Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Maureen (Nig)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Maureen (Nig)

Maureen... Afgelopen week 3 keer bij Yin Yang geweest (woensdag - zaterdag - woensdag) en alle keren deze goedlachse slanke Nigeriaanse tegen het lijf gelopen (en meer dan dat...). Maureen is niet het stereotype van een afrikaanse vrouw ( stevige kont, etc...) maar een slanke rijzige verschijning van 30 jaar oud. In het engels communicerend over van alles en nog wat (wellicht moet ze eerst even "loskomen") weet ze met haar handen en tong ook je gevoelige onderdaan te bespelen zodat je al snel een sleutel laat halen. Maureen is ècht, in alles... Ze geniet, wordt geil, komt klaar, laat haar heerlijke tong je eikel verwennen, en weet hoe ze een man tot een orgasme kan brengen. Jammer dat haar huid niet overal even vlekkeloos is, maar dat is voor mij geen probleem (veel afrikaanse mensen hebben dat). Alle 3 de keren 2 uur met haar doorgebracht: het zal wel de chemie geweest zijn! Wat mij betreft in ieder geval een prima sexpartner, en eveneens gezellig in de bar... Ze behandelt je als een maatje... komt even knuffelen, groet je piemel even, geeft je een lekkere zoen... praat wat, en gaat weer op jacht... Maureen kent ook geen schroom: de bios is even goed als een kamer...
    Ik zal haar zeker nog meerdere keren opzoeken.. een zekere factor voor genot!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-05-07, 18:19. Reden: Titel goed online gezet via recensieformulier.....

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Maureen (Nig) (uits

zaterdag 29/08/09

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk

Het verhaal van de dag volgt zo meteen. De korte puntjes hieronder worden dan in het lang en het breed uiteengezet.

Om dus maar eens met het einde te beginnen: het was weeral een spetterende superdag in PSR. Eten à la carte, genieten van de super complete faciliteiten en vier sessies. Mooi is natuurlijk heel persoonlijk maar voor mij waren er best wel aardig wat dames waarmee ik zou willen gaan feesten in bed en die voor mij als knap konden bestempeld worden. Ik denk dan bijvoorbeeld aan: Julia, Joy, Maureen, Meltem, Yana, Svetlana, Hilary .... Al veel te veel, zoveel kan ik toch niet waarmaken .
    Op het piekmoment (toen ik vond dat het een pak drukker was dan ervoor en ik net van een sessie was teruggekomen) telden ik een 30-tal meiden. Even door de club lopen en daarna naar beneden afdalen om de overschot van de dames te vinden die aan het kameren waren. Dit lukt heel makkelijk in PSR omdat de sleutels net als in Acapulco voor de deur op de grond liggen.

Seksenfun heeft zich heerlijk ingelaten met de dames en kwam eigenlijk nog tijd te kort om te ouwe****en. Nochtans was ik er van 11.00 tot 01.00 uur

We wilden er vandaag eens een lang ontspannend dagje van maken. Voor seksenfun was het waarempel weeral 3 weken geleden dat hij nog eens in een club was . Samen met Patjeboemboem hadden we gepland om er stipt om elf uur aan te komen. Het werd vijf minuutjes na elf omdat enige kilometers voor de club er op een boerenbinnenweg werkzaamheden waren. De omweg die de gsp voor ons uitstipelde was wel erg mooi. Door heel smalle kronkelende weggetjes doorheen prachtige bossen.

Net zoals de eerste keer werden we weer uiterst vriendelijk ontvangen. Ze vroegen algemeen of het onze eerste keer was. Ik zei daarop: "Ja... en nog bijna voor ik kon vervolgen met "voor hem wel ja", begon de kapster van dienst al te lachen en zei ze dat het niet mijn eerste keer was. De dames die aan de bar zaten waren eveneens erg vriendelijk. Van Joy kreeg ik net ietsje meer aandacht dan van de andere dames aan de bar . Patjeboemboem werd even aan de inkomdeur apart genomen om privé de uitleg te krijgen over de regeltjes die gelden in de club voor wat de service van de dames betreft.

Het was weeral menige uren geleden dat ik nog een paar broodjes naar binnen had gespeeld dus na de omkleedseremonie zijn we maar meteen aan tafel geschoven. Net zoals vorige keer stond daar weer die super uitgebreide lunch klaar, die er dus heel de dag tot middernacht blijft staan en steeds met kleine porties vers wordt aangevuld. Tussen 11 uur 's morgens en ongeveer 12.30 uur staat er dus ook een assoritment aan charcuterie en kazen voor je klaar. Vorige keer was dit hetgeen ontbrak in het uitgebreide assortiment maar toen waren we ook maar daar omstreeks half twee. Dat weten we dus ook weeral.

Na onze uitgebreide lunch genoten te hebben zijn we ieder onze eigen weg gegaan in de club. Het was toen al half een. Nadat ik even een toiletstop had gemaakt en aan mijn rondje begon te lopen merkte ik dat patjeboemboem al aan het zonnen was in de tuin. Vorige keer dat ik er was met Dupke (die vandaag ook nog zou komen maar niet zo vroeg uit zijn bed geraakte) was het een miezerige zomderdag (het leek wel herfst) waardoor ik niet kon weten of het een zonnige tuin was. De tuin is inderdaad zonnig. Je hebt erg lang zon. De tuin op het tweede (beneden) niveau (de wei, als je het zo zou willen noemen) is een pak minder zonnig. De zon verdwijnt kort na de middag al achter de hoge bomen die aan deze weide grenzen. Deze wei leent zich wel heel goed tot spannende buitenseks bij mooi en warm weer. Dat heb ik direct gezien . Maureen moet daar makkelijk toe te overhalen zijn ). Een paar handdoeken op het gras... .
    O ja, Maureen, in geen velden te bespeuren.
    Tijdens mijn ronde zag ik ook gustomass al ijverig bezig in een sofa aan het zwembad in het wellnessgedeelte. Hij hield zich bezig met een vingeronderzoek naar het poesje van Beyonce.

Nog even verder verkent en wat later vanuit de tuin kwam ik weer het wellnessgedeelte binnen. Gustomass had Beyonce al alleen gelaten en was nu Joy langs achter aan het nemen (met kleren aan ). Het is te zeggen, eigenlijk viel Joy hem aan. Samen nog wat onnozel liggen doen met hem en haar.

Tussen 11 uur en 14.00 uur waren er ongeveer tien beren aanwezig en ongeveer evenveel meiden. Vanaf twee uur kwamen meerdere meiden druppelsgewijs binnen. Rond een uur of drie waren er al ongeveer 17 meiden. De piek was tussen 16.00 en 19.30 uur. Door een telling van mezelf kwam ik dan op een kleine 30 meiden uit. Het blijft een feit dat door de grootte van de club je dit niet zo direct zou zeggen. Ik telde verspreid over de hele club 14 meiden en 13 sleutels op de grond (da's makkelijk om te tellen) aan de kamers tijdens de piek. Vanaf een uur of acht en zeker tegen tien uur verdwenen de meiden toch aan een vrij snel tempo waardoor er tussen 22.00 en 00.00 uur weer maar een goeie tien meiden aanwezig waren. Na middernacht nog minder. De meiden mogen blijkbaar vertrekken wanneer ze willen. Voor een club die tot 02.00 uur open is, is het toch wel een nadeeltje dat er al veel meiden 4 uur voor sluitingstijd verdwijnen. De kameractiviteit lag gisteren wel hoger dan gemiddeld genomen in andere clubs. Wel weer een voordeel aan deze club is dat de dames overal te vinden zijn in de club. Zowel in de bar, loungeroom, wellnessgedeelte, kino, terras, tuin.... In andere clubs durft dit wel eens een paar andere mouwen te zijn: alle dames in de bar en op andere plekken: lege boel (LR bijvoorbeeld in wellnessgedeelte...). Het lijkt erop dat er tegen de dames gezegd wordt om zich wat te verspreiden maar het kan ook gewoon spontaan zijn natuurlijk.

Mijn eerste actie in de club was de HWP, om mijn eten wat verder te laten zakken. Joy kam even met haar kontje schudden. Ondertussen ook vanuit de heerlijk warme broebels kunnen genieten van het poolspel tussen Hilary en een vriendin van haar waarvan ik de naam niet kende (en nog niet ken) en ik kon nu moeilijk om haar naam vragen (schreeuwen) van de HWP.

