Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Hannah (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Hannah (Dts)

Mijn tweede sessie was met de Duitse Hannah die op de kamer voorstelde om me eerst lekker te masseren met haar olie.
    Dat deed ze erg goed maar de massage duurde wel vrij lang…toen had mijn alarmbelletje moeten gaan rinkelen.
    Daarna vroeg ze of ik hetzelfde bij haar kon doen en de klok tikte verder zonder dat ik het bessefte.
    Na deze massagesessie was het tijd voor het echte werk,waarbij ze heerlijk pijpte,zich gewillig liet beffen.Neuken was ook goed,doggystyle was lekker geil want haar body is echt zo mooi gevormd langs achter.Heerlijk klaargekomen en ze stelde zelf voor om samen te douchen op de kamer waarbij ze me lekker inzeepte en ik hetzelfde bij haar deed.
    Bij het afrekenen wou ik haar 50€ geven + fooi want het was een echt goede sessie echter ze wou 100€ want we waren een uur op de kamer geweest.Dit heb ik zonder morren betaald maar gaf een beetje een wrang gevoel want de tijd zal ergens gelegen hebben tussen een half uur en een uur.Ik sprak er nog effie over met een andere collega wandelaar en tja er hing een klok en blijkbaar geven sommige dames het niet aan als je de tijd die je hebt afgsproken overschrijdt.
    In ieder geval een lieve meid met een mooi figuurtje met groot herhalingsgevaar.
    Grtz,Dolfie
Aan het werk...
X