Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Scarlett (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Scarlett (Bul)

Sissy kwam ik tegen terwijl ik wat te drinken stond te bestellen.
    Deze meid zat gelijk met haar hand op een plek waar ze eigenlijk niet mag komen, maar echt erg vond ik het ook niet.
    Ze bleek uit Griekenland te komen en aangezien ik niet kon herinneren dat ik ooit een Griekse had genomen kon ze gelijk de sleutel halen.

Sissy is een leuk en gezellig vrouwtje wat nog niet zolang werkzaam is in GT, ik had haar in ieder geval nog nooit gezien dus dat kan wel kloppen.
    Nu had ze het nadeel dat ze na super pijpster Kalina/Gaja kwam, ze deed het redelijk tot goed.
    Het wippen was ook niet alles, haar benen op zo'n manier houdend dat je er net niet helemaal in kan. Op een gegeven moment kwam ik toch richting hoogtepunt en was met me koevoet behoorlijk aan het doordrukken. Dus met een beetje moeite werd haar kutje dus toch geheel gevuld.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sissy(voldoende)

Sissy was gisteren mijn eerste DVP. Eigenlijk is ze helemaal niet mijn type (lelijke opvallend valse borsten), maar er was op dat moment (12u) niet veel anders moois aanwezig en om de één of andere reden werd ik toch tot haar aangetrokken.

Het begon enigszins veelbelovend. Weliswaar slechts zuinig zoenen, maar dat werd gevolgd door een uitstekende lange pijpbeurt.

Daarna begon jammer genoeg de miserie. Cowgirl viel nog mee (hoewel het zicht mij een beetje tegenviel), hondjes was een afknapper. Ze nam een houding aan, waardoor ik niet volledig kon binnendringen en waardoor ik ook geen echt aangenaam gevoel had. Dus maar overgeschakeld op missionaris: zelfde miserie. Zich in alle bochten wringen om toch maar niet te diep gepenetreerd te moeten worden. Nog eens doggy geprobeerd, maar nee...

Ze heeft me dan nog een 10-tal minuten gepijpt. De piet was wel nog paraat, maar ik was toch niet meer voldoende opgewonden om nog klaar gekomen.

Een beetje teleurgesteld mijn eerste sessie van de dag afgesloten. Gelukkig zou het later die avond allemaal nog veel beter worden! Eerst volgde echter nog een 2de mindere ervaring (Andrea).

Greetz.
    KanariePiet
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sissy (Bul)

Ik ging eens op zoek naar nummer twee. Dat werd een lange knappe Bulgaarse, Sissy, die wist te melden dat ze graag een softe blowjob gaf. Daar hou ik wel van, en zoenen? Geen probleem, zo hadden we al twee dingen in common, en mogelijk meer, dus haal maar op die sleutel. Sissy was echt een mooie meid, lang, goed figuur C-sili’s en lang zwart haar. Het zoenen had wat intenser gemogen, maar ze peep inderdaad verukkelijk. Het neuken vond ik wat minder vanwege de dikke klodder gel die ze aan haar doos meende te moeten smeren, zodoende eindigde het weer met handwerk, maar al met al geen slechte sessie. Dit is een andere dame dan de Griekse Sissy die hier ook een topic heeft.
      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sissy(goed)

Vorige week met Sisi n tuinhuisje bezocht. Sisi is een heerlijke Bulgaarse van 24 met n mooie C cup (sili) en n heerlijk poesje. Langdurig zoenen en n heerlijke langzamer zuigbeurt waren genoeg om het ingezeten 69 spel in haar mond te laten eindigen. Daarna lekker rustig nagepraat, echt n lief en relaxte meiske.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sissy(voldoende)

Deze Sissy loopt nog altijd rond in GT. Ze lijkt me de voorbije maanden iets minder agressief te jagen dan vroeger, al zie ik ze toch nog af en toe een (onervaren) ijsbeer tegen de muur vastpinnen!

Ik ben al lange tijd niet meer met haar net de kamer geweest, maar Sissy blijft wel altijd vriendelijk goeiendag zeggen!

(ik had blijkaar nog geen recensie over Sissy geplaatst, dus zet er voor de volledigheid 1 voor mijn laatste kamergang met haar).
          Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Scarlett (Bul)

Scarlett zit altijd bij de bioscoop. Ik denk dat ik zo'n 25 keer nee tegen haar heb gezegd, maar zaterdag toch maar eens de kans gewaagd. Scarlett pijpt op zich lekker (maar ja, gepijpt worden is al gauw lekker toch?). Ze deed het lekker langzaam, kan ik niets verkeerds over zeggen. Echter toen ik de sex wat pittiger wilde maken, zei ze 'liever niet bewegen als ik je pijp'. Ik had er al meteen geen zin meer in. Toen ze stopte met pijpen vroeg ze of ik wilde neuken. Ik was echter pas 10 minuten op de kamer en wilde even lekker met haar lichaam spelen. Ik wilde de regie overnemen en daar was mevrouw niet van gediend. Ze keek me aan of ik haar voor rotte vis had uitgescholden. Shit. Ik wilde toch het maximale eruit halen en heb de goede vrede bewaard. Maar eigenlijk was het gewoon niet de moeite waard deze dame. Herhalingsfactor: 0%. Wel een lekker wijf trouwens, ha ha ha.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Scarlett (Bul)

Zeeeer tegenvallend, eigenlijk GT onwaardig. Kennisgemaakt bij de kino, ze ziet er waarachtig goed uit maar schijn bedriegt in deze. Zeer hooghartig, programma afwerken, geen enkele affiniteit met de klant, ik ben hier in huis wel beter gewend. Ze komt behoorlijk hooghartig over. Een t mijden meid, helaas.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Scarlett (Bul)

Naar mijn mening was Scarlett al eerder beschreven ontdek ik net
                hier
                http://www.hookers.nl/showthread.php?t=262888
                en hier
                http://www.hookers.nl/showthread.php?t=238835

Sissy dus als Scarlett in LR.
                Laatst gewijzigd door les gold; 28-02-17, 22:10. Reden: topics samengevoegd
                The only things that counts in life are;
                fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
                X