Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Zina (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Zina (Dts)

Zina is een klein slank meisje dat een beetje verlegen dan wel stilletjes aanwezig is. Ze was al een tijdje steeds onopvallend opvallend in mijn buurt aanwezig. Als ik een move maakte kwam zij onafwendbaar ook weer opduiken. Op zich een type meisje dat qua uiterlijk niet geheel mijn type is. Maar ze oogde wel lief en teder. Ik dacht op basis van haar uiterlijk dat het een Poolse dame was. Toen ik echter met haar aan de klets kwam bleek het naar eigen zeggen een Duitse te zijn. Opvallend is dat ze rechts naast haar navel een playboybunny tattoo heeft. Halflang fel geblondeerd haar. Volgens haar 19jr. Maar op basis van de kleine rimpeltjes rond haar mond schaal ik haar in zo rond de 24 tot 25 jr. Is verder ook niet belangrijk. Maar wat een lieve meid is dit. We spraken wat met elkaar en ze vertelde dat ze o.a. in de Villa gewerkt heeft. Ze bleef maar heerlijk bij mij aanwezig zonder enkele kamerdruk of wat dan ook. Ook was er van haar kant geen enkele handtastelijkheid oid.. Bewust ging ik wat dichter bij/tegen haar aan zitten. Voorzichtig wat knuffelen en uiteindelijk een kusje werden mijn deel. Deze dame was zo lief dat ik besloot de sprong in het diepe te wagen. Stille wateren hebben soms diepe gronden, wat hier maar weer eens bewezen zou worden, al wist ik dat op dat moment nog niet.

Nadat ze “ons” ingeschreven had in het wippenregister van PSR en de sleutel en handdoeken had gepakt togen we naar een kamertje ergens onder in de catacomben alwaar we in alle rust een top halfuurtje hebben beleeft. Wat is deze meid lief, teder, zacht. Ik was gewoon een halfuurtje verliefd op mijn Girl Friend at the moment. Zoenen diep afwisselend, pijpen fantasievol en met overgave heerlijk reagerende kleine fantastische borstjes, uiteindelijk afgemaakt op de traditionele manier. Op en top GFE!

Jammer is dat de dame steeds slechts een dag of 3 tot 4 werkt en dan weer een week of anderhalf verdwijnt. Dus de trefkans is niet groot maar als ik haar tref ga ik zeker weer met haar naar de kamer. Helemaal oke!

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Zina (uitstekend)

De taxi service van en naar het dichtsbijgelegen spoorwegstation Honrath is in elk geval gratis.

Commentaar

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Zina (uitstekend)

Afgelopen dinsdag nog eens een dagje doorgebracht in PSR. Even overlopen (= nog eens nagenieten).

Hoewel we in België door file ruim 20’ later dan gepland vertrokken waren in Leuven (na het oppikken van nog een derde beer) kwamen we toch nog enige minuutjes na elven aan in PSR. We waren al niet meer de eerste. Dan moet je daar al té vroeg arriveren, denk ik.

Misschien kom ik er wel wat te veel (nee, dat kan niet) want de thekefrau kent mijn naam al en bij het bestellen en brengen van het eten à la carte noteren ze al niet meer mijn sleutelnummer maar mijn naam. Ach, niet erg, het beklemtoont enkel de familiale sfeer die er hangt en dat vind ik tof zo!

Er zijn beertjes die in hun eigen regels naleven, er zijn beertjes die niet de kans krijgen om hun gewoontes te ontplooien.

