Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Serena (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Serena (Roe)

Nadat ik een supersessie achter de rug had met Celine, ben ik met haar een stukje gaan eten in het restaurant van PSR. Haar vriendin Serena kwam er bij zitten.
    , mijn mond viel gelijk open, mijn ogen deden wat ze best kunnen . Wat een prachtige dame. Waauuuuwww!!!! Een vriend-beer zat naast me. Terwijl we samen aan het grappen waren en over koetjes, kalfjes en seks aan het tetteren waren aan tafel, zag ik toch effe mooi de kans om hem in het Nederlands toe te spelen dat ik Serena een wel écht bijzonder mooie vrouw vind. Hoewel ik nog niet lang van kamer was, wist ik wel zéker dat ik met Serena erg graag zou gaan kameren. Ik fluisterde mijn vriend-beer ook nog toe dat het al wel eens gevaarlijk durft te zijn om op kamer te gaan met de beste vriendin van een dame, als je net daarvoor met de andere vriendin bent geweest, zeker (zoals dat nu het geval was) als die sessie verbluffend was. Ik maakte dit al wel eens mee in andere clubs.

Serena uit mijn hoofd zetten, nee dat lukte niet.

De dag liep zijn gangetje. Heerlijk genietend van het lekkere eten, de vele mooi meiden en de uitgebreide faciliteiten.

Na een saunabeurt ging ik wat zwemmen. Serena en haar vriendin Celine (Celine wil zich als Spaanse slijten door de club, Serena als Italiaanse, maar beide zijn ze gewoon Roemeens, zoals zovele meiden in de clubs) liepen op een gegeven moment langs het zwembad.
    Celine vervolgde haar weg naar de kino.
    Serena ging zich knus zetten op een sofablok. Ik stond er niet bij stil dat ze wel eens een tactische plek had uitgekozen om mij op te wachten. Wanneer ik uit het zwembad kwam en mij begon af te drogen, vlak in haar buurt, kwam ze ineens naar me toe gestapt. Ik was nog maar half afgedroogd maar belandde enige seconden later met haar op die sofablok.
    Ze keek eens lief, pakte me lief vast en het duurde maar heel heel even vooraleer ze mij zalig begon te zoenen en innig en heerlijk begon te tongzoenen. Wat kan die dame lekker tongzoenen. Je houdt het niet voor mogelijk maar ik moest terugdenken aan mijn jongere jaren. De herinneringen van ongeveer 20 jaar geleden kwamen weer als levensecht naar boven. Je moet niet vragen. Ik had écht het gevoel dat ik weer 20 jaar terug in de tijd geschoten werd, naar het moment dat ik met mijn eerste vriendinnetje (waarmee ik het langer dan een paar dagen of weken volhield ) op een zwoele zomeravond op een bankje in het park aan het tongzoenen was, alsof ons leven er van afhing. Een SUPER gevoel was dat met Serena. Ik had toen al lang beslist dat ik zeer zeker met haar naar de kamer zou gaan.
    Wist ze dat al of was zij daar nog niet zo zeker van? In elk geval schakelde ze nog een vitesse bij en begon ze daar aan het zwembad mijn jongeheer ook nog teder met haar handen te verwennen. Wat later begon ze zelfs te pijpen.
    Ze dacht me nu wel beet te hebben (wat dus al veel eerder was) en stelde de kamervraag. Daarop zei ik onmiddellijk: ja!! Haar vriendin lachte nog even door te zeggen dat ik haar loverke was. Gelukkig was het écht om te lachen bij Celine.

Op de kamer zijn we 1,5 uur gebleven. Zo fantastisch was het. Ik heb me geen moment beklaagd, integendeel. Er was geen minder moment, er waren omzeggens geen rustpauzes, niets van dat. Op een luttele 5 minuten na stond mijn lul de gehele tijd stijf. Genoten, genoten, genoten... dat ik heb. Ze heeft me geteasd dat het niet meer mooi was. Telkens wanneer ik bijna ging komen, remde ze de zaak af, de plaaggeest .
    Uiteraard ontbraken innige, lange en vele tongzoenen ook niet. Mekaar heerlijk knuffelen en strelen. Haar prachtige figuurtje bewonderen, aanraken. Haar mooie natuurlijk borsten bespelen.... Zotte, wilde en gekke verleidelijk uitdagende spannende toeren uithalen.
    Ongelooflijk, ongelooflijk!! Heerlijk gepijpt worden....
    Kortom: één van het beste dat ik in mijn wandelcarrière al meegemaakt heb.

Een absolute must die Serena!!

Ook aan de naservice besteed ze ruim aandacht. Ze komt nog vaak naar je en deelt dan een dikke smakkert uit en vlak na de sessie komt ze nog even bij je nazitten met een drankje. Wat tongzoentjes horen daar sowieso bij.

Nog wat later op de avond zat ik weer in het zwembad (wat af te koelen) en kwamen Celine en Serena weer voorbij. Ze smeekten (vooral Serena) om tongzoenen. Als een volleerd dolfijn gaf ik dan ook lieve natte kusjes .

Bedwingen, bedwingen, bedwingen... en nog geen klein beetje... moet ik me om daar al niet onmiddellijk weer te staan.

Nog even vertellen dat ze mooie groene pretoogjes heeft die ondeugendheid verraden .

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Serena (Roemeense)

Al lang niet meer actief in PSR en nog niet tegengekomen in andere clubs. Misschien best archiveren ?

Commentaar

Aan het werk...
    X