Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Chiquita (Cuba)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Chiquita (Cuba)

Na mij sessie met Triki waarbij ik al aan mijn kompaan had aangegeven dat het eigenkijk deze dag niet meer beter zou worden. Heb ik mij waarlijk vergist. Een overduidelijk Zuid-Amerikaans uiterlijk doorkruiste mijn pad in LR. