Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Rebecca (Mol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Rebecca (Mol)

Rebecca is een hele mooie dame met wie ik ook al enkele malen heb gekamerd.
    Haar service is niet slecht,mis alleen het TZ,maar ze is bijzonder afstandelijk dus een echte GFE is het niet.
    Bij mijn volgende VV bezoek,zal niet lang duren met dit mooie weer,word het dan op zeker
    een andere dame.

Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Rebecca (Mol)(goed)

Uit mijn "reisverslag":

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerrr Bekijk bericht
    Ik was al stiekem aan het rondkijken wie de 2e van de avond zou worden en toen ik op een bank zat, kwam er eentje naar me toe. Ze had al langer in de gaten dat ik haar aan het bekijken was. Ze kwam naast me zitten en een kort gesprek volgde. Ze mocht van mij een sleutel gaan halen omdat ik toch wel een wachttijd verwacht had. Dit was echter niet het geval, maar goed.

Overigens heet ze Rebecca en komt uit Moldavie.
    Op de kamer was alles best wel relaxed. Kussen helaas wat minder maar goed. Verder de tijd goed vol kunnen maken met likken, vingeren, tieten likken, mondneuken, geknuffel en neuken in cowgirl en missio. Ik wilde echter klaarkomen op haar tieten maar dat wilde ze niet en buik was geen optie. Klaarkomen in de mond mocht wel Logisch dat is een extra en kost dus geld. Zij trok me dus af en ik spoot op het laken langs haar

In de kleedkamer gaf ik haar het geld, helaas had ik niet passend en maakte haar ook duidelijk dat ik geld terug wilde. Dit was geen probleem. Een herhaling zit er voor mij bij deze dame niet in.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Rebecca (Mol)(goed)

Heeft deze dame lang blond haar een normaal postuur maar een wat voller gezicht met opgespoten lippen? Verder een bleke huid en een normalsize+ derriëre?

Commentaar

Als ik het goed heb begrepen treedt deze jongedame momentaal op in PSR

Commentaar

Dat vermoeden had ik al vandaar mijn vraag.

Commentaar

Aan het werk...
          X