Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Gloria (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Gloria (Roe)

Beste MOD,
    Kon haar topic niet vinden, de naam Lavinia klopt heeft zij voor mij gespeld en heb ik precies zo overgenomen, mocht zij wel een Topic hebben dan samenvoegen. Er staan teveel pagina's, misschien aanpassen in Clubs Duitsland naar Club PHG en hier allen recensies van PHG en dan voor Club GT etc. het zelfde is dan overzichtelijker en makkelijker na te lopen .

* * *

Ben om 21:00 uur met deze Roemeense Roodharige dame naar Blokhutje 24 geweest en ben dan ook heerlijk door haar verwent (was mijn tweede dame).

Kreeg allen de reactie van aanwezige collega let op zij maakt je kapot nu weet ik wat hij bedoelde

Kom met haar in blokhutje aan (zij zeggen Häuschen) en kleden ons uit en dan eerst haar gegevens in mijn telefoon gezet en vraagt zij waarom, ik zeg voor de website Hookers .

Ook zij zoent lekker (komt ook in de GFE richting) lekker rollen en dan gaat zij mij lekker pijpen en dat is echt niet slecht, maar dan komt het....... zij: JE MOET ME NEUKEN, zij condoom om mijn De Cock en gaat zij op mij zitten en rijd ze me daar toch een rodeo....... dat bedoelde bewuste collega

Na deze rodeo moest ik haar van achteren nemen en zij harder, harder, harder wel ik tegen haar (zij praat alleen Engel en niet echt goed) I am tired (was nog geen uur terug bij Jesicca geweest) i just fucked your colleque and fired twice , zegt zij fuck me, fuck me...... ik ga naast haar liggen zij een beetje teleurgesteld en begint zij te lachen ik zeg you make me come gaat ze weer in de rodeo en weer op sterkte maar niks hoor.... even pauze (het half uur is een uur geworden ) en toen heb ik mij op haar gezet (zij wilde geen CIM, doet zij nooit vertelde ze mij iik niet net haar vriend) dan maar heerlijk op haar Borsten af laten trekken

Toen was ik echt even van de Wereld of planeet.

Weer een ervaring rijker.

Groeten,

Mr. DC.
    Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Lavinia (goed)

Vandaag op deze saaie maandag avond maar een een vergelijkend warenonderzoek begonnen.

Je begrijpt het al, ik ben een vast bezoeker van de concullega's in bruggen...

Tweede dama vanovond...Lavinia.

Kwam bij de bar naar me toe, ik zeg nog effe pause..maar nee hoor, van geen ophouden weten he, en ja, dan is mijn vlees zwak, en een bepaald gedeelte hard..

Ze zoent heerlijk, heeft ook prachtige borsten en een redelijk lichaam.

Op de kamer viel het wat tegen, had niet eerder recenties van oedt gelezen, stom had ik wel moeten doen.

Ze begon me met haar schaamlipjes lekker over me heen te rijden, maar dat monde uit in een heftig gestoot haar kant. Niet echt mijn ding.

Pijpen vond ik wel echt lekker, en gezien mijn staat had ik wel zin in een FT, helaas...

Doggie style, vervolgens beentjes in de lucht, uiteindelijk maar over haar buik geschoten.

Volgende keer beter

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Lavinia (goed)

Wow!!!! Wat een lekkere meid is dit! Na een aardige, maar erg professionele kamersessie met haar Roemeense vriendin Louisa, was dit wel even een hele andere sessie. Het begon al in de relax-ruimte beneden, toen ze me wenkte. Ik trapje af en naar één van de banken en ging tegenover haar zitten, naast haar vriendin. Toen begon het teasen en bluffen een beetje. Ik natuurlijk wat terugbluffen. Staat ze op, gaat direct zoenen en betasten en dwong me hetzelfde te doen met een blik in haar ogen die ik - inmiddels toch wel aardig ervaren in FKK clubs - absoluut niet eerder had gezien. Na wat lol en teasen heen en weer de sleutel en - hup - naar de kamer. Daar ging het meteen los, wat een lekker ding is ze! Het teasen ging verder, vervolgens heerlijke sex met een en enorme dosis erotiek, spanning, absolute GFE. Na deze fantastische sessie en weer achter de bar ging het teasen gewoon verder. Nog geen kwartier later weer in de kamer beland. Vol vuur, spanning en weer een GFE een tweede sessie van een uur gehad waarbij we alle hoeken van de kamer hebben gezien. Ze gaf aan het écht leuk te vinden en genoten te hebben (jaja...). Al plagend heb ik na deze sessie PHG verlaten met een erg goede teruglik. Lavinia gaat me zeker terug zien! Herhaling 100%

NM. Het is op Hookers niet toegestaan de echte naam van een dame te vermelden. Dit soort informatie geeft een dame soms als een bezoek in een vertrouwelijke sfeer is verlopen. Schendt dit vertrouwen niet door die informatie daarna over de hele wereld bekend te maken door het op internet te gooien. (L)
      Laatst gewijzigd door Lalande; 27-04-06, 00:33.

Commentaar

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Lavinia (uitstekend)

Lavinia is inderdaad een lekker ding. Ze ziet er niet alleen erg goed en uitdagend uit, maar komt inderdaad kort bij een GFE. Ze pijpt heerlijk, en is inderdaad het teasen zeer goed machtig. Lekker hoor.

Ik kreeg de tip van Bredero, de tweede van vandaag, en ook hiervan geen spijt gehad. Direkt na het eten (en een sigaret) is ze de sleutel gaan halen, en hebben we een heerlijk uurte doorgemaakt. Allerlei standjes doorgenomen, maar uiteindelijk in doggy style afgemaakt. Ik voelde mezelf ook bijna afgemaakt. Inderdaad, zoals eerder beschreven, zij maakt je kapot, maar wel op een verrukkelijke manier.

