Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Bibi (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Bibi (Dts)

Afgelopen week ben ik met haar meegegaan omdat zij een super figuur heeft.
    Op de kamer vond ik haar een beetje tegen vallen omdat zij het echt op een manier doet zoals ze het heeft aangeleerd.(zonder gevoel)
    Komt ook door haar jonge leeftijd 18 jaar.
    Verder een heel mooie popje om een keer te nemen,maar voor mij iets te onervaren.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Paris (goed)

In de tweede ronde gisteravond sprak ik op weg naar de tuin deze eveneens wonderschone beauty aan. Ze loopt met de borsten naar voren te paraderen, niemand kan haar iets maken. Je moet moeite doen om het ijs te breken en als dat lukt dan vormt ze naar later bleek een goed gezelschap. Ja, ze is iets voorzichtiger dan de rest, een lichaam om uit te tekenen, zoenen doet ze niet graag maar kan ze erg goed. Ja mijn Duits is super dus ik laat me geen oor aannaaien.
    Lekker strak en in hoog tempo doorgeneukt wel voorzichtig want ze is nog jong. Haar borsten zijn een handvol en daar is rourky gek op. Goede ervaring.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Paris (goed)

Wel, ook ik ben met Paris meegegaan naar de kamer en sluit me bij de voorgaande recensies aan. Een erg mooie meid om te zien en voelt goed. Leuk om een keer te nemen maar verwacht niet direct een GFE. Ze is inmiddels een stuk professioneler geworden, en dat is niet direct positief. Weet goed te proberen een klant redelijk snel weer de kamer uit te werken, maar niet op een lullige manier. Herhalingsgevaar niet direct groot. Net een voldoende dus.

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Paris (Dts)

Bibi (ex-Paris) (6/10)

Bibi of wel 'the artist formerly known as Paris' is een leuke verschijning. Lang blond haar (hoewel nu toch wat korter) en mooie ronde tieten. Inclusief de welbekende konijnen tatoeage. Op een troosteloze dindag middag maakte ik kennis met deze aardige Duitse. Naar eigen zeggen 27 jaar, maar ik denk dat je daar gerust 5 jaar bij op kan tellen. Niet erg overigens, wel zichtbaar. Op de kamer zet ze haar natuurlijke relaxte aard voort. Zachte tongzoenen inclusief [S]bluemotion[/S] slowmotion pijpbeurt. Saunaclub niveau, maar wat gewoontjes voor de verwende ijsberen onder ons. Neuken ging dan wel op de GFE tour. Uit het niets pakt ze me beet en omhelst ze mij alsof het wel eens de laatste keer kon zijn. Zo up close and personal zie ik wel dat ze eigenlijk meer een Milf is. Slappe huid en dito kont, terwijl ze in de barruimte zo foutloos uitzag. Herhaling zit er niet snel in.

Commentaar

Aan het werk...
        X