Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Daniëlle (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Daniëlle (Dts)

Daniëlle
    Haarkleur/-lengte : halflang bruin-roodachtig
    Lengte dame : 1,72
    Postuur/Cupmaat : normaal/C
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : begin 30
    Tatoeages/Piercings : geen van beide
    Service: tz, pzc, nmc
    Voordelen: zeer goede pre sales
    Extra’s bij het bezoek: eet graag een hapje mee

Ik lag wat onderuitgezakt uit te buiken na het middagmaal op een van de ligbanken in de kleine ruimte tussen de bar en de grote loungeruimte. Komt deze dame voorbij geschoven en vraagt of ze erbij mag komen zitten. Dat mocht. Een lekkere verschijnen met mooie borsten verstopt in een te klein BH’te en slechts een gordeltje om. Ze zit naast me en we babbelen wat. Na zo’n 10 minuten is ze wat scheef gezakt en klaagt over pijn in haar nek door de ongelukkige houding. Deze dame was me al eerder opgevallen en ik had al besloten hier mee in zee te gaan. Ik bood aan haar nek wat te masseren. Vond ze fijn, zei ze. Dat masseren van mij ging nergens over natuurlijk. Omdat ook haar bovenrug gemasseerd moest worden ging alras het BH’tje uit.

Na enige tijd keerde zij zich om en we begonnen teder te zoenen. Wat al snel heftig tongen werd. Ook mijn lid had inmiddels zijn slapheid verloren en kwam door de badjas naar buiten een kijkje nemen. Deze losgeknoopt en hem de vrijheid gegeven. Mijn schatje had dat inmiddels door en haar tongetje vond al snel de weg naar beneden. Voortreffelijk orale kwaliteiten bezit deze dame. Inclusief het balletjes likken. Na een minuut of 10 vraagt ze of we niet een kamer zullen opzoeken. Inmiddels waren er al wat voyeurs die het blijkbaar een leuk spel vonden. Ik zei haar “nee”, “ahhha, auf hier”, zei ze. Op een ondeugende manier met pretoogjes, het plezierde haar uitermate. We hervatte onze bezigheden. Waarbij ik haar eerste maar eens goed gebeft heb. Steeds weer pijpen, zoenen etc. Ik heb echt een paar keer de rem er op moeten gooien om de pret niet te snel voorbij te laten zijn. Uiteindelijk gaf het tijdschema aan dat de grande finale maar ingezet moest worden. Rubber erop. Zij ging er eens heerlijk voor liggen waarbij ze haar benen optrok en ik moeiteloos binnenkon. Het duurde dan ook niet lang of het rubber was goed gevuld.

Was mijn eerste sessie in deze club en een wel heel goede. Ik vermoed dat deze mevrouw veel registers opengetrokken heeft en ingezet om acquisitie te vergemakkelijken. Ik heb haar de dag niet vaak meer gezien. Als ik haar tegenkwam kreeg ik steevast een knipoog en een handkusje.
Aan het werk...
X