Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Cora (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Cora (Dts)

Cora, niet die van Mora. Op de bank in de lounge ruimte zat ze al een tijdje met een andere man te praten. Zoals de dames vaak meteen weten of een man met hen naar de kamer gaat zo zie ik vaak meteen of de dame haar tijd zit te verdoen bij een niet naar de kamergaande man. Zo ook hier het geval. Cora zat helemaal naakt met haar fraaie C dan wel D cub ijzig mooi te wezen. Toen de betreffende man was vertrokken positioneerde ik me bij deze dame die zich voorstelde als Cora. Wat smaltalk en wat vraagjes mijnerzijds leerde dat ze in YY gewerkt heeft. Inhoudelijk kwamen we niet verder. Ook de inleidende friemelfrummel liet ze gelaten over zich heen komen. Toch ben ik met haar naar de kamer geweest. Waarom toch en waarom schrijf ik het hier neer, gewoon omdat ik over alle ervaringen schrijf en niet slechts de euforisch overwinningen wil delen.

Op de kamer voltrok zich het grootste drama wat ik in clubland tot op heden heb meegemaakt. Madam ging liggen en deed helemaal niets. Ik mocht wat met haar fraaie borsten spelen, haar tepels reageerden totaal nergens op. Zoenen deed madam ook al niet. Of ze ook kon pijpen? Jawel dat kon ze zeer goed naar eigen zeggen. Ze ging omgekeerd naast me liggen met haar schouder lekker tegen mijn onderste rib aan duwen. Ondertussen nam ze zuinigjes de top van mijn penis in haar mond en bewoog haar hoofd 1 tot 2 cm naar beneden en dat was dan pijpen. Ik had haar al 3 maal gevraagd anders te gaan liggen omdat het niet fijn was met die schouder zo in mijn ribben. Ze maakte geen aanstalten en bleef gewoon liggen. Ik schoof wat opzij om de druk wat te verminderen, het deed inmiddels echt pijn, ze schoof gewoon mee. Toen ben ik opgestaan en heb een condoom gepakt. Zij deed het om, veel te hard dus weer pijnlijk. Eerst traditioneel en later doggy afgemaakt. Ik kreeg 2 tissues aangereikt en mocht zelf het rubber verwijderen. Eigenlijk was ik door de hele hautaine houding van madam pislink geworden. Ik heb mijn badjas en slippers aangetrokken en ben weggegaan. Schoorvoetend kwam ze achter me aan. Ik heb de deur van de kleedkamer niet eens voor haar opengehouden maar bewust dicht laten vallen. Ze begreep de boodschap. Haar 50 euri gegeven en geen afscheidskus zoals te doen gebruikelijk.

Vervolgens ben ik naar de theke beneden gegaan en aan een voor mij onbekende dame mijn verhaal gedaan. Ze keek geschrokken en noteerde wat. Ze zouden het met de dame opnemen. Later op de avond bij vertrek vroeg Katja niet eens hoe het was geweest. Waarschijnlijk zal ze de notitie wel al onder ogen hebben gekregen en durfde ze niet meer te vragen. Meest waardeloze sessie ooit in een club.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Cora (matig)

Benieuwd of deze dame er nog is. Een dame die zo'n klacht doet ontstaan wordt in PSR normaal meteen ontslagen. De dames dienen daar immers een 'soort contract' te tekenen waarin precies uitgelegd staat wat ze moeten doen. Tongzoenen is daar 1 van.
    Een gouden raad is dat je op kamer meteen begint te tz en als de dame dat niet wil meteen op te stappen, niet te betalen en te klagen bij de theke.
    Als ze er nog rondhuppeld zou dan toch minstens haar service op niveau moeten zijn ondertussen.

Commentaar

Aan het werk...
    X