Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Annalena (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lohmar-Durbusch - PSR, Schlehecker Str 45, Annalena (Dts)

Op donderdagavond nog op bezoek geweest bij YY. Het stond op de parkeerplaats behoorlijk vol. Binnen viel het mee. Na een kopje koffie aan de bar en eens even rondkijken naar het restaurant gegaan om even wat te eten. Toen een lekkere sauna gepakt en bij terugkomst bij de bar stond Sonja te wachten en greep iedereen die langs kwam bij zijn ijsberenvel om met hem op pad te kunnen gaan. Ik had geen zin om snel afgewerkt te worden en ging daarom niet op haar uitnodiging in. Toen ik later in de bios was probeerde ze het weer, maar ook nu geen kans. Er was weinig activiteit en de dames waren tegen elkaar aan het klagen hierover. Aan de bar trof ik toen Annalena . Blonde dame die net 40 was, maar er goed uitzag. Na wat geklets over koetjes en kalfjes en waarom zij mij leuk vond. Had te maken met een bepaalde klik zij ze, hebben we de kamer opgezocht. Daar hebben we elkaar in standje 69 lekker verwend. Waarbij haar klit erg gevoelig was en ze een aantal keren bij mijn tong weg moest trekken. Het pijpen was lekker maar niet spectaculair. Toen heb ik haar in doggy style genomen en aan het gekreun te horen genoot ze er ook van. Kwam zelf in elk geval heerlijk klaar. Daarna even gedoucht en samen nog iets gedronken aan de bar. Leuke meid.

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Annalena (Dui) (voldoende)

Vandaag was ik in Roermond en ben even op bezoek geweest bij YY.
    Men is flink aan het verbouwen. Het hele natte gedeelte gaat op de schop.
    Aan de bar met Annalena in gesprek gekomen en van het een komt het ander. Op de kamer met haar lekker in standje 69 genoten, ze heeft van die lange schaamlippen die je heerlijk kunt zuigen. Daarna doggy waarbij ze lag te genieten en op het eind heeft ze me lekker klaar gepijpt.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Annalena (Dui) (voldoende)

Annalena, de dagafsluiter. Deze dame kwam aan het eind van de middag ergens ook eens een kijkje nemen is dit lustoord. Rondje om de bar gewandeld kwam ze bij me staan en sprak me aan. Na wat smal talk moest ik het ontgelden. Ik was zo aardig blabla bla (klopt ook wel) Ik gaf aan dat mijn gereedschap even moest recupereren omdat ik net een veldslag van uur achter de rug had met 2 zware ontploffingen. Toch bleef ze bij me staan en we babbelden verder waarbij ze steeds over mijn bol aaide. Om wat te ontspannen heb ik haar verlaten en wat gaan bubbelen.

Na mijn sessie met Jessie, zie ander schrijfsel, ging ik wat happen omdat ik daar wel aan toe was. Kwam ik haar weer tegen op de gang en weer begon ze met haar veroveringsspel. Ook nu kon het geen sessie worden want ik had honger. Na het eten, ik was laat. Nog wat drinken in de bar. Na verloop van tijd waren er steeds minder mannen en ik had ook zoiets van ik ga naar huis. Toch nog getwijfeld of ik nog niet een laatste kwak er uit zou gooien maar eigenlijk besloten dat niet te doen. Nog even een afsluitend rondje wandelen, doe ik altijd. Naar beneden, niets te doen. Ik weer de trap op naar boven, kom ik haar “toevallig” weer tegen. Weer ben ik die aardige sympathieke man etc, etc. Haar gevraagd naar de do’s en don’ts., leek oke. Bovendien verpestte iemand daar beneden het weer door zijn kop naar buiten te steken. Annalena had dat natuurlijk direct door en greep ernaar. We kwamen terecht in de halfopen kamers beneden einde gang rechts.

Tongen, pijpen neuken allemaal oke. Wonderschone schaamlippen waarop het prettig zuigen is. Deze dame is wel een beetje een profi. Ze probeert het efficiënt te regelen. Daar het voor mij de vierde sessie was aan stijfheid geen gebrek maar de witte sneeuwvlokken die buiten al waren neergedaald, hielden binnen zich nog even verstopt. Dat kwam in dit geval goed uit. De dame moest goed aan de bak en dat deed ze ook. Na 25 min. Kwam het weeralarm en kort daarna de laatste natte sneeuw.

Al met al een aardige MILF. Goede sessie, niet uitstekend. Deze dame zoekt haar klanten wel uit. Maar daar is niets mis mee. Aardige dagafsluiter.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Annalena (Dui) (goed)

Ik ging eigenlijk voor een herhaling met Mercedes, maar deze lieverd was in vakantie. Na de bubbeltjes en de sauna, doe ik altijd graag, aan de bar een koffietje genipt, komt deze Annalena naast mij zitten en start een leuk gesprekje. Het leuke eraan was dat ze niet na de 2e zin voorstelde om een kamer te zoeken. Blijkbaar was er tijd genoeg (of had ze al werk genoeg) en dus kon een gesprekje er vanaf.
        Toen ze haar handen niet meer kon thuis houden was er bij geen houden meer aan en dan maar aan de ontspanning begonnen.
        Deze sessie was zeer onderhoudend, zelfs een beetje herinneringsvatbaar. Pmc en nmc zeer ok, de handelingen waren speels en vlot, ze liet ook best wel wat toe (zoals vingeren e.a.). Kortom om nog eens te doen.

