Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Patrizia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Patrizia (Roe)

Patrizia zat samen met mijn kompaan aan een tafeltje met nog een ander poppetje. Patrizia zat aan de verkeerde "kant". Ik kwam aanwaaien en schatte zo in dat de strijd nog niet gestreden was. Bovendien waren de bruine ogen van deze mevrouw wel erg makkelijk om in te verdrinken. Zoals het een goede DVP betaamt stond ze onmiddellijk in de startblokken om mij te versschalken. Discreet verliet ik vrij snel dit schouwspel. Later zou deze mevrouw mij nog ettelijke keren het hof proberen te maken. Hetgeen uiteindelijk lukte.

Patrizia is een kleine dame van 1.55 mtr, met slappe b cups, een uitdagend omhoog stekend kontje en mooie bruine kijkers.

Bij de ingang van de bios schaakte ze me zodanig dat ik klem stond in de hoek door een tactische manoeuvre van haar kant. Al snel gaf mijn kleine vriend tekenen van tevredenheid welks haar niet ontging.

Na wat viespeukerij daar in het hoekje stak ze al snel haar tong in mijn mond om vervolgens mijn badjas open te maken en mij aldaar gretig en nat te pijpen. Tijd om een wat comfortabelere houding aan te nemen. Op naar een kamertje dus.

Daar ontwikkelde zij zich tot een ultieme GFE DVP. Veel en heftig tongzoenen en lang en diep pijpen waarbij zij het klokkenspel ruimschoots en met veel speeksel meenam. Kortom de klik was er gewoon.

Na een heftige neukpartij was het tweede salvo van de dag een makkelijk feit. Samen douchen en weer naar beneden. Daar zag ik dat mijn afspraak om te verstrekken nog flink bezig was in de bios dus dat verschafte mij reservetijd. Snel zocht ik Patrizia weer op. Ze wilde eerst nog wat roken. Ik vertelde haar dat ik geen tijd had en ze de keus had. Neuken in het zitje tegenover de bar of snel mee naar beneden. Ze koos voor het laatste nadat ze mijn voorkeur gevraagd had.

De tweede sessie met haar verliep eigenlijk zo'n beetje als de eerste. Helemaal goed dus. Na de twee sessie kwam ze nog wat aftersalen wat altijd erg aangenaam is.

Herhalingsgevaar 2000%

Ik heb dus twee sessies van 30 min gehad met haar, in recensie gezet 1 uur 100 euro.
    Laatst gewijzigd door Ropo; 08-07-11, 18:59.
Aan het werk...
X