Je kan stellen dat ik meestal niet snel op kamer ga. Ik hou er nogal aan (en van) om eerst flink te relaxen, te genieten van de wellnessfaciliteiten. Gewoonlijk schuif ik na het omkleden dus meteen aan tafel (de brunch). Vandaag eender. Daarna laat ik graag mijn eten wat verteren in heerlijk warm, lichtjes kabbelend water (in de HWP met andere woorden dus).
      Dit lukte me vandaag ook nog. Waarachtig. In de HWP zat een dame (Celine, zou later blijken) met een (pre-)gepensioneerde man. Ik dacht dat het de bedoeling was dat Celine met hem zou gaan kameren. Ze was in elk geval goed bezig met hem. Eens ik (samen met mijn mede-beer) ook in de HWP zat, zag ik dat Celine een mooie jonge meid is. Ik werd meteen verliefd op haar (als het ware). Ik begon het hélemaal warm te krijgen van haar Spaanse looks, haar wondermooie donkerbruine ogen en haar lange, licht golvende, zwarte haren. Ik kreeg het warm, heet… en niet zo zeer van het water van 37°C.
      Met haar wou ik later op de dag zeker en vast geile avontuurtjes beleven. Ik wou haar dat ook duidelijk maken. In mijn fantasieën beleefde ik al wilde dingen met haar. (Zonder dat de oude man het zag) knipoogde, lachte en wenkte ik regelmatig naar haar. Ik liet met mijn blik duidelijk merken dat ik haar in alle opzichten gewéldig vond.
      Na wat geflirt tussen haar en de oude man, liep de man uit de HWP. Eerst dacht ik nog dat hij “wat ging doen” en weer zou terugkomen. Ik dacht dat ze een date hadden geregeld.
      Niets was echter minder waard. De oude man kwam niet meer terug.
      Celine bleef in de HWP. Ik ook. Mijn mede-beer ook (nog even want hij liet mij wat later alleen met Celine).
      Hoewel ik hier en daar precies al wat rimpeltjes kreeg aan mijn vingertoppen, zou ik nog niet zo direct uit de HWP stappen.
      Ik begon een grappig gesprek met Celine. Dit gesprek ging steeds de stoutere en stoutere weg op. Ook wat we in de HWP deden ging steeds de stoutere weg op.
      Eerst praatten we gewoon wat met mekaar. Celine zat schuin over mij. Celine kwam wat dichter. Celine legde (niet) per ongeluk haar been op de mijne. Celine kwam naast me zitten. Ik wist al lang, ik voelde al lang waar ze mee bezig was en wat haar bedoeling was. Step by step kwam ze dichter bij mij, dichter tegen me aan, met handjes beginnen friemelen, zoenen, tongzoenen… tot ze gewoon begon te (droog, in een HWP?)rijden op mij. Ik werd geiler en geiler maar liet alles lekker gebeuren.
      Ineens stelt ze de vraag of we op kamer zouden gaan.
      Ik zou wel helemaal gek geweest zijn als ik deze vraag niet positief, gretig positief zou beantwoorden.

Vermits het haar eerste dag in PSR was, was het samen een beetje een gezoek. Naar de kamer bijvoorbeeld. Ik ken PSR nu al wel uit mijn duim maar ben wel gewoon dat de dames mij naar de kamers leiden. Nu was het dus samen een beetje zoeken naar kamer nummer 1. We vonden ze nergens. Daarna bleek dat deze kamer over de plek waar je binnenkomt (er is nu een nieuwe ingang) ligt. Eigenlijk (ondervond ik dus samen met haar) zijn de kamernummers heel logisch genummerd. Nummer 1 begint aan de ontvangstbalie en zo lopen ze op naar boven. De hoogste nummers vind je als je even door de omkleedruimte loopt. De tweede maal (en nu verklap ik al iets) hadden we toevallig kamer nummer 2.

De eerste kamersessie zou een aangename verkennende sessie zijn. Mekaar wat betasten, zien waar we beiden van houden. Wat niet wegnam dat de eerste kamersessie van ruim 30 minuten een 7/10 scoorde. Ik hou nogal erg aan GFE en ik mistte dit wat in deze eerste sessie. Niettegenstaande was het tongzoenen, strelen en pijpen zeker erg aangenaam. In hoofdzaak heb ik haar deze sessie verwend door haar oraal onder handen (en mond) te nemen. Dit liet ze heel goed doen, ze reageerde er ook erg goed op maar liet een orgasme er niet van komen (veronderstel ik, hoewel ze er alles aan deed om mij het tegendeel te doen geloven). In het begin mocht ik haar niet vingeren. Zoiets neem ik dan aan, in eerste instantie. Toch hoop ik op zo’n moment haar geiler te kunnen krijgen door wat orale verwennerij zoals zij het graag heeft. Geen ijdele hoop, deze keer. Na een tiental minuutjes mocht ik het wel, was ze lekker nat en duwde ze zelfs zelf mijn vingers diep in haar grotje en genoot er merkbaar van.

Gezien ik dus wat GFE (waarbij mijn lat hoog ligt) mistte, rondde ik de sessie na 30’ af. Ik was niet van plan om nog met haar in herhaling te vallen. Celine klampte zich echter aan mij vast. Begon me behoorlijk te knuffelen, lief te doen…. Oeps, die wou precies éérst geile seks (had daar precies dringend behoefte aan) en dan meer de tederheid. Voor mij een beetje raar, geef ik toe. Ik doe dat gewoonlijk andersom maar niets is zo akelig als het gewende bij seks. Ik genoot er dus van.
      Ze vroeg zelf om na het douchen mekaar niet direct uit het oog te verliezen. Ze zei dat ik een toffe man was om bij te vertoeven (maar ik maak me geen illusies dat ze dat tegen veel meer mannen zal zeggen). Toch wou ze dus de tijd nemen om samen met mij in een sofa in de lounge wat te flaneren met een drankje.

Ik was dus nog steeds niet in de sauna geweest, had nog geen sprong in het ijskoude dompelbad gemaakt en was ook nog niet gaan zwemmen. Goed voor alle spieren. Dat zou ik dan na ons flaneren wel doen.
      Maar… wat gebeurde? Raar maar waar… al snel begon mijn grootste middelvinger alweer zijn eigen leven te leiden. Ze moest er toch nog wat geile schepjes bovenop doen vooraleer ik besliste om na een dik halfuur geflirt toch weer met haar naar een kamer te trekken.
      Omdat ik haar tijdens de eerste sessie flink verwend had, beloofde ze mijn een zalige (zal rond deze tijd van het jaar maar voor dat woord kiezen) pijpbeurt.

Tweede ronde dus in kamer nummer twee.

Nu begon het allemaal veel romantischer. Zó lief dat ze was! Heerlijk geknuffeld, mekaar gestreeld… teder bezig geweest en heerlijk getongzoend. Zij staakte na een tijdje het tongzoenen en zoende zich een weg over heel mijn lichaam om na wat geplaag uiteindelijk te komen op de plek waar ik al enige minuutjes naar verlangde dat ze zou uitkomen.
      Ze had mij in de sofa een geweldige pijpbeurt beloofd. Die belofte kwam ze zeer zeker na. Ze pijpt écht uitmuntend goed. Ze gebruikt haar tanden niet, ze gaat niet in wilde snelle halen monotoon met haar mond over mijn lul. Nee, ze doet het zacht, van tijd diep en met heel veel speeksel, heel afwisselend en met fantasie. Ook gebruikt ze tijdens het pijpen haar vingers om je aars te strelen. Ook gebruikt ze lichtjes haar nagels om over je ballen te wrijven. Ze eet bij wijlen je ballen ook bijna op. Nu ja, opeten. Ze lijkt wel op crème glacé bollen bezig. Ze zei wel op voorhand dat ze niet slikt (geen FT dus). Ik zei dat ze mij daarin absoluut kan vertrouwen. Ze deed dus lustig voort en haar beste bestje. Geweldig! Net voordat ik na al haar geteas me écht niet meer kon houden, trok ik mezelf dus wat naar boven zodat ze niets van mijn sperma in haar mond zou krijgen. Belofte maakt schuld.
      Deze tweede sessie hebben we verlengd tot 70’. Ze kijkt dus ook echt niet op de klok. Het verwonderde me weeral hoe snel ik een tweede keer klaarkwam al neukend en wat me nog veel meer verbaasde was dat ze me nog een derde keer liet klaarkomen in die 70’. Ik weet nog steeds niet hoe ze dat voor mekaar gekregen heeft. Ongelooflijk. Supermeid! Dit heeft nog geen ene andere dame haar voorgedaan. De derde keer hoefde voor mij ook absoluut niet. Gelukkig geloofde ik niet in mezelf dat het toch niet meer zou gaan.
      Hoe het eigenlijk zo tot die derde keer is gekomen. Wel…. Celine begon weer lekker te pijpen na het neuken, na even wat in mekaars armen gelegen (en gezoend) te hebben. Hij begon warempel weer te groeien. Celine spuugde hem kleddernat. Toen ze merkte dat het leven in mijn lul niet meer zo krachtig bleek, wou ze me toch absoluut nog een orgasme bezorgen. Ze stond er op, echt waar. Ze wou het zo. Ze begon hem met de hand te masseren. Ik kon niet veel meer meer dan in haar geile blik kijken, dan in haar wondermooie ogen kijken met dat prachtige weelderige lange, ietwat golvend, vele haar van haar, bewonderen dat ze toch wel een mooie natuurlijke C-cup heeft, nog volledig intact en niets afhangend.
      Ik voelde iets, ik voelde dat als ze zo door ging dat zij (en enkel en alleen zij) het voor mekaar zou krijgen om mij nog eens te laten komen. Ik zei haar dat fluisterend, beetje geilend. Dat pepte haar op, dat gaf haar moed, moed om er voor te blijven gaan want haar hand was moe aan het worden. Dat merkte ik wel. Ik wou dat ze bleef doorgaan en gaf haar dan ook alle emotionele steun!
      En ja… hoewel het nog maar heel erg weinig cc was, ze maakte het waar.