Nog een dame waarvan ik de naam niet weet: een slanke dame, 1,64 m, lang zwart haar (loshangend), Eerder een A-cub dan B. Ze loopt topless en laat duidelijk merken dat ze van zichzelf weet dat ze knap is , best een beetje arrogant dus (rplover!!), als je het mij vraagt. Ze had ook nog niet omgekeken naar ons. Vanuit de HWP zagen we ze passeren, van de poolruimte naar de kino, zonder ook maar even te kijken naar ons, gewoon paraderend voor zich uit. Waneer ze weer terugkeerde naar de pool moest ze me wel zien want ik trok haar aandacht en riep haar. Ineens was ze erg vriendelijk en konden er een paar woorden af. Dit had wel het effect dat toen ik niet veel later uit de HWP stapte ze nog steeds mij in het oog aan het houden was en heel lief en verleidelijk in de deuropening stond te lachen naar mij en krolse bewegingen maakte. Ze dacht waarschijnlijk dat ze al zo goed als een kamertje met mij verzekerd had. Dat was niet het geval. Helaas, pindakaas, zoals de Nederlanders dat zouden zeggen.

Na een tuinwandelingetje vroeg Cassandra om bij mij te komen zitten. Ik bleef beleefd en ging op de uitnodiging in . Vrij snel kwam ze op de proppen met het voorstel om een filmpje te gaan kijken in de kino. Seksenfun is niet dom , dat is het begin van meer (gewoonlijk) en ze is niet mijn type. Dit voorstel wimpelde ik dan dus weer wel af. Ondertussen lagen we wel al knus languit in één van de sofa's in de loungeroom. Ik bleef eerst gewoon naast haar zitten, haar omarmend maar ze vroeg om wat relaxter te gaan liggen. Daar had ik dan ook weer niets op tegen. Ze was best lief maar de échte GFE zoals seksenfun die zoekt kon ik er toch niet in terugvinden. Bovendien was ze merkelijk toch wel wat gefixeerd op het versieren van een seksbeurt. Ze wou me beginnen tongzoenen maar ik was terughoudend omdat ik niet van plan was om met haar te gaan kameren of kinoën. Gewone kusjes geven, daar kon ik haar écht () niet van weerhouden. Ze begon bovendien zonder vragen aan mijne jul te foefelen. Die werd toch wel zeker groot en hard, ik moest me op den duur zelf inhouden om daar niet ter plekke een orgasme te krijgen. Ze vroeg nog enkele keertjes om te gaan seksen en uiteindelijk zei ze: "Ik zal een sleutel gaan halen, goed?". Ik moest me dringend met een excuus uit de voeten maken, nu. Het is immers verschrikkelijk moeilijk om met een stijve te ontkennen dat je zin hebt en vlakaf zeggen dat ze mijn type niet is, kan ik ook niet. Ik vertelde haar dan maar dat ik eerst naar de sauna wou, een saunarondje dus. Daarop kwam de klassieke truc dat de sauna altijd nog kan, waarop mijn klassiek antwoord dat seksen ook later kan. Ineens zei ze: "Ga dan maar naar de sauna", een beetje geambeteerd.

Op weg naar de sauna kwam ik pistol pete tegen. Dat was ook weeral een hele tijd geleden. Een kort praatje gehouden en mijn stappen richting sauna verder gezet. Dat was makkelijk. Moeilijker werd het om mijn weg verder te zetten naar de sauna toen ik op Maureen botste.

