Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Sibel/Ebru (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Sibel/Ebru (Tur)

Gedeelde interesse

Lopend door de mooie vrijstaande villa van PHG laafde ik me aan de spannende indrukken die deze vermaarde doch voor mij nieuwe saunaclub mij bood. Net een kwartiertje binnen, voelde ik me er al helemaal thuis . Onderweg naar het nachtcafé, met een enthousiaste Knave88 in mijn kielzog, werd mijn blikveld gedomineerd door een natuurlijke schoonheid met een engelachtige uitstraling. Haar etniciteit was moeilijk thuis te brengen en ik dichtte haar een mediterraan moederland toe. Er viel niets triviaals aan haar te ontdekken en haar sensuele aura overstemde de geraffineerde blikken van haar concurrentes. Het won haar een plaats bovenaan mijn shortlist van saunaprinsessen met wie een intieme rendez-vous tot de mogelijkheden behoorde. Deze twintiger had een lichte, egale teint, een slank figuur met een bescheiden C-cup en een netvliesstrelend zitwerk. Een glimmende bananabell piercing sierde haar navel. De kleuraccenten van haar gezicht kwamen terug in de glanzende bruintint van haar nonchalante kapsel. De verlokking van haar stoute kijkers, huizend onder fraai gewelfde wenkbrauwen, was even onontkoombaar als de zwaartekracht . Toen haar innemende lach een puntgaaf gebit ontblootte, hield ik mijn pas in waardoor mijn wandelmaatje bijna tegen me opbotste. Met een geveinsde reserve vervolgde ik mijn weg om het fraaie wandelterritorium verder te verkennen.

Toen ik later met Randy aan de bar stond te keuvelen en deze dame met een bord eten langsliep, bleek zij een gedeelde interesse te zijn. Randy was ook al voor haar charmes gevallen . Zo wist hij mij te vertellen dat deze bekoring luisterde naar de naam Ebru en van Turkse origine was. Met zijn aanbeveling op zak schoot ik haar aan, waarop een geanimeerd gesprekje volgde, vergezeld van veel oogcontact en onthullende flirtsignalen. Ze beloofde me na haar maaltijd op te komen zoeken. Niet veel later liepen we hand in hand naar een vertrek, verscholen in het duister van de kelder. De deur was nog niet in het slot gevallen of ze deed een stapje naar voren en keek me wat bedeesd aan. Je kon een speld horen vallen. De uitwisseling van schuchtere blikken ging over in een innige omhelzing en ze begon mij te zoenen. Zo wierp ze de schroom van zich af en haar beweeglijke tong gleed dartel langs de mijne. Ik opende mijn berenvel en we deelden de warme gloed van onze lijven. We manoeuvreerden ons op het ruime bed, waar zij haar wendbare lichaam tegen mij aanwreef en een orale verwenning inzette. Dit engeltje hield daarbij het oogcontact goed vast en keek me tussen haar haren door lekker aan . Ik woelde met mijn vingers door haar zachte haardos en liet een streng door mijn handpalm glijden, waarmee ik een vrij zicht creëerde op mijn mannelijkheid die langs haar vochtige lippen gleed.

Ineens plaatste ze haar hand onderaan de schacht, keek me aan en liet me volledig haar keel in glijden. Ze bouwde haar deep throating rustig op en versnelde gestaag het tempo. Mijn kleine vriend kermde van genot terwijl hij langs haar keelspieren gleed en mijn hele lijf tintelde van dit heftige voorspel . Ebru werkte zich weer omhoog en na een zalvend zoenintermezzo zakte ik omlaag in een dappere poging haar mondmatig op te winden. Daarbij draaide ze haar hoofd opzij en rangeerde zich in een comfortabele geniethouding, waarbij zachte genotkreetjes aan haar stembanden ontsnapten. Toen ik haar uitnodigde om op mij te komen zitten, liet ze zich (veilig) over mij heen zakken. Onze ritmes werkten tegen elkaar in en versmolten tot een gezamenlijke lichaamsbeweging die de veerkracht van de matras beproefde. Bij de doggy positie liet ze haar torso op het bed zakken en pakte ik haar enkels beet om de stoothoek te controleren. Na de wissel naar het meest klassieke standje wist ik ternauwernood mijn opkomende orgasmedrift te remmen . Haar mooie oogopslag onderstreepte onze zinnelijke verbondenheid en ik kwam bijna klaar. Ze rolde het condoom af en zette zich weer aan een fellatio. Toen haar hand een plagende handjob aanving, keek me ze gebiologeerd aan. Met die blik op mijn netvlies gebrand sloot ik mijn ogen en gromde me door mijn orgasme heen.

Al met al een uitstekende ervaring met deze natural beauty die prima sfeer weet te maken en een warme inter-persoonlijke omgang heeft. Zowel verbaal als non-verbaal. Ebru is een authentieke verwenster die begrijpt dat erotisch vertier meer behelst dan goede seks alleen. Geen technisch begaafde speelster met talloze excursen en stilistische kunstgrepen tijdens de kamerceremonie. Die zouden later nog volgen in een gedenkwaardige sessie met de bloedgeile sekstijgerin Nicoletta . Maar haar handelingen waren bezield met een sensuele energie en zo wist Ebru met een schijnbaar kinderlijke eenvoud de gecumuleerde ballast van een moeizame werkweek opzij te schuiven om toegang te verkrijgen tot mijn sluimerende begeerte. Als iets onder de noemer GFE kan vallen dan was het wel deze ervaring. Na afloop bij de kluisjes stonden we nog zeker vijf minuten te tongzoenen. "Süss…", zei ze na deze verpozing terwijl haar wijsvinger langs mijn onderlip streelde en ze naar mijn mond keek. Inderdaad een prima aftersales, zoals Randy dat noemt . Het werkte: later heb ik me nogmaals met haar teruggetrokken voor een nieuwe ronde waarbij ik me wederom aan haar talenten onderwierp. En als een gemiddelde zoen 20 seconden duurt, dan kan ik melden dat wij in deze tweede sessie dit mondiale gemiddelde een flinke opwaartse impuls hebben gegeven. Herhaling gegarandeerd!
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Ebru (uitstekend)

Deze beauty werkt inmiddels onder de naam 'Sibel' in Villa Vertigo .

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sibel (Ebru) (uitstekend)

Deze dame is al lang niet meer werkzaam bij Villa Vertigo en begin juni waargenomen in Planet Happy Garden .

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Sibel (Ebru) (uitstekend)

Zou het dezelfde Sibel kunnen zijn als in Royal Passion?

http://www.sexrelax.de/club_girls_de.../from_a/club_7

Daarover bestaat ook een topic. Ook een Turkse en ook de beschrijving klopt redelijk.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=201220
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
        X