Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Katarina (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Katarina (Rus)

Haarkleur/-lengte : licht-lichtbruin met blonde meches/lang
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : slank tot slank-normaal/B
    Nationaliteit/Taal : Russische/Duits en Engels
    Leeftijd : 33 naar eigen zeggen.
    Tatoeages/Piercings : -/tong
    Service: pzc, nmc, beffen, tongzoenen, knuffelen, strelen:
    Voordelen: ?
    Nadelen: Kent het klappen van de zweep en houdt zelf de regie hetgeen jammer is.

Ik had haar nog niet gezien. Liep wat rond in PSR en opeens stond ze pontificaal totally naakt als een hitsige tijgerin voor mijn neus. Ik had nog niet gepopt en was eigenlijk net binnen. De hormonen stonden strak en zij lachte lief. Praatje gemaakt en ik kon mijn ogen niet afhouden van haar fraaie puntige B cups waar ik wel even aan zou willen zuigen. Haar body voelde stevig gespierd aan. Een date was dan ook snel gemaakt. Op de kamer hebben we eerst een tijdje liggen zoenen. Al was het vet tongen wat boven in de gang nog wel plaatsvond, beneden in de catacomben weer wat minder. Kortom ik had de sessie beter in de gang kunnen doen. Haar tietjes waren erg gevoelig dus frivole spielerij was er ook niet bij. Ook een vinger mocht bij haar niet naar binnen. Overall was ze wel erg lief en in voor een praatje. Haar orale kwaliteiten waren ook weer hogeschoolwerk waarbij ik af en toe echt de rem er op moest gooien om de kwak niet te snel te leveren. Afgemaakt op traditionele manier.
Aan het werk...
X