Na de eerste sessie met Maureen vandaag en na mij opgefrist te hebben in de douche liep ik naar de bar om nog een drankje, voor ik in de sauna zou kruipen omdat met een beetje dorst je beter niet in een sauna kruipt natuurlijk. Tja... wat dacht je. Word ik toch weer niet opgehouden zeker. Ik vroeg een drankje en ineens kneep iemand in mijn poep. Het was Joy. Ik kneep en friemelde op mijn beurt ook aan haar kontje. Ik zei haar dat wat zij kan en mag ik ook kan en mij dan ook maar gepermitteerd moet worden. Surprise!... onder dat mooie zwarte négliseetje (of hoe noemt dat en hoe schrijfde da) was gewoonweg niets meer (van kledij). Des te meer poesie ). Even geleden zag ik Joy trouwens nog in de kleedkamer. Ze begon me heel lief en heel goed te tongzoenen (precies zoals ik het erg graag heb) en te strelen over mijn lul. Terwijl ze mij tongzoende keek ze ook nog eens verschrikkelijk verleidelijk in mijn ogen. De opwinding kwam weer spontaan naar boven. Ik vertelde haar dat zij iets wonderbaarlijks heeft op mij. Ik zei haar meteen ook dat ik nog maar net van de kamer was met Maureen toen we mekaar zagen in de kleedkamer. Ik had Maureen net betaald. Zij had er echter niet de minste moeite mee om mijn elfde vinger weer paraat te krijgen. Het uitvlucht dat hij wel nog niet opnieuw kan spuiten werkte toch wel weer. Niet dat ze er zich veel van aantrok. Niet direct gaan kameren of wel, ze bleef gewoon doorgaan met mij te verleiden. Ze vond mijn elfde vinger duidelijk een leuk speeltje en van tongzoenen kreeg ze ook geen genoeg . Ze liet me bovendien nog een longdrink proeven. De naam ken ik niet meer maar het was iets met limoen en een hele rare naam. De bovenste longdrink vandaag op het bord. Na enige tijd toch maar gezegd dat ik nu eindelijk toch maar eens naar de sauna zou gaan. Ik kreeg van haar gelijk twee handdoeken. We spraken min of meer al af voor leuke seks later. Ze zou om acht uur vertrekken, zei ze. Ik zei haar dat ik er zou voor zorgen dat ik dan zeker voor zeven uur haar weer kom opzoeken.
    Onderweg naar de sauna kwam ik gustomass tegen. Hij was heel erg innig bezig met Maureen. Om te lachen zei ik hem dat hij nu wel met mijn vriendin bezig was. Ze moesten allebei eens flink lachen maar enkele seconden later lag ik toch met Maureen op het schommelbed. Gustomass liep dan maar een eindje verder, na een tijdje. Na wat onnozel doen, tongzoenen... met haar op het schommelbed zei ze (op het moment dat ze zag dat gustomass bijna uit het gezichtsveld was verdwenen): "Jij ging in de sauna hè en niet neuken met mij"? Inderdaad, en ze liet me naar de sauna gaan en riep gustomass terug.
    Wanneer ik terug uit de sauna kwam en in het koudedompelbad en de koudwaterpoort was geweest en langs het zwembad liep langs het schommelbed, lag gustomass nog lekker dicht bij Maureen in het schommelbed te genieten. Groot gelijk had ie. Gustomass wou echter nog niet naar kamer vertrekken. Ik was er ondertussen bij gaan zitten. Toen gustomass dan maar eens elders zijn geluk ging beproeven bleef ik weer bij haar liggen en van het een kwam weer het ander maar dat kan je lezen onder haar draadje (voor zover vele forumbeertjes dit nog moeten lezen )

Op weg om een drankje aan de bar, aangekomen in de bar, sprak Sanja mij aan. Nadat ik mijn drinken gekregen had ben ik dan over haar gaan zitten in een zetal aan de bar. Ze vroeg vrij onmiddellijk om wat relaxter te gaan zitten in een sofa in de lounge. Ook zij was niet direct mijn type maar een gezellige babbel sla ik niet af.... (Niet in eerste instantie om een formuliertje aan te kunnen maken natuurlijk .) Het was inmiddels weeral tijd geworden voor het avondmaal. Ik had er best trek in. Ze begon in de lounge lief te doen, mij op de juiste plaatsen te strelen en natuurlijk ook na een tijdje te polsen of er niet meer in zat voor haar. Ondanks dat ik weer nog niet zo lang van de tweede sessie met Maureen terug was, kreeg ik toch weeral een stijve. Wat is dat toch met mijn ding?! Het was nu wel drie weken geleden maar tussendoor doen we toch regelmatig aan zelfhulp dus.... Ik kon mij hier uit de voeten maken met het excuus dat ik grote honger had. Meteen probeerde ze wat te regelen voor na het eten. Ik liet het antwoord wat in het midden met als gevolg dat als ik haar na het eten passeerde ik de vraag kreeg hoe het nu zat. Tja... ik weet eigenlijk al niet meer hoe ik dit dan weeral ontweken heb. Ik herinner me nog wel dat ik soms bewust langs een andere weg naar ergens liep om niet nog eens voorbij haar te moeten. Na een paar uur heeft zo'n meid natuurlijk ook wel door hoe het zit en moet je geen ommetje meer maken .

Nog net voor ik ging eten zag ik gustomass de trap in de bar afdalen, achter Beyonce aan. Ik wenste hem nog veel plezier.

