Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Kashida (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Kashida (Dts)

Er zaten 3 poesjes in de plump. Dus dan neemt de Ropert een aanloop en springt er bij. Er heerste overduidelijk wat spanning tussen 2 vriendinnen en de derde dame. Dames kunnen onderling venijnig zijn en dat speelde hier duidelijk. De derde dame wist met haar blik de 2 vriendinnen te laten verdwijnen na een minuut of 5. Ik kwam met haar aan de praat, haar naam had ze zelf bedacht vertelde ze “Kashida”, zou iets met Egypte van doen hebben. Ze zou Duitse zijn al geloof ik dat niet helemaal. Maar dat is verder niet belangrijk. Ze was wat aan het spelen met haar tietjes (B cup) Wel boven water tepeldingetjes, je kent het wel. Het was wel een lekker ding dus wat nader contact was wel gewenst. Ik gaf dat aan door mijn arm op de rand van het bad te leggen achter haar rug. Ze kroop dichterbij en haar handje ging onderwater wat verkennende exercities doen. Ook de standaard kusjes met toenemende hevigheid was ook hier het protocol. Alras kwam ze bij mij op schoot. Ik heb me vrolijk een minuut of 10 met haar tietjes in het water vermaakt. Waarna ik vroeg of ze ook onderwaterpijpen deed. Heel serieus antwoordde ze dat ze daar nog een cursus voor aan het volgen was. We moesten er beide hartelijk om lachen.

We togen naar de bios waar de sessie werd voortgezet. Hier was het zoenen toch allemaal wat minder. Hier bleek duidelijk dat publiekelijke actie een presale is voor andere potentiële klanten. De sessie was niet slecht maar je merkte gewoon verschil. Eindoordeel goed. Rubbertje was moeiteloos vol te krijgen.
Aan het werk...
X