Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Rossi (Kro)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Rossi (Kro)

Ik liep van de loungeruimte richting zwembad nog voordat ik de deur kon openen kwam mij een dame tegemoet. Ik stond als aan de grond genageld, de sex, de weelderigheid spatte er van af. Ik wist niet wat te zeggen. Prachtige wat steverige dijen, mooie huid een kapsel als Farrah Fawcett in de jaren 70, waar wij als kleine jongetjes ’s avonds in ons mandje kwijlend aan lagen te denken. Dit gecombineerd met een gezicht wat in de verte wat weg had van Tatjana, als dit geen optic fuck zou worden met dramatische dienstverlening dan wist ik het ook niet meer!

Ze kwam uit Joegoslavië naar eigen zeggen, alarm bellen, daar spreek je niet over als je daar daadwerkelijk vandaan komt. Nadere aanduiding duidde richting Kroatië. Wat kan het ook ballen. Deze dame zou hoe dan ook op mijn palmares komen daar hoefde ik niet langer over na te denken. Ze probeerde het gesprekje op gang te houden hetgeen eigenlijk niet lukte. Ze was best aardig maar mijn gedachten hield ik er niet bij. Maar snel overgegaan tot concretisering van mijn verlangen en haar snel verzocht om samen af te dalen naar een hok waar haar kleertjes uit zouden gaan.

Het bleek dus te gaan om Rossi, een Kroatische van 25 jr, met een vollere B dan wel kleinere C cup, zo ik inschatte. Zonder plakplaatjes of ijzerwerkjes. In het geheel een mooie vrouw met prachtige tanden.
    Op de kamer viel het toch wel mee daar ik er van uit ging dat mooi en goed niet altijd dan wel meestal niet samengaan. Tongzoenen deed ze wel, echter niet diep, Het pijpen deed ze steeds kort. Maar ik dirigeerde haar steeds terug welke boodschap ze dan wel weer begreep. Het neuken was werkelijk fantastisch. Optisch helemaal goed een ook nog lekker meedoen.

Kortom geen GFE maar wel weer lekker en optisch helemaal goed.
Aan het werk...
X