Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Helen (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Helen (Roe)

Haarkleur/-lengte : zwart/lang (loshangend)
    Lengte dame : 1,62 m
    Postuur/Cupmaat : slank tot slank-normaal/C (echt)
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : ongeveer 23
    Service: knuffelen, zoenen, goed tongzoenen, vingeren, beffen, 69, lotuskus bij haar*, aarsverwenning bij haar*, pzc, nmc
    Voordelen: uitgebreide pre sales, op de hoogte van voetbal (ook de Belgische ploegen), muziekkenner (houdt van new-wave), mooie ogen om in te verdrinken die ook iets ondeugends uitstralen
    Nadelen: de tijd was te kort
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100 euro
    Extra’s : * lotuskus bij de man, aarsverwenning bij de man, FT, anaal (we hadden maar een uur meer want zij moest naar huis, dus niet toe gekomen)

Ze werkt nog niet zo lang in PSR en zegt voorheen nog niet in clubs gewerkt te hebben maar Roemeense dames vertellen schijnbaar niet altijd de waarheid. Het doet er ook niet toe. Ze was geil op kamer (of maakte ik haar geil, en zij mij).

Ze draagt vaak een zwart semi-leren pakje dat haar niet alleen goed staat maar dat haar ook wat een dominante uitstraling geeft. Het leuke daaraan vind ik ook dat je op kamer dan wat uitpakwerk hebt.

Ik had ze al bij de laatste vorige bezoeken opgemerkt. Ze heeft niet dat lolita-figuurtje waar ik meestal voor val én toch viel ze me speciaal op. Haar dominant pakje speelde hierbij een belangrijke rol.

Ze gaat niet op mannen of toch niet fanatiek. Het is zeker geen jagertje. Waar ik dezelfde dag gisterennamiddag geen plaats vond om te gaan zitten en dan maar bij blonde Pria kroop (wat een verhaal op zich opleverde en onder haar topic bij PSR kan gelezen worden), had zij nu geen plaats om te gaan zitten. Of toch? Er was nog een plaats tussen een man, ik en patje boem-boem. Ze vroeg of die plek nog vrij was en ik antwoordde ja. Toch bleef ze twijfelend wat staan. Probeer vrouwen niet te begrijpen want dan krijg je een punthoofd. Hoewel ik het al heel heldhaftig vond van haar om het al maar te vragen aan deze Hagar de verschrikkelijke zei ik dus nog eens dat de plaats vrij was en nodigde ik haar vriendelijk doch expliciet uit om dan ook bij mij te komen zitten. Ik vond dit natuurlijk een zeer gewenste toevalstreffer. Wanneer ze naast mij was gaan zitten vertelde ik haar dat ik die plaats speciaal voor haar had vrij gehouden. Ik stelde haar meteen gerust dat ik enkel blonde vrouwen nerveus maak. Ze begreep dat niet. Meteen ook een geruststelling voor mij dat (nog) niet de hele club al op de hoogte was van mijn kat-en-muis-spelletje met Pria. Zo zie je maar dat bij iemand gaan bijzitten altijd een verhaal oplevert. Dit keer hangt er een kamerverhaal aan vast. Een dame waar ik misschien de eerstvolgende bezoekjes nog niet zou op afstappen, zat nu naast mij. Al gauw legde ik mijn arm om haar om haar te kennen te geven dat ik geïnteresseerd was in haar. De man naast haar aan de andere kant had zijn beurt verkeken. Dit keer ontsproot er direct een vlotte losse grappige en boeiende babbel. Hierdoor kreeg ik een Vlaamsche stoemp van patje omdat ik (tot schande) hélemaal vergeten was om hem voor te stellen.

Na lange tijd fluisterde ze ineens in mijn oor dat als ik wil dat ik haar best eens mag proberen. Voor die keer dat ik overtuigd was zonder geflirt en zo kreeg ik weer een Vlaamsche stoemp. Patje zei me dat ze nog niet eens gezoend had. Ik weet niet waarom, ik heb dat anders zeker niet maar bij haar had ik vanzelf het gevoel dat alles o.k. zou zijn op kamer. Ik zei niet veel maar Patje zei haar dat ze mij nog niet eens een Vlaamsche kus had gegeven. Ik denk dat de snoeper een showke wou zien. Ik gaf haar dan maar een tongzoen en kreeg meteen een lange hevige en innige tongzoen terug. Zie je nu wel, ze is internationaal, je moet ze niets meer leren. Dit was dan het echte startschot van een te kort kamertje (1 uur).