Na deze kamersessie gingen we weer wat samen vertoeven in de lounge en gingen we samen nog een stukje eten in het restaurant. Ook een mede-beer kwam er bij en aan de overkant haar blonde beste vriendin, waarvan ik haar naam helaas ben vergeten. Let wel: de dames slijten zich in de club (toen op hun eerste dag toch nog) voor Celine Spaanse en haar blonde vriendin Italiaanse. Zo’n duo klinkt natuurlijk heel erg mooi maar na wat ondervragen, vielen ze door de mand. Ze zijn beide Roemeens.

Haar vriendin oogde op een geheel andere manier al even aantrekkelijk als zij. Meteen in gedachten droomde ik al om met haar vriendin ook heerlijk te kunnen kameren. Ik vertelde echter mijn mede-beer al dat dit wel eens levensgevaarlijk zou kunnen zijn en behoorlijke jaloerse reacties zou kunnen teweegbrengen bij Celine. Dit ondervond ik al wel eens eerder in een club. Ik zette dat blonde mooie poppetje toch niet uit mijn gedachten en gebruikte grappige praat en weer vele knipoogjes om haar te laten verstaan dat ze zeker indruk op mij maakte.

Na het eten scheidden onze wegen. Ik was nog steeds niet in de sauna geraak en in het zwembad. Het was wel al bijna vijf uur. Hoogtijd dus om een saunarondje te gaan maken.

Zo een saunarondje duurt natuurlijk ook weer niet zo heel erg lang. Even goed douchen, nog wat drinken, handdoeken halen, een kwartiertje braden, een plons in het koudwaterbad en dan wat zwemmen in het verwarmde binnenzwembad. Daarna laat ik mijn lichaam gewoonlijk weer stilletjes aan op temperatuur komen door een warmwatervoetbad te nemen. Zo ver kwam ik vandaag niet.

Terwijl ik in het zwembad wat small talk hield met een ex-PHG dame, waarmee mijn vriend-beer heerlijk had gekamerd, kwam ook Celine nog even gedag zeggen. Haar blonde vriendin zat op een lange poef aan het zwembad. Ik vermoed dat ze daar, toen ze me opmerkte, met voorbedachte raden bleef zitten. Dit wist ik nog niet toen ik aan het zwemmen was. Hier stond ik niet bij stil toen ik uit het zwembad kwam. Bovendien had ik mezelf voorgenomen om vandaag niet meer te gaan kameren. Ik had twee sessies met Celine achter de rug. Mijn dag was tof. Celine was super. Wie zou dat nog kunnen overtreffen??? Haar vriendin dus.