Ik liep nu richting restaurant en maakte een fruitschotel klaar. Keuze aan fruit meer dan voldoende. Perziken, blauwe en witte druiven, appelsienen, appels, peren, pruimen, bananen.... Joy zat alleen warm te eten. Ik kan dat niet zien dat zij daar zo alleen zit en ging er bij zitten, na eerst gevraagd te hebben of het gepermitteerd was . Lang was onze tête à tête niet gegund. Patjeboemboem en Daniël kwamen er bij zitten. Geen erg. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! We maakten er dan ook een toffe boel van, zonder er een boeltje van te maken.
    Een andere delegatie van het forum zat aan een grote ronde tafel in het restaurant en MiniMe maakte mij ineens iets duidelijk. Maureen was net in het restaurant komen kijken. Ze zag mij babbelen en verdween dan maar weer. Ik keek om aangeven van MiniMe achterom en zag nog net een glimp van haar. Erg heeft ze me niet moeten missen want ik zag ze een poosje later, na het eten, alweer bij een andere beer flemen in een ligzetel aan het zwembad.

Na het eten hebben we met ons vieren nog flink wat gelachen. Af en toe moet een mens ook al wel eens naar de wc. Daniël en ik kwamen echter zo goed als tezamen uit de wc, waarop MiniMe grapte of we het op de wc gedaan hadden. Natuurlijk, een vluggertje hè .

Na het eten wou ik nog een espressoke en vroeg aan Daniël, Joy en patjeboemboem of zij ook nog wat wensten te drinken. Enkel Joy niet. Terwijl ik de drankjes ging halen aan de bar zag ik ineens ook dat Joy aan de andere kant van de bar bij een beer stond. Ik wou woord houden en zeker met haar op kamer gaan voor acht uur maar als ze ineens bij een andere beer hangt.... Een kamer met haar zou er vandaag dan ook niet meer van komen. Dat zal voor een volgende keer zijn. Ze kan natuurlijk ook mijn gedachten niet lezen maar mijn bedoeling was wel om na het eten nog even samen wat uit te loungen en dan wat bedpret te gaan beleven met haar.

Niet veel later kwam ik Maureen weer tegen. Samen liepen we arm in arm naar het wellnessgedeelte. "Haar" schommelstoel was bezet en alle sofa's ook zo goed als. Ik vroeg haar om dan maar in de poolzaal wat te gaan zitten in de rieten zetel. Geen probleem voor haar. Daar hebben we lang knus samen gezeten en braaf geweest. Hoewel, laat dat braaf er maar af.... (als je meer wil weten...).

Maureen je vraagt: zal jij me vergeten;
    maar je danst in m'n hoofd.
    Je zou al lang moeten weten,
    dat ik door jou ben verdoofd.
    Vandaag gaat het gebeuren.
    Nee, dit kan niet kapot.
    Sluit alle ramen en deuren,
    vandaag gaat de sleutel in het slot.

Maak me gek, maak me gek met je mond.
    Maak me gek, ja de vonken die vliegen in 't rond.
    Je maakt me gek. Maak me gek van verlangen, als jij naar me lacht.
    Maak me gek, met je vingers, je zoen.
    Deze moment wil ik nog heel vaak over doen.
    Je maakt me gek van bezonnen bezeten, kom bij me vandaag.

Vandaag zal je voor mij staan
    en dan lach ik je toe.
    We weten wat er gaat komen,
    maar alleen nog niet hoe.
    Je laat m'n bloed sneller stromen,
    sinds ik jou tegen kwam.
    Dit had ik nooit durven dromen.
    Voor jou staat heel m'n hart in vuur en vlam

