Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Anita

Toen ik de vrijdag voor de 2e maal het bubbelbad in ging, dus zonder dat melissa bij me kwam, zag ik Anita gezellig bezig met een man. Ik dacht nog die moet ik ook maar eens nemen. De GFE droop er af. In de omkleedruimte zag ik haar eveneens, wel viel me op dat ze wat ouder was en vroeger wat acne gehad had. Ach ja wie niet. Haar lach was lief, wat verlegen.
    De zaterdag kwam ik haar eveneens tegen en ging naast haar zitten. We stelden ons voor en ze maakte meteen plaats voor me. Ik ging lekker tegen haar aan zitten. Het mooi van de parksauna is toch dit knuffelen. Bij GT is het je voorstellen en al vrij snel wordt gevraagd zal ik de sleutel halen. Niet hier.
    Dus zit je lekker tegen een lieve dame aan, je streelt eens wat, er ging een handje onder mijn jas, er werd een zoentje uitgedeeld op mijn pik, ik verkende haar lichaam en zo knuffelden we wat met elkaar. En kletsten wat. Alle tijd.
    Daarna pas naar de kamer. En ook daar bleekt Anita te zijn die ze voor deed te zijn: een echte vriendin. Alles verliep in de puntjes, het zoenen, pijpen en neuken. Het was een zeer geslaagd half uurtje.
Aan het werk...
X