Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Nora (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Nora (Hon)

Er was een dametje wat op zich een beetje een onopvallend poppetje was. Een beetje timide/verlegen, slank postuur halflang donkerblond haar, b cup. Een girl next door type. Meestal zijn dit de soort meisjes die ik een beetje links laat liggen in clubs. Qua uiterlijk voor mij een te hoog Mac Donalds gehalte. Maar zij viel mij op omdat ze schoenen had met doorzichtige zolen met blauwe ledverlichting erin welke begon te flitsen als ze liep/bewoog.

Ik lag zo rond 24.00 uur in de bios mijn dag alhier te overpeinzen. Concluderend dat ik eigenlijk al veel te veel geld had uitgegeven en dat het toch wel een hele leuke club is. Dus met een big smile lag ik wat na te genieten en wat onzedelijke handelingen gade te slaan de 2 banken verder nog werden verricht. Komt ineens deze dame met ledverlichting de donkere bios binnen en vraagt of ze bij me mocht plaatsnemen. Ze stelde zich voor als Nora uit Hongarije. We kwamen aan de klets en een leuk inhoudelijk gesprek ontstond. Stilaan kroop ze ook steeds dichter tegen me aan. Waarbij ik op een gegeven moment het idee had dat ze bijna bij me in slaap zou vallen. We lagen daar wat tegen elkaar aan te genieten van het tegen elkaar aan liggen. Ze rook heerlijk fris en voelde zacht aan. Onze blikken troffen gevolgd door onze monden. Teder en lief alsof we pubers waren die elkaar de eerst kusjes gaven waren we wat aan het “spelen”. Het hele gebeuren was zo vloeiend en natuurlijk. Dit was gewoon GFE van de bovenste plank. Zelfs toen ze voorzichtig en zacht mijn jas open knoopte was het alsof ze onzeker was over het feit of ze wel verder mocht gaan. Toen ik mijn halfharde leuter aan haar toonde keek ze me met een speels ondeugende blik aan en begon heerlijk zacht te pijpen.

Zo zijn we wel even een tijdje bezig geweest. Alles ging lief zacht en zeer erotisch. Kortom een van de betere sessies. Waarbij ze haar ledverlichting vrolijk aanhield.

Na afloop van de sessie bleek dat we wel zo’n 50 min bezig zijn geweest. Ze stond erop dat ik slechts een half uur zou betalen. Ik wilde dat niet en probeerde nog iets als tipgeld maar ze wilde niet meer aanpakken dan 50 euro. Erg lieve meid. Met hoog herhalinggevaar.

Om dik na eenen werd ik als een van de laatste met nog wat dames de straat op gezet. Wat een koud einde betekende van een o zo mooie warme dag.

Re: Lohmar-Durbusch - Parksauna Residenz, Schlehecker Strasse 45, Nora (uitstekend)

Als eerste op de zaterdag sprak me deze lieve Nora aan. Op de kamer wilde ze eerst een striptease doen en daarvoor zette ze haar ipod aan met 2 speakertjes om zich vervolgens uit te kleden. Leuk. De sex was goed, hoewel het wat liever en minder sturmisch had gemogen. D'r tong was veel te hard en te wild. Ik hoor wel eens van vrouwen dat sommige kerels als een mixer met hun tong rondgaan bij het tongzoenen, nou die Nora kon er wat van. Jammer. Regelmatig gevraagd wat te temperen en dat lukte moeizaam. Al met al is het wel een hele leuke meid, moet nog wel wat leren, maar ze maakt er wel een feestje van. Toen we na afloop wat lagen te kletsen en het over muziek hadden bleek ze ook alles van eric clapton te hebben. Samen zongen we nog even wonderfull tonight. Wat natuurlijk een ultieme lovesong is en dat in deze entourage.
    Geweldig.

Commentaar

Aan het werk...
    X