Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Coco (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Coco (Dts)

Coco is een fruitige Duitse madam met Italiaanse roots. Een proportioneel achterwerk en een fraaie b danwel kleine c cup met uitermate fijn reageerde tepels. Halflang roestbruin haar en een piercing in navel en clit. Zeer zonnebank gebruind. Deze frivole madam kwam ik tegen in de “natte” ruimte. Het kwebbelde en snaterde er vrolijk op los. Geen enkele veroveringstactiek of sexuele escapades. Dit liet ze volledig aan de man over. Dus handje, kusje vingertje etc. Uiteindelijk dan in een peeshok beland met deze lachebek. De sessie was goed. Het was geen GFE maar wel leuk. Sex, zoenen, lachen, praten etc. Omdat ze zo veel praat zijn haar mondspieren uitermate goed ontwikkeld en derhalve beschikt ze over hogeschool oraliteiten. Hetgeen zowel bij het tongen als bij het pijpwerk goed te merken is. Madam was nog al fris en fruitig dus ik had wel zin in een berehap waarvan ze zeiknat werd en het nodige lawaai produceerde. Wel net iets te veel net niet echt, maar een kniesoor die daar weer over loopt uhh ligt te muggenziften. Het was mijn tweede sessie van de dag. Ik stond nog stomend onder zeer hoge druk dus een doggy werd mijn deel met deze fraaie proportioneel gevulde derrière. Moeiteloos weer een rubbertje vol.

Fazit: leuk, vriendelijk, zeer goede aftersales, eens was leuk.
Aan het werk...
X