Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Melissa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Melissa

Vorige week een weekendje Rund um Koln gedaan met als doel deze club te bezoeken. Al vrij snel kwam een wat kleine griet op mijn vriend en mij afstappen en trommelde eveneens deze Melissa uit de hoek. Melissa kwam bij mij zitten. Ze was een bescheiden dame en toen ik zei eerst de club te willen bekijken, vond ze dat verstandig. Na een kort rondje vroeg ik haar mij de club te tonen. En zo gingen we op weg. Ze nam me bij de hand en regelmatig stopte ze om iets te vetellen en vooral om me lekker te zoenen, d'r handjes op plekken te leggen waar de jas een tent aan het worden was. Na de rondleiding gingen we uiteraard naar de kamer en ook daar bleek melissa gewoon zoals ze was: een lieve vriendin. De GFE sex die het gevolg hiervan was, was echt de sex waar ik behoefte aan had. Zoenen, pijpen haar likken en heerlijk neuken waren mijn deel. Na afloop ging ik de sauna in en na de douche het bubbelbad. Al snel stapte ook Melissa in bad en wederom wist ze de juiste snaren te raken. Zoenen, lekker voelen, lekker plagen. Echt een topmeid.
    Ik wist toen al dat ik een tweede keer met haar zou gaan, de volgende dag. Helaas was ze toen bezet. Mijn vriend is zelf een uur met haar op de kamer geweest en ook hij was laaiend.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Melissa (uitstekend)

Toen ik de club binnen kwam vroeg ik me af of ze er nog werkte. Ik wilde haar echt als eerste hebben. Na een tijdje kwam ik haar tegen. Zelfs een blik van herkenning. Ik had me niet vergist. Haar Duits was nu erg goed geworden en de sex was nog net zo GFE als de eerste keer. Een klasse meid, lief en ondernemend. En helemaal puur natur.

Commentaar

Aan het werk...
    X