HW

Commentaar

Ja het moest er toch eens van komen.
          Afgelopen week woensdag in H.G. voor het zwembad en de cocktails.
          Ze kwam naar me toe zoals altijd super vriendelijk.
          Eerst wat gegeten en geprobeerd Elli (poolse) aan te spreken maar deze had geen behoefte aan mannen op deze avond (had dus beter boven kunnen blijven).
          Dus na een uurtje Lavinja gewenkt om bij me te komen zitten binnen.
          Ze kwam haalde een coctail voor me en ik vroeg om de sleutel te halen.
          Ze was zo verwondert dat ze dit enkele malen herhaalde (wij samen?).
          Maar ze wou alleen met me op een airco kamer en het liefst nummer 15 (spiegelkamer).
          Zij had zo iets van He ik heb de man van Simonna dus dan ga ik er ook goed voor.
          Na 25 min.wachten was deze kamer vrij en zijn we ook meteen gegaan om flink en wild sex te hebben.
          Nou ik ben heel wat gewend zij ze tegen me,maar jij weet van geen ophouden.
          We hebben na verloop van tijd maar weer en na meerdere orgasmen maar terug naar de buiten wereld gegaan.
          Sonny zag aan mijn ogen en houding dat ik kapot was en ook Lavinja was stil geworden.
          Doordat ik op doorreis was ben ik kort daarna weer vertrokken uit H.G.
          Maar Sonny heeft haar de hele avond moeten verontschuldigen dat ik al weer weg was.
          Zij baalde wel maar ja ook een ijsbeer kan onverwacht vertrekken.
          De andere dag was weer een GT dag.

Commentaar

Lavinia valt wel bepaald op in PHG! Altijd heerlijk asociaal kauwgom kauwend, haar oogschaduw die ze naar de buitenkanten van haar ogen laat doorlopen, zo lijkt ze wel een duiveltje, heerlijke borsten (Cup-C hoor!) en een kontje om U tegen te zeggen! Half lang git-zwart sluik haar met iets van een lichte slag erin.
            Oja als ze niet op de kamer is zul je haar bijna standaard in gezelschap van haar 2 vriendinnetjes L&L aantreffen, die mogen er ook wel zijn hoor!
            Loredana (Shakira) en Loisa bedoel ik dus, OK en nog wat andere dames uit het Roemeense klasje, maar vooral die twee!

Haar laatste recensie is van 24-07-2006 23:53 en wel van ene kuifje_2, das lang geleden en dat verbaast me, want ik kom bijna wekelijks in PHG en zie haar daar bijna altijd (OK heb haar ook wel eens gemist en meen me te herinneren dat ze eens heeft gezegd te zullen stoppen!).

Ach ja uitspraken van Roemeense dames zullen we maar niet al te serieus nemen he! Ik kom zelf wel eens in FKK-World waar veel Roemeense dames werken, een aantal daarvan ken ik goed, zeer goed en ik weet hoe ik ze kan vertrouwen , niet dus! Namen noem ik hier niet!!!!

Ik ben 2 maal met haar op de kamer geweest en moet eerlijk zijn ze is niet slecht, maar zou toch meer zeggen dat ze gewoon goed is en er weinig op aan te merken is dan dat het een dame is die veel GFE geeft!
            Wel benieuwd of ze eigenlijk Ft doet !

Als ik eerlijk ben ik vind haar ook een beetje apart! Maar ja bloed mooi is ze wel en laten we zeggen dat ze iets aparts heeft ... .
            Eigenlijk wel een leuke meid!

Wel belangrijk, haar haarkleur is dus echt zwart momenteel , niet rood!

Hoe oud ze is? Geen idee, nou ja eigenlijk wel, want vrij recent vierde ze een feestje in PHG, volgens mij omdat ze jarig was, wanneer en hoe en met wie dat weet ik dus echt niet !

Tatoo? Zo'n ding onder op haar rug , zeker weten!

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Gloria (Roemeense)

Ze heeft nog eens een kleine week in PSR vertoefd. Ik vrees dat ze wat hopt tussen de twee clubs (en geloof haar zelfs in een derde club eens gezien te hebben). Maar ter info.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Gloria (Roemeense)

Gisteren was ze weer in PSR, ze zegt dat ze er nog wel even zal blijven maar wat is even? Morgen verjaart ze. Dinsdag ga ik dat allicht vieren met haar op kamer.
                Overigens vertoeven er wel meer dames in PSR op dit moment, afkomstig van Living Room. De reden die ze vernoemen is wel ernstig. Het is omwille van de sfeer en sommige mannen hun gedrag.
                Voordeel is wel dat de beste van LR naar PSR afzakken. In PSR is het immers verboden te starten als DVP als je niet pijpt zonder condoom, niet tongzoent en geen 69-standje wil toelaten.
                Vanaf dinsdag vertoeft de Roemeense lolita Julia voor ongeveer 1,5 maand in haar thuisland om van een welverdiende rust te genieten. Gisteren na een eerste sessie nog van 01.00 uur tot sluitingstijd afscheid van haar genomen op de kamer. seksenfun, voor wie het toch een klein beetje anders zal zijn, zonder haar.
                Mijn tweede vriendinnetje in PSR, Maureen zal allicht door omstandigheden langere tijd ook niet meer aanwezig zijn, als ze al zal terugkeren.

Tot zo ver wat PSR up dates.

Commentaar

Aan het werk...
                X