Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Lolita (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Lolita (Bra)

Woensdag 5 jan 2005 ben ik eens bij Privehuis Yvonne in Eindhoven geweest. Ik had op Hookers goed recensie gelezen over dit privehuisje. Er waren 5 of 6 meiden beschikbaar. Tijdens voorstelling zag ik de laatste schoonheid. Ze heet Melanie. Heel kleine Braziliaanse meid van 20 jaar. Het ziet er heel lekker uit en bijzonder lief. Voor die kontje van. Wow echt niet normaal. Ze is erg slang en lekker. Ze heeft kleine borsten.

Ik koos voor standaard half uurtje.

Deze meid begon zich ff te wassen. Daarna sprong ze meteen op het bed. Toen was tijd voor de spelletje. Het begon met beetje zoenen en ik ging lekker haar borsten likken. En steeds kwam ik omlaag en zag een heel kleine kaal geschoren kutje met mooi piercing daarop. Ik heb haar heerlijk gebeft.

Toen was beurt voor mijn grote broer. Nadat ze me een condoom om had geschoven, pijpte ze me. Pijpen dat kan deze dame hoor. Na het pijpen ging ze op om zitten en ik had mooi inzicht over haar lichaam en zoende constant haar billen. En daarna krijg ik een massage met haar tieten over mijn pik. Dat was heerlijk. Vervolgens hebben heerlijk standje 69;D gedaan. Die pussy van d'r smaakt echt lekker. En daar heb ik nog een standje gedaan. Bij deze meid mag je overal aankomen en eigen alles doen. Tenminste alles ik deed vond ze lekker. ze heeft zelfs mijn pik massage gegeven met haar mond [zc] De meid is zeker voor de herhaling vatbaar. Ik zal nog vakker haar bezoeken.

Noot : prijs is 50 euro voor 'n half uur
    Pro deo

Ik heb Melanie ook eens mogen huren in YP te Eindhoven. Waauw, wat een figuurtje, en ze geniet er dus wel echt van!!
    Krijg je geen spijt van!!

Commentaar

Hulten, Rijksweg 5, Badda-Bing, Suzie (uitstekend)

Na een date met Suzanne werd het tegen vier uur drukker met de dames. Mijn oog viel al heel snel op een heel lief, klein, zwart meisje. Een schitterend figuurtje, plat buikje, prachtige billetjes onder haar rode, te (korte) rokje. Wat een plaatje. Suzie is verlegen, ze stapt niet zo maar op de mannen af. Ze is nog maar 20 (01-01-06 wordt ze 21). Ze hoeft ook niet naar de ijsberen te gaan, want oplettende ijsberen zullen het niet kunnen laten om haar op te vreten. Ook op de kamer is ze een echt schatje. Terwijl ze me pijpt (alléén mc) kijkt ze me heel verleidelijk aan met die prachtige bruine ogen. Ze zoent heerlijk. Als ze bovenop me gaat zitten ben ik bang dat ik door haar heen zal prikken. Wat is ze mooi en wat is ze lief. Als ze me heerlijk heeft laten komen kletsen we nog wat. Eigenlijk komt ze nu pas goed los en blijkt ze ook in de conversatie een lieverd. 'Suzie, zoals beloofd en verdiend, een positief rapport op Hookers.' Als wij een volgende keer elkaar weer ontmoeten doen we het zeker nog eens over. Kusjes. (Voor de statitici: ze heeft onder andere namen ook gewerkt in Hilversum en Eindhoven, Yvonne's privé)
      Na Suzanne en Suzie nog het bed gedeeld met Amanda.

Amanda & Suzanne
      Overigens, de prijs was 50 euro
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-03-07, 10:23. Reden: Tekst...
      niet geschoten is altijd mis...

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Lolita (goed)

Vrijdag 17 maart heel lekker klein braziliaans typje ontmoet.
        Heel aparte ervaring mee gehad...ze is erg goed en lekker.
        Val normaal niet op dit soort types, maar deze was de moeite waard.
        Lekker een uur op de kamer geweest, en maar half uur betaald.
        Ze was er die avond met nog 2 andere meiden ook donker...
        Ze schijnt er overigens al niet meer te werken...misschien iemand enig idee waar ze gebleven is...

Commentaar

Re: Hulten, Rijksweg 5, Badda-Bing, Suzie (uitstekend)

Smaken verschillen, ieder zijn ding... Maar Suzie is toch écht wel mijn toppertje hoor. Als ik haar zie raak ik meteen enthousiast en opgewonden. Daarnaast is het ook nog eens een lekker gekke meid. Ze pakt rustig een handje condooms uit het mandje op de kamer en strooit die door de hele kamer met de woorden 'en strooit dan wat lekkers'. Of later, als ik op haar ga zitten, zodat ze me kan pijpen en op haar borsten kan laten spuiten, trekt ze met een ruk het condoom van pikmans af en zwiert het zo de kamer in. En dat alles met een heerlijk ondeugende lach. Heerlijk! Suzie, je was weer fantastich (ook al zei je dat je je dag niet zo had).
          Suzie was mijn derde date. Voor haar was ik met Eva en Kira naar de kamer geweest.

Commentaar

Re: Hulten, Rijksweg 5, Badda-Bing, Suzie (uitstekend)

Ik ben er ook geweest? (afgelopen dinsdag)
            En Suzie had haar dag niet ???? nou dan wil ik ze wel eens ontmoeten als ze haar dag wel heeft!!!
            Ik heb nog maar zelden zoiets meegemaakt, in een woord fantasties!!
            Na een privevoorstelling paaldansen (deed ze speciaal voor mij!) ben ik met haar naar een kamer gegaan, maar ik ben in de hemel beland!
            Suzie, als je dit leest dan weet je wel wie ik ben.
            tussen 8:15 en 9:00 door de week!
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-03-07, 10:27. Reden: Smileys aanpassing...

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Lolita (uitstekend)

Tja.. ik heb m'n soulmate gevonden.... Wat een heerlijke meid is die Lolita! Onvervalst Rotterdams, lekker tropisch, en heerlijk spontaan...
              Super schappelijk ook... na anderhalf uur in de whirlpool en een dik uur op de kamer wilde ze alleen de kamer-tijd afrekenen! Mooi niet dus!
              Ik ga niet in details wat er allemaal plaatsvond... maar de afsluiting door een gezamelijke lunch en lekker buiten op het terras wat relaxen en keuvelen was minstens net zo goed als de wat meer fysieke bezigheden....

Ik vrees dat ik voorlopig "verloren" ben voor de andere dames

Commentaar

Ik was vandaag weer in YY en had er een fantastisch middag. Lolita was er niet en navraag leverde op dat ik sterk ben gaan twijfelen of zij hier nog wel werkt. Niet alle antwoorden waren hetzelfde, maar de overeenkomst was dat Lolita de laatste vier weken niet meer was gesignaleerd. Waar is dit heerlijke snoepje naartoe????

Commentaar

Dit kleine dametje werkt nu in Kaarst - Livingroom.

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Lolita (Braziliaanse) (uitstekend)

Zit ze dr nu nog steeds? Wil dr binnenkort wel eens gaan kijken dan

Commentaar

Aan het werk...
                    X