Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Eva (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Eva (Roe)

Vanavond had ik niets te doen en dat voor een zaterdagavond dus actie.
    Weer eens terug gegaan naar FKK Planet in Merzenich met als een van de hoofd motiveringen de entree van 35 en was er sinds de (gratis) opening niet meer geweest.
    de parkeerplaats was rond een uur of 9 goed gevuld en bij binnenkomst zat het best vol met heren en genoeg dames.
    Er was niet veel verandert sinds de eerste keer misschien een paar puntjes afgewerkt.
    alles netjes en strak en alles functioneerde goed eerst maar een cola en rond gekeken een aantal leuke dames maar de echte GT TOP babes ontbreken toch maja die ontbreken in bijna iedere saunaclub buiten de GT en VV.
    Na lang wikken en wegen en veel lopen in het uitgebreide welness gedeelte gekozen voor een dame waarmee ik al eerder een praatje had gemaakt de Roemeense Eva.
    Eva is een nog vrij jong meisje 19 met sterk geblondeerd haar maar je ziet de donkere Roemeense (lees zigeuner) roots er toch doorheen.
    Eenmaal op het kamertje ontpopte Eva zich tot een echte GFE experience deze kleine dame weet wel raad met zaken als tongzoenen etc.
    Heel lief uitgebreid voorspel ze spreekt trouwens ook beter Engels als Duits het pijpen hebben we uiteindelijk maar overgeslagen voor neuken in de de drie vrij standaard standjes ik op haar, zij op mij, en van achteren afgemaakt.
    Al met al behoorlijk tevreden over deze echte GFE daarna ook maar voldaan naar huis gegaan en weer een avond nuttig besteed

Re: Merzenich, Am Rosspfad 17, Eva 19 (roe)(uitstekend)

Enkele weken geleden kwam Blauwebeer, net voor hij de tent wou verlaten, met Eva in contact. Guitig klein geblondeerd meisje, speelse uitstraling ... bij een volgende bezoek wellicht gaat Blauwebeer haar van zéér nabij beter leren kennen.

Commentaar

Re: Merzenich - FKK Planet, Am Rosspfad 15-17, Eva (RO)(uitstekend)

Deze dame (ook ex "Das Rote Haus") werkt nu in PSR nog wel steeds onder de naam Eva.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Eva (Roe)(uitstekend)

Dit mooie poppetje was al een paar keer bij me komen informeren of er een kamergang in zat. Een beetje een jagertje eigenlijk maar wel op een leuke manier. Ze bleef wel wat bij je hangen. Tijdens de praatjes vertelde ze dat ze in FKK Planet had gewerkt. Helaas vertelde ze niet dat ze ook in Duisburg in "Das Rote Haus" hat gearbeitet. Daar kwam ik pas achter nadat we het gedaan hadden.

Eva is een mooi dametje, met enorm mooie borsten en tepels, goed gebruind en een lekker kontje. Tikje ordinaire make up.

Haar handelingen waren technisch op orde al kon je gewoon merken dat ze niet vol overgave te werk gaat. Zoenen doet ze wel maar niet alltheway. vingeren mag maar ze wil wel het liefst haar benen sluiten. Tepels sabbelen ook toegestaan maar toen ze "hard"werden was het gedaan met de pret. Pijpen deed ze wel oke, al was het geen Olympische vertoning. Aan mijn tepels knabbelen vond ze wel leuk, en ik ook. Iets wat ze zelf intuïtief ontdekt heeft.

Al met al nog te veel de "raammentaliteit". Haar pre- en aftersales waren overigens zeer goed.

Voor mij geen herhalingsgevaar.
        Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 08-07-11, 18:13.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Eva (Roe)

Na bijna een jaar afwezig geweest te zijn, is ze weer terug .

Commentaar

Aan het werk...
          X