Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Antonia (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Antonia (Dts)

Twe weken geleden voor het eerst Antonia gespot in Yin Yang. Ze werkt er ook pas kort volgens eigen zeggen.
    Antonia is een 38 jarige Duitse met donkerbruin lang haar. Ze heeft eennormaal postuur met silliconen C-cup borsten. Ik heb geen tattoo's of piercings kunnen ontdekken.

Gemakkelijk in de omgang aan de bar, neemt de tijd om je af te tasten en te leren kennen, maar naar een kwartiertje maakt ze toch voorzichtige toespelingen op een kamerbezoek. Geen probleem, mijn voogevoel zei dat het wel goed zou zitten en dat werd de waarheid.
    Op de kamer werd er eerst langdurig gestreeld en gezoent, voorzichtig een tongetje naar binnen, dit werd langzaam aan stees heftiger.
    Daarna daalde ze af naar beneden, waarbij ze mijn penis eerst op volle sterkte bracht alvorens ze begon met pijpen. Dit was gevarieerd en zonder al te veel trekwerk.

Omdat ik niet te snel mijn kruit wilde verschieten, langzaam haar hele lichaam gekust en overgegaan tot beffen. Geen overdreven gekreun bij haar, wel goed acteerwerk.
    Uiteindelijk heeft ze mij pijpend tot een hoogtepunt gebracht.

Zeker een aanrader voor een gezellig half uurtje, dat na het hoogtepunt nog werd verlengd door een sigaretje na afloop, waardoor de tijdsduur op ongeveer 45 minuten kwam.

- Swiftnick

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Antonia (Dui)(goed)

Ik heb geen tattoo's of piercings kunnen ontdekken.
    Een tattoo heeft ze wel, linker schouderblad, een doort draak of zoiets.
    De mod kan dit wel wijzigen

Ik ken Antonia al wat langer uit de Living Room, maar heb begin deze maand dus ook met haar gekamerd en sluit me geheel aan bij Swiftnick. Zelf vond ik het een uitstekende service van haar, maar ja iedereen heeft toch zijn eigen beleving.

Commentaar

Aan het werk...
    X