Commentaar

Ik lag in de kino wat uit te blazen toen ze zich tegen mij kwam aanvlijen. Ik vond haar gezelschap best gezellig, zodoende liet ik mij haar attenties welgevallen.

De kino in nu eenmaal het jachtterrein bij uitstek, maar deze dame had ik hier nog maar zelden opgemerkt.

Voor ik het goed besefte, waren we hevig aan het tongen. Ze sloeg haar hand onder mijn badjas en begon lekker te rukken. Op dat moment kon ik uiteraard niet meer terug, en liet ik haar maar begaan. Ja, we gingen lekker.

Gezien ik geen zin had om te wachten op een vrije kamer, zochten we snel één van de halfopen kamertjes op. Toen ze zich van haar bikinietje had ontdaan, pakte ik haar van achteren bij haar borsten en duwde mijn lul tegen haar bilspleet. Hierna legde ze zich op haar rug op het bed en stopte ik mijn tong in haar kut zo ver ik kon. Vervolgens besteeg ze mij in cowgirl.

Ondertussen lekker getongzoend, en dan maar naar doggy, waar ik heerlijk klaarkwam.

Daarna nog een beetje gekletst over alles en nog wat.

Heel goeie dame, ik hoop haar spoedig terug te zien.

Commentaar

Vandaag was zij weer in YY. Sprak me op een gegeven moment aan. Wou echter eerst nog een rondje sauna doen. Daarna toch naar haar gegaan. De kamers waren bezet, zodat we gezellig boven moesten wachten. Gezellig gekletst. daarna op de kamer. Lekker in standje 69 begonnen. Zij heeft lekker gesabbeld en ik heb haar klit en schaamlippen lekker verwend. Op een gegeven moment haar even laten stoppen want anders was ik al gekomen. Na lekker likken heeft ze me geneukt waarbij ze in reverse cowgirl zat en uiteindelijk me heerlijk klaar getrokken. Lekker genoten.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Annalena (Dui)(goed)

Voor de eerste keer in 2011 Annalena in Yin Yang weer mogen begroeten. Lekker ff bijgekletst aan de bar en vervolgens een uur met haar gaan kameren.
              Ze wilt ook genieten en als je haar verwent, dan verwent ze je dubbel en dwars terug.

De bef-registers werden dan ook vol door mij opengetrokken en gelet het stijgende vochtigheidsgehalte in combinatie met schokkende bewegingen van haar onderlichaam, kon ik tot mijn vreugde vaststellen dat ik goed bezig was .

Vervolgens een first class pijp sessie ondergaan. Goede variatie, ballen ook oraal meenemend in de behandeling. Maakt er een uitermate natte pijpsessie van, waarbij ze manueel ook het gebied tussen ballen en anus uitstekend masseert.

Aansluitend de dame weer vochtig laten worden door van de pijpsessie een 69 te maken. Tijdens de 69 werd het rubbertje mondeling over pielemans aangebracht en werd het uurtje 'op z'n hondjes' afgemaakt.

After-sales is, as usual bij haar, top!

Moderator: Leeftijd van Annalena is 44 jaar.

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Annalena (Dui)(uitstekend)

I couldn't find a topic on Annalena and that surpised me a bit. She told me she worked in YY for quite some time already.
                So, maybe it is in some place I cannot find. Mod is free to make changes.

Only in the room I learn that Annalena is 46 years old. She is German, about 1.65, blonde hair that is cut rather short. I think she looks like 32, 33. Especially when lookinig at her from 2 or 3 meters. I haven't been with a girl of her age. She quickly makes up to estimate me about 15 years younger than my actual age. I tell her how I want things: slowly and gently, softly. She is a perfect listener and time flies. Good thing of YY is the clock in the room. So no discussions possible. I quickly decide to take another half hour and even almost run out of this time span. She sucks and kisses and fondles my balls almost 55 minutes. Than I go for intimate. She doesn't complain or anything. She is cool. As her fondling and sucking were really excellent with a lot of varation I feel perfect and I come quickly. I was a bit anxious whether intimate would be OK at her age but it really is. We started in mish and in two minutes or so I came with a fantastic feeling. For sauna clubs she is a golden oldie and I can recommend her to anyone. She has nice conversation and makes you feel at ease.
                Will I do her again? Certainly so for the sex. The thing I missed was feeling 20 years younger during the session. I need this rejuvenating process quite much. So I would need a younger girl next to her to make the sauna visit complete.

Commentaar

Aan het werk...
                X