Nog maar half afgedroogd vroeg haar vriendin om bij haar te komen zitten. Afgaande op wat ik hiervoor allemaal vertelde over haar vriendin, kan je je niet voorstellen dat ik hierop nee zou gezegd hebben. Het is niet omdat je niet meer van plan bent om op kamer te gaan dat je niet wat small talk kan hebben met een dame en haar al een beetje leert kennen voor een eventuele volgende keer, op een andere dag.

We begonnen inderdaad met kort wat small talk maar op haar initiatief kwam hier wel heel erg snel verandering in. Ze begon me te tongzoenen en wat kan die meid tongzoenen zeg. Dit is werkelijk járen geleden dat ik nog zo lekker heb getongzoend met een dame, als we even mijn “romance” met Brenda uit PHG achterwegen laten. Tja… daar is niets of niemand (en dus ook mijn jongeheer niet) tegen opgewassen. Dit kán je gewoon niet koud laten. Bijna een kwartier lang (zo leek het toch, ik kijk niet op een horloge als ik innig een het kussen ben) hebben we mekaar heerlijk getongzoend. Ik kreeg werkelijk het gevoel van lang geleden terug. Van ongeveer dik twintig jaar geleden toen ik uren voornamelijk heerlijk aan het tongzoenen was op een bankje in volle zomer met mijn eerste liefje waarmee ik vier jaar verkering had. Het gevoel, de gedachten die naar boven kwamen met haar waren uitzonderlijk. Onbeschrijflijk mooi en dat vond mijn lul er dus ook van.
      Bovendien begon ze me nadien nog te pijpen aan het zwembad ook. Overheerlijke verleidingstrucs van haar kant. Ik ging dan ook overstag! Ik bedacht bij mezelf dat ik zo wel een halfuurtje wou tongzoenen met haar. Afgewisseld met lieve heerlijke knuffelpartijen. Klaarkomen? Nee… daar hield ik absoluut geen rekening mee. Ik was er voor mezelf van overtuigd dat ik total empty was. Voor we naar kamer vertrokken maakte Celine nog een opmerking over ons geflirt, om te lachen, gelukkig. Ze vroeg haar vriendin wat ze allemaal aan het doen was mijn mij, ik haar loverke.

Ze had gekozen voor kamer nummer 7. Een familiekamer kan je wel zeggen. De grootste kamer die PSR rijk is, denk ik. Je lijkt wel in een ruime hotelkamer binnen te komen. Salontafeltje, sofa…. Verschillende beddenbakken tegen mekaar. Hier zouden we nogal kunnen rollebollen, dacht ik. Of moet ik nu rolleknuffelen zeggen.

Op de kamer begon alles heel rustig en beetje bij beetje. Heel romantisch. We kleden ook mekaar beetje bij beetje uit. Zij had het minste werk want mijn sleutel was al door mezelf van mijn pols gedaan en mijn sleffers had ik ook al uit. Voor haar restte dus alleen nog maar mijn omgezwierde badhanddoek. Zij had een leuk tenuetje aan waar ik wat meer werk mee had.

Zij zat op mijn schoot en we begonnen mekaar te strelen, ik verwende haar mooie B-cup borsten, we tongzoenden heerlijk. Ineens duwde ze me zachtjes op bed. Even later begon ze me al te pijpen. Het pijpen was voor mij niets bijzonders. Was het niets bijzonders of was mijn ingesteldheid zo erg getekend op knuffelen en consorten? Ik denk beide.
      Het pijpen wendde ik dus vriendelijk af. Toen zijn we werkelijk een knuffel-, streel- en (tong)zoensessiegedeelte begonnen om U tegen te zeggen. Ook dit was werkelijk heel lang geleden dat ik zo’n intens en gemeende superreactie op mijn gestreel en zo bij een dame mocht merken.
      Mijn lul stond stijf, stijf… wie had dat nog verwacht, en hoe.