Na mijn weeral derde sessie met Maureen ben ik wat gaan zwemmen in het verwarmde zwembad. Het was warmer dan de vorige keer, of het voelde in elk geval warmer aan. Na wat baantjes getrokken te hebben ben ik languit wat gaan liggen in de lange sofa aan het zwembad in het wellnessgedeelte. Even rusten!! Daar was ik wel aan toe. De nacht ervoor had ik trouwens niet zo goed geslapen ook. Terwijl ik daar zo lag ging Dupke douchen en hoorde ik hem vragen aan M. of hij nu de naam had gevraagd van een bepaalde dame, die ook net voorbij kwam. Dupke die een beetje op zoek was naar Meltem (vernam ik achteraf, nu wist ik dat nog niet en ook al niet dat zij Meltem was, waarvan Dupke dus vroeg aan M. of hij haar naam kende). Ze liep naar de kino en was vrij snel terug. Er zullen geen mogelijke slachtoffers gelegen hebben zeker? Ik lag daar toch maar te luieren dus kon ik haar evengoed even wenken. Ze stelde zich meteen voor en kwam bij mij zitten. Dit was voor mij de ideale gelegenheid om ook haar naam te vragen. Meltem dus. Ik vertelde haar direct dat ik dan heel veel geluk had want dat ik van haar niets anders dan goeds had vernomen vandaag in de club. Ik vertel natuurlijk niet dat ik op het forum haar mooie draadje had geplaatst . Ha nee. Zin om met haar te gaan seksen had ik echter niet. Seksenfun vindt het een mooie vrouw maar voelt zich niet aangetrokken om er mee te gaan kameren. Daarvoor val ik op andere typetjes. Ik had wel per ongeluk gezien dat Dupke 3 seconden lang zijn ogen niet kon afhouden van Meltem . Dat terwijl ik er toch knus mee zat. Omdat ik toch niet zinnens was om met haar op kamer te gaan en omdat zij gedurende de hele dag continue bezet was en omdat ik weet dat Dupke zélf niet zo snel op een meid zal afstappen, deed ik hem meteen een mooi cadeau. Ik fluisterde Meltem toe of dat ze niet gezien had dat die beer gedurende 3 volle seconden zijn ogen niet van haar kon afhouden. Ze had het niet gezien . "Dat is toch uw vriend, niet?", vroeg ze. "Ja", zei ik en zei haar er ook meteen bij dat ik er zeker van was dat hij heel graag met haar op kamer wou gaan. Ik zei haar dus dat ze er gerust achteraan mocht gaan, naar de bar. Ze kom hem dan gelijk verrassen door hem met zijn naam aan te spreken. Dat had ze blijkbaar ook gedaan waardoor Dupke wist dat ik er voor iets moest tussenzitten . Later op de avond/nacht nooit ne present gekregen van de kamerprijs van Dupke, nochtans had ik háár zomaar een nieuwe klant in haar schoot geworpen .

Wanneer ik weer uitgerust was nog eens een rondje gelopen. MiniMe kwam zeggen dat Maureen weer zin had om met mij wat te seksen en dat ze naar mij op zoek was. Ik wou best wel eens een spelletje met haar spelen en haar wat voor de zot houden. Ik had immers niet zo direct zin om nog eens met haar te gaan. Hoe dit weeral afliep staat elders op het forum .

In de kleedkamer kwam ik Julia tegen. Ik sprak haar aan maar ze was vrij haastig en niet zo veel van zeg. Ok, ook goed.

Intussen had ik weeral honger en trek in één van de vele lekkere warme maaltijden à la carte. Terwijl ik even alleen in de bar zat te wachten op mijn bestelling met een drankje, kwam Yana zich voorstellen. Ze vroeg of ik me eenzaam voelde. Ik zij haar dat dat zeker niet het geval was en begon ook wat te lachen. Ik zei haar dat dat was omdat ik een kat ken die ook Yana heet. Ik wou haar nog vragen of ze een kat is die je maar beter niet zonder handschoenen aanpakt maar ze luisterde daar nog maar half naar en zei: "Misschien tot later" (dat zijn nochtans berenwoorden Yana). Zodra ze dus vernomen had dat ik nog moest eten en een kamertje er dus niet direct inzat, hield ze het als het ware voor bekeken. Mijnsinziens niet echt zo slim, maar goed. Ze had bijvoorbeeld even tijd kunnen vrijmaken om samen met mij te wachten op het eten en haar kwaliteiten in de verf te zetten zodat ze weeral een mogelijk fan bijhad. Eventueel mee aan tafel kunnen schuiven.... Later in de avond zou ik haar niet meer zien. Vermoedelijk veel op kamer en lang niet de slechtste, voor zover daar al minder presterende meiden zijn.

Mijn afsluiter van vandaag? Jullie kunnen het misschien al raden? Een schommelbedsessie met .....

Weeral een super super schitterende dag gehad in PSR. Seksenfun voelt zich maar over één ding een klein klein klein beetje schuldig. Hij vergat bijna de hele dag zijn medeberen omwille van de vrouwen .

O ja, pikant detail: de trouw tussen Maureen en ik ging niet door.

Toch dit nog voor haar:

http://www.youtube.com/watch?v=0cWggYivjh8

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Maureen (Nig) (uitstekend)

Maureen heeft door een grote tegenslag haar DVP-activiteiten moeten stopzetten .

Commentaar

Aan het werk...
      X