Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Patricia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Patricia

deze heerlijke dame kwam ik tegen op mijn zwerftocht door de club op zoek naar een volgend ''slachtoffer''.ze herkende mij nog van de vorige keer(november 2010) en na een dikke tongzoen hebben we een bank opgezocht en bijgekletst en heerlijk geknuffeld. hierna hebben wij een kamer opgezocht en na lang en uitgebreid zoenen begon ze mij heerlijk te pijpen. dit kan ze echt super, heerlijk nat en diep. ondertussen mocht ik genieten van haar kutje. een ontlading volgde al snel, maar rusten mocht ik niet, ze pijpte heerlijk door tot de kleine man weer recht overeind stond en na een uitgebreide pijpsessie werd er een condoompje omgedaan en na vele standjes en variaties kwam ik heerlijk klaar. voor de laatste keer deze dag dacht ik maar dat zou zo niet zijn. na samen lekker gedouched te hebben zijn we wat gaan eten en daarna lekker gaan hangen in een bank en weer werd het een knuffel en zoenpartij. ze heeft me verleid tot een laatste kamergang. na een heftige sessie heeft ze de laatste druppels uit mij gekregen en had ik het gevoel dat ik in hemel en sauna tegelijk was. deze meid geeft je het gevoel dat je meer bent dan een klant en ze heeft mij met een super gevoel achter gelaten. het is maar goed dat het vanuit het haarlemse bijna 3 uur rijden is want anders zou ik haar wekelijks opzoeken.
    het is een heerlijke meid met een geweldige service.

groet

roan1
Aan het werk...
X