Het neukgedeelte kwam er dus toch weer van. We wisselden af tussen verschillende standjes. Ik kwam uiteindelijk toch nog een keer klaar in haar poesje (met condoom uiteraard). Eindigen deed ik in missionarisstandje. Zij werd tijdens het neuken ook heel erg geil. Ongelooflijk. Ik voelde haar kutsappen gewoon over, door, rond en wat weet ik nog allemaal mijn condoom. Dat vind ik zo héérlijk, maakt me zo verschrikkelijk geil. Hielp uitstekend om toch nog klaar te komen vandaag (avond).

Nog wat nagenoten in de club, verteld aan mijn mede-beren waarom ik vandaag zo vaak afwezig (letterlijk en figuurlijk) was en bij het verlaten van de club mijn blondje nog een goeiedag gedaan. Ook Celine wou ik nog gedag zeggen maar die vond ik niet. Uiteindelijk toch wel. In de kino. Ze was echter heftig aan het neuken. Dat was nu niet het moment om haar goeiedag te zeggen of roepen natuurlijk.

Ter volledigheid nog vertellen dat na mijn tweede sessie met Celine mijn mede-beren zagen hoe ik in de wolken was. Gelukkig stapte ik tijdig van deze roze wolkjes. Toch is het tijdelijk lopen op zo’n roze wolkjes verrukkelijk!
      Ook Alifia (ex-YY) kwam in de late avond (toen ik voor het naar huis rijden nog snel een menu met dessert bestelde) nog naast me zitten. Enkel voor wat small talk en omdat het weeral even geleden was dat ik haar nog zag. Ze vroeg waar ik heel de dag had uitgehangen. Ze had me van heel de dag niet gezien, behalve dan heel even in mijn nakie op de gang bij de kamers. Tja….
      Tja… Alifia. Eén keer kamerde ik er mee in YY. Ze blijft steeds vriendelijk en lief, hoewel ze weet dat ik met haar niet naar kamer zal gaan. Dat is pas tof! Ze zei ook dat ik nog nooit naar kamer was geweest met haar. Ik heb haar herinneringen weer wat opgefrist en vertelde over ons kameravontuur in YY en ze herinnerde het weer.

Moet ik nog zeggen dat het weer een topdag in PSR was?

Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou neerpennen omdat het voor personen die mij niet beter kennen pronkerig of wat dan ook zou kunnen overkomen. Ik ben zelf nog steeds verbaasd. Toch wou ik jullie mijn intens gelukkige en zalige momenten van afgelopen dinsdag niet onthouden.

Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou neerpennen omdat het voor personen die mij niet beter kennen pronkerig of wat dan ook zou kunnen overkomen. Ik ben zelf nog steeds verbaasd. Toch wou ik jullie mijn intens gelukkige en zalige momenten van afgelopen dinsdag niet onthouden. Dit verhaal spreekt voor de dames, niet voor mij.

Commentaar

"Ik heb er even over nagedacht of ik dit zou neerpennen omdat het voor personen die mij niet beter kennen pronkerig of wat dan ook zou kunnen overkomen. Ik ben zelf nog steeds verbaasd. Toch wou ik jullie mijn intens gelukkige en zalige momenten van afgelopen dinsdag niet onthouden. Dit verhaal spreekt voor de dames, niet voor mij."

Klinkt heel goed!
        Zo moet je sex zijn; het avontuur van onbekende paden en mogelijkheden.
        De sensatie van de onbekende partner waarmee een top-expeditie wordt volmaakt. Daarom ga je ook naar de saunaclubs en laat je de dag over je komen.
        De mogelijkheden zijn er en je loopt er gewoon tegenaan. Dan pak je het en laat het niet meer uit je vingers glijden. Je krijgt er flow van en dat maakt onmogelijkheden mogelijk.
        Daarom geen ramen en ander standaard. Het avontuur van echte sex!
        Ik snap je en heb dit ook!

H9876.

Commentaar

Aan het werk...
        X