Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Mirella (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Mirella (Dts)

Na aankomst in PSR, een verkennend rondje en biertje aan de bar ging Doc even douchen. Daarbij botste ik bijna tegen een vrolijke jongedame op met behoorlijk mooie vormen. De dame stond met stip op één en bleek later Duitse Mirella te zijn.

Na het douchen eens rustig op jacht gegaan naar deze dame, maar ze leek van de aardbodem verdwenen. Tot Doc's blik op een jongedame met bril viel die languit op een sofa in de loungebar lag te kletsen met een collega-dvp. Door het brilletje had ik haar niet herkend. Verder was ze topless en droeg iets van een rokje in de vorm van zo'n taartrand.

Meteen op haar af gegaan en na wederzijdse kennismaking en een beetje grappen en grollen besloten naar de kino te gaan. Daar heerlijk op de bank liggen vrijen en beiden elkaar oraal verwend. Tót een van de heren het nodig vond de kino binnen te komen en luidkeels te gaan staan converseren met iemand anders.

Dus maar naar een kamer vertrokken om het feestje voort te zetten. Daar was het echter ineens allemaal een beetje minder spannend en heftig. Had misschien ook met Mirella's verhoudheid te maken; ze begon op de kamer ook steeds meer te snotteren en te kuchen.

Enfin, snel afgemaakt en uiteindelijk 50 Euro afgerekend en een behoorlijk extraatje gegeven. "Om een grote fles wodka te kopen".

Mirella is leuk, vrolijk, toegewijd, mooi en lekker. En als ze weer beter is ongetwijfeld een aanrader.

À propos: ik twijfel of haar borsten echt waren of sili's. Niet zo op gelet, maar ze waren in ieder geval tegelijk stevig en zacht.
    .
Aan het werk...
X