Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Marika (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Marika (Hon)

Haarkleur/-lengte : bruin lang
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : normaal / grote borsten D (echt)
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Duits - Engels
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : niets
    Service: Service is top (Zoenen, PZC, NMC).

Zij was werkzaam bij een saunaclub in Karlsruhe.
    Zij liep helemaal naakt, had alleen zwarte hoge kousen aan. Zeer druk bezet. Als je haar kan schaken zeker doen. Herhalingsgevaar 1000%.

Marika liep helemaal naakt, Prachtige sierlijke vrouw met een zeer mooie D cup. En een verticaal streepje boven het begeerlijke gaatje. Ik had haar al een paar maal zien lopen waarbij ze vriendelijk naar je lacht. Steeds was ze echter bezig op weg naar de kamer of op weg naar de douches. Ik had net een sessie met een andere madam achter de rug. Ging even wat te drinken halen en wilde in de lounge wat uitpuffen van de dampende sessie alvorens ik wilde gaan douchen. Ik liep met mijn drankje de lounge in om even een plekje te zoeken. Marika zat op de eerste bank en sprak me aan. Of ik er even bij wilde komen zitten. Mijn kans. Dus maar gedaan. Yes!!! Eigenlijk niet handig met zo’n plakkende lul bij zo’n poppetjes te kruipen. Dus haar maar vertelt hoe de zaken er voor stonden. Ze had er begrip voor maar babbelde er lustig op los. Na een klein halfuurtje gaf ik haar aan dat ik even ging douchen en daarna bij haar terugkwam en we het maar gingen doen. Was oke. Bij terugkomst stond ze al startklaar. (en die van mij ook)

Op de kamer was het een meer dan goede sessie. Hogeschool oraliteiten. Knuffelen, zoenen alles dik voor elkaar. Afgemaakt in missio. Kortom weer een topper in PSR.

Ik weet niet hoe ze het doen daar in PSR maar er lijken enkele klasse madammen rond te lopen. Of toch niet. Slechts twee mindere ervaringen gehad aldaar. Van de slechtste volgt nog een recensie.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Marika (uitstekend)

Ik had Marika al een keer voorbij zien schuiven op weg naar de kamer met een man. Vervolgens bleef ze wel erg lang buiten beeld. Ik begon al te denken dat ze naar huis gegaan was. Maar gelukkig opeens dook ze weer op. Ze herkende me nog van de vorige keer en kwam gelijk op me af. Ik kreeg een dikke tongzoen van haar. Ze wist de setting van de vorige keer nog exact. Ik vind dat altijd knap dat de dames dat allemaal in hun brein bewaren. Of heb ik zoveel indruk op haar gemaakt???

Ook begon ze over Nora een andere Hongaarse waarmee ik een sessie heb gehad. (zie mijn recensie elders) Ze weten het gelijk. Straks kennen ze me allemaal daar het moet niet gekker worden. Volgende keer ga ik undercover en incognito.

Ze vertelde dat ik geluk had haar te treffen. Meestal werkt ze een dag of 10 tot 14 en vertrekt dan weer voor een week of 4 tot 6 naar Hongarije. Ik had net een steak met wat salade achtige dingen naar binnen gewerkt. Ze vertelde dat ik uit mijn bek rook naar knoflook. Zal toch daar in het eten gezeten hebben. Ik dus snel aan de fishermansfriend. Met vervolgens een flinke spray Odol, dit hielp. Gaf haar gelijk ook een Fishermans dat geeft bij de Franse overhoring toch altijd iets prikkelends extra’s. Had ze nog niet eerder gedaan.

Over de sessie kan ik weinig meer schrijven dan dat het uitermate prettig was. En niet van plan ben nogmaals met haar te kameren. Dit is dan gelegen in het feit dat ik zelden vaker met een dame samen ben omdat er vaak nog zo veel ander lekker spul rondscharrelt. Marika is echter wel een aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
    X