Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Alexandra

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Alexandra

Alexandra is een donkerharige wat kleinere dame die ik als 2e op de avond mocht proeven. Hoewel het niet zo goed was als met Melissa was het heerlijk om met haar te kameren. Toch kies is ik een volgende keer niet voor haar. Ik miste toch de klik.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Alexandra(goed)

Qua looks zeker één vd stunners in PSR,1m60,prachtig gezicht met donkere ogen,mooi krullend haar.Tijdens m'n 2 laatste bezoekjes stond ze bovenaan m'n wishlist geposteerd,maar Alexandra was beide keren bezet door een langetijdsboeker,van 15 tot 01 uur,en de volgende keer een andere gozer die haar opeistte gedurende de ganse dag.Het vreemde hieraan was dat ze in de barruimte uuuren zaten te keuvelen,quasi geen closeness of aanrakingen,soms ook minutenlange stiltes:vreemde vogels deze heren.Heb haar dan ook tweemaal ietwat sniffend moeten uitgommen van m'n prioriteitenlijstje,al staat ze er volgende keer sowieso weer op,lijkt me toch een servicedame die kan tellen als je uitgaat van de langetijdsboekingen die ze glimlachend uitbuit uiteraard.(semi-)verliefde beren,het blijft een vreemde soort.Volgende keer genadeloos proberen toe te slaan,al is het afwachten welke kerel ze dan aan haar bevallige lijfje heeft hangen...

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Alexandra(goed)

Hoppa, tijdens m'n laatste PSR-bezoekje dit jaar eindelijk de kans gezien om met deze zwartharige krullebol de kamer te delen...Ze zat voor de eerste keer alleen te niksen zonder een langboekende stammklant in de buurt, haar snelsnel vergezeld en gezellig een kwartiertje gekeuveld in een sofa...Erg snuggere meid deze Alexandra, prima Engelskennis en duidelijk een paar gradaties slimmer dan de meeste van haar collega's.Ze bleef wel enigszins afstandelijk, maar dat had ik telkens waargenomen bij vorige bezoekjes toen ze uren zat te zitten met haar gebruikelijke klanten, off to the room...

Service: goed maar niet buitengewoon zoals verhoopt...Alexandra heeft een mooi lichaam, ietwat gezet en een paar pondjes teveel misschien, maar mooi gebalanceerd.Opmerkelijk is de muziek die ze afspeelt, een striptease volgde, tongzoenen waarop niets viel af te dingen volgden...Orale intermezzo was goed tot zeer goed, olie passeerde de revue, condoompje geïnstalleerd, ook intiem niets op af te dingen maar over het algemeen leek het wel een "ingestudeerd" nummertje dat voor haar standaard was...Leuk om eens een halfuurtje met deze servicedame van goed allooi te spenderen, maar allesbeschouwd niet de verhoopte servicebomb die ik in m'n geest had voorgespiegeld aangezien ze vaak door kerels gans de dag wordt geboekt.Desalniettemin boven-standaard service van een mooie,grappige en slimme dame die begrijpelijkerwijs goed geboekt is, maar tegelijkertijd lijkt ze me een "one-trick-pony"...,het leek wel een beetje voorgeprogrammeerd bijwijlen, maar allerminst een slechte programmatie

Optisch gezien één der mooiste dames in PSR, goede service en leuke presales, niet de verhoopte superservice maar zeker bovengemiddeld goed...

Commentaar

Deze dame loopt nog steeds rond in de PSR, Meestal is ze de hele dag door volgeboekt door een verliefde duitser.

Ik ben vorige week met haar op de kamer geweest, was goed, maar niet super. Het is wel een hele arrogante dame, die graag door de heren verwent wil worden

Commentaar

[QUOTE=excellent71;1677974]Deze dame loopt nog steeds rond in de PSR, Meestal is ze de hele dag door volgeboekt door een verliefde duitser.

Ze is op vakantie , maar in de wandelgangen al gehoord dat ze definitief gestopt is.

Commentaar

Aan het werk...
          X