Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Sonja (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Sonja (Bul)

Vorige week voor het eerst in Living Room geweest.
    De eerste dame, die mij de kino introk, was Simona uit Bulgarije.
    Mooie, kleine, slanke zwartharige dame uit Bulgarije.
    Lengte ongeveer 1m55, b-cup naturel borsten, leeftijd begin 20. Ze had een tatoeage.

In de kino begoin ze eventjes te pijpen, maar na 2 minuten uit kwam de Zimmer-frage.
    Ik had een goed gevoel, dat helaas niet de waarheid werd.

Op de kamer begon het al meteen over de tijdsduur. Toen ik duidelijk maakte dat er niet meer in zat dan een half uur met haar, gaf ze de pogingen op. Ze begon mij lekker te pijpen, vroeg ondertussen nog één keer of ik niet iets extra's wilde en toen al had ik het gevoel dat het niks meer zou worden. Ze besloot eventjes wat drinken te halen voor ons beiden, zodat mijn jongeheerr weer op oorlogsterkte kon komen. Toen ze terug kwam, had ze een vriendin meegenomen. Ik maakte meteen duidelijk dat een trio er niet in zou zitten en dat ze zich zo niet aan de afspraak hield. De vriendin werd na 5 minuten eindelijk weggestuurd, waarna ze nog eventjes bwegon te pijpen. Het pijpen was niet eens zo slecht, maar de rest van de dienstverlening was waardeloos, waardoor we vroegtijdig de kamer hebben verlaten.

Kortom: geen herhalingsgevaar en absoluut te mijden dame in mijn ogen. Dit ook bij het verlaten van Living Room kenbaar gemaakt aan de thekefrau, die het uiterst serieus nam en mij goed te woord heeft gestaan. Kreeg een kortingsbon mee als goedmakertje voor mijn slechte ervaring.

Dienstverlening dame is onder nul, begrip voor de klant vanuit het oogpunt van Living Room is klasse.

- Swiftnick
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 22-03-11, 18:58. Reden: lettertjes

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Simona (Bul)(slecht)

Natuurlijk ken ik deze dame, het is de profi pur sang...had kennelijk nog geen recensie van haar geschreven.

Altijd op jacht is ze het liefst naar nieuwe gezichten
    Mijn eerste bezoek aan LR heb ik haar wel 4 keer weggestuurd de laatste keer bot.
    Ze behoort bij LR tot het meubulair.

Tweede bezoek half jaar later, de klub behoort niet bij mijn favorieten, verre van zelfs,nu een paar maanden geleden, toch eens met haar aan de gang gegaan.

Half uurtje in de kino gelegen met haar wachtend op een sleutel. Daar begon al wat opwarmwerk..ze wilde het daar afmaken maar daar had ik geen zin in. Ze schikte zich daar zonder problemen in. Heel zorgzaam was ze.

Ze is gesloten maar ze ontdooide en het is een direkte vrouw waarmee ik een prima kontakt had.

We hebben een heel leuk uurtje verbracht op de kamer ook nog. Sex was goed. Ook na afloop erg goede aftersales...en nog heel wat tijd met haar verbracht in de barruimte.

Als ik weer eens in die pijpenla kom,..dan neem ik haar zo weer mee als ik haar tegen het lijf loop.

Mod ze is trouwens zeker ouder dan 21 jaar ik dacht rond de 26 jaar zei ze en dat zie je ook wel.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Leni (Bul)

Nog steeds in PSR actief. Ziet er weer schitterend uit. Naamswijziging doorgevoerd aldaar naar Sonja .

Bedankt, naam aangepast. Dp.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-06-16, 06:47.

Commentaar

Aan het werk...
      X