden.

Op de kamer een geweldige pijpsessie en daarbij een befbeurd waarvan het laken nat werd.
      Toen ze op me kwam zitten met haar rug naar me toe om zo me te berijden was heel helemaal lekker.Ze keek onder haar door naar mijn gezicht terwijl ik haar billen beroerde met mijn handen.

Ook stak ik mijn duimen tussen haar lippen en mijn paal wat ze lekker vond.
      Om het af te maken heb ik haar op zijn hondjes genomen en daarna op laten staan en haar van achteren tussen haar schaamlippen genomen met haar haar handen op het bed vooruit gebukt.
      Op haar naaldhakken en haar prachtige billen had ik dus weinig tijd nodig om haar vol te spuiten.

Daarna wat gekletst

Herhaling : ja zo veel mogelijk.

Commentaar

Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Angelina (Roemeense) (uitstekend)

Angelina kwam voorbij en ik was verkocht. Het was zo net voor de jaarwisseling dan ook niet druk in PHG volgens Angelina desastreus. We hadden echter genoeg keuze maar Angelina sprong er toch wel bovenuit. Ze kwam lekker bij me zitten bij de bar en hebben gezellig zitten kletsen. Hierna snel afgesproken om naar de kamer te gaan.
        Op de kamer begon ze mij lekker te pijpen terwijl ze mij geil bleef aankijken. Je mag lekker overal aanzitten en heb haar toen lekker diep gevingerd en tegelijkertijd getongzoend. Als toetje mocht ik haar beffen waarna ze bovenop ging zitten en mij heeft klaar gereden.

Wat een lekker geil ding! Ze noemt zichzelf de natuurlijke Angelina (ach ze in nog maar 20)! Binnenkort nog maar eens terug en dit alles nog eens dunnetjes overdoen.
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 31-12-09, 07:08. Reden: Upgrade dienstverlening stond op slecht!

Commentaar

waar is deze angelina eigenlijk gebleven ??

Commentaar

waar is deze kanjer gebleven ??

Commentaar

Aan het werk...
            X