Wanneer we een sleutel gingen halen botsten we op Julia (mijn hartsvriendinnetje in PSR) en medebeer L. met zijn verovering (een molligere dame). Hij liet nog ontvallen tegen mij dat het lef hebben is om voor de neus van je liefje met een andere dame te vertrekken. Julia kneep eens flink in mijn schouders. Al een geluk dat ik ook niet groot ben af ze had voor deze actie nog moeten springen én springen op hoge hakken is niet gemakkelijk. Ze keek gespeeld boos. Helen merkte niets want die was braaf de formaliteiten aan het invullen.

Op de kamer aangekomen waren alle lichten gedoofd. Enkel wat maneschijn viel via een raampje binnen. De vraag was: licht aan doen of uit laten. We beslisten om de kans om te seksen in de manestralen niet onbenut te laten. Zo stonden we er voor de actie nog even bij stil dat koppels meestal seks hebben in bed in het donker en de seks in clubs altijd in het licht. Ik kan daar nu wel bedenkingen bij maken waarom wij bij de clubdames graag licht in de “bedroom” hebben en mij er tegelijk van verwonderen dat er niet spontaan meer gevraagd wordt door de dames om in het donker te neuken, zoals thuis (lekker GFE). Ik sprak nu wel even in het algemeen en niet persoonlijk.

Na wat geknuffel en getongzoend te hebben daalde ze al vrij snel af naar mijn lul die inmiddels al flink gegroeid was. Hij zou trouwens niet helemaal meer verslappen tot en met het afrekenen aan de lockers toe. Vooral haar geilheid en vrij taboeloze seks zat daar natuurlijk voor veel tussen. Ze wou ook al vrij in het begin al haar kleren uitdoen maar ik liet haar weten de verrassing nog even te willen uitstellen en dat zelf wel stukje per stukje te zullen doen. Ik wou dat heel ingewikkeld doen waar bleek dat het geheel ook gewoon over haar hoofd kon getrokken worden. Nadat ook bij haar alles uit was kreeg ik twee paar mooie borsten te zien. Ze stoefte er niet mee maar was er terecht wel zelfzeker over. Ze heeft me eerst behoorlijk oraal verwend, daarna 69 en in al ons gek gedoe en gekronkel zat ze ineens op haar knieën met haar poep omhoog. Veel duidelijkere signalen kan je niet geven als vrouw. Het was mijn beurt om haar oraal te verwennen. Hier heb ik me hoe langer en hoe meer in uitgeleefd. Ook mijn vingers lieten haar niet gerust. Ze werd echt hoe langer hoe natter en hoe langer hoe meer kutsap kwam mijn smaakorgaan tegemoet. Ze ging er fantastisch in op. Ze fakete niet. Ik heb daar vaak twijfels bij maar als het echt is, hoef je niet te twijfelen. Het maakte mij ook zo geil haar zo te zien spartelen op den duur dat ze lekker klaarkwam. Ik legde mij tegen haar aan en liet haar effe op rust komen. Ze spartelde nog wat na. Toen zij mij weer oraal wou onder haar mond nemen moest ik haar zeggen dat ondanks dat mijn lul nog stijf was ik geen orgasme meer zou kunnen krijgen. Dat orgasme kon ik in haar en mijn geilheid nauwelijks nog onder bedwang houden en uiteindelijk helemaal niet meer. Het is weeral jaren geleden dat zoiets nog eens voorviel in een club. Ze probeerde nog maar het was te snel. Ik voelde wel dat er nog veel meer mogelijk was met haar op kamer maar zij kon niet langer dan 23.00 uur blijven. We hebben de tijd nog lekker heet gevuld. Had ze 1,5 uur kunnen blijven in plaats van 1 uur had een volgend orgasme (of misschien wel twee) zeker mogelijk geweest. We bleven mekaar tongzoenen en opwinden tot het laatste moment. Daarom stond mijn lul nog steeds goed paraat bij het afrekenen en het afscheid nemen.

Ik had er vandaag al terug kunnen staan. Ze beloofde met ondeugende blik en stem voor volgende keer nog veel meer vuurwerk. Toch, ik ben er van terug aan het komen om vaak achtereen met dezelfde te gaan. Het heeft zeer zeker zijn voordelen maar even zozeer zijn nadelen. Wat het bij mijn volgende bezoekje gaat worden? Erop, eronder of gewoon niks? Ik ben maar een zwak stuk vlees (dat zich dan nog niet in bedwang kan houden). Misschien levert ze een koele naservice? Heel veel overredingskracht zal ze niet nodig hebben, vrees ik.
    We zullen wel zien, zeggen ze dan.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Helen (uitstekend)

Helen werkt niet meer als DVP, mag dus naar het archief .

Commentaar

Aan het werk...
    X