Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Esma (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Esma (Dts)

Deze jonge duitse met een erg exotische uitstraling, ik geloof een tunesische vader en een duitse moeder, in december bezocht, ze werkt nog steeds in Acapulco. Bij deze even een recensie.

Naam : Esma

Nationaliteit /taal : Duitse

Leeftijd : vooraan in de 20.

Haarkleur/lengte : kort zwart halflang, pagekapsel

Lengte : ca. 175 cm

Postuur /Cupmaat : normaal heel mooie rondingen, a cup

Tatoeage / Piercing : niet opgevallen

Service : PZC, NMC, tongzoenen

Bijzonderheden : hele sympathieke dame , ontdooit op de kamer volledig, doet erg veel moeite voor je. Let niet erg op de tijd. Goed bezette dame.

Deze mooie meid met zeer vrouwelijke rondingen, niet slank niet dik, gewoon normaal, liep de hele avond al af en aan tussen kleedkamers en afwerkkamers, zelfbewust op haar kekke haklaarsjes. Ze heeft tunesisch bloed geloof ik en is daardoor mooi lichtbruin van kleur, ze had verder alles in het zwart aan wat haar geweldig stond.

Ze was heel goed bezet, zoals alle vrouwen die aviond er was een mannen overschot en maar een stuk of 20 vrouwen in totaal, soms waren ze bijna allemaal weg uit de hoofdruimte, en zat je alleen tussen de kerels.

Een duitse kollega was me voor, een al wat oudere man, die ook wel eens wilde snoepen van dit groene blaadje. We hebben deels dezelfde smaak want al redelijk wat dezelfde vrouwen in Aca gehad. Hij wist me te vertellen dat haar service echt heel goed was en dat ze erg veel moeite voor hem gedaan had. Laatste twijfel weg dus toen ze bij mij inde buurt een bankje opzocht, snel naast deze dame gaan zitten.

Ik had geen zin in veel gepraat, en stelde haar al snel voor om de sleutel te halen.

Op de kamer kreeg ik een zeer goede service van haar, er kwam redelijk veel intimiteit omhoog. Omdat ik van de duitse kollega gehoord had dat ze van beffen hield daar maar eens mee begonnen. Ze genoot daar inderdaad van op een natuurlijke manier. Nadat zo alles bevochtigd en op bedrijfstemperatuur gebracht was, gaf ze me een heel goede blowjob gevariierd en met balbehandeling als toegift, ook nog een beetje in 69, 1 vinger mocht ik inbrengen. Cowgirl deed ze lang en gevarieerd dat doen al niet veel dames dus BONUS points voor Esma.

De finish in doggie was erg goed, lang, hard en diep, met tempowisselingen, met een natuurlijk kreunende en af en toe meestotende Esma onder me. En de aanblik op die brede strakke heupen die net een maatje meer zijn dan bij de meeste vrouwen...ja ik zal wel een afwijking hebben ,maar dat is in mijn hoofd gebrand.

Dus ondanks dat ik eigenlijkgeen keuze kon maken maakte zoals zo vaak een vrouw mijn avond goed.

Ik hoop dat ik haar nog een keer kan boeken, hoef er niet lang over na te denken in ieder geval. Hele sympathieke dame, die arrogant overkomt..het helemaal niet is en erg veel moeite doet en technisch zeer goed werk levert.

Gewoon weer zon topper uit Acapulco....het schijnt hier standaard te zijn..mij hoor je niet klagen.

Re: Acapulco, Harkortstr. Esma (duitse)

Misschien kan je nog even aangeven in welk deel van de club ze zich meestal ophoudt ?
    Verder zie ik in de recensie staan dat het om een man gaat ?
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 13-02-11, 12:56. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Re: Acapulco, Harkortstrasse Velbert , Esma(uitstekend)

Ja het gaat om een man Maar ze was erg glad geschoren...

Ik heb haar onder getroffen op een bankje direkt links in de hoek, direkt achter de sauna, maar ze heeft geen vaste zitplek, volgens mij.

Heel karakteristiek en uniek uiterlijk: draagt bijna altijd alles in het zwart, kort zwart haar, pagekapsel, korte zwarte enkelslaarsjes, licht bruin, grote vrouw. Loopt er maar eentje daar rond.

Anders aan de theke vragen..deze dame is echt de moeite.

Grote aanrader, tussen al dat roemeense geweld..niks dan goeds over deze roemeense dames maar als je zonder problemen met ze kunt praten vind ik het toch meestal veel leuker. En deze Esma heeft een bovengemiddelde inzet en geeft je echt een gfe. Dat maak je bij die roemeense dames minder snel mee.

Commentaar

Re: Velbert - Acapulco, Harkortstrasse 3, Esma (Duitse)(uitstekend)

Verkast naar Living Room

Commentaar

Aan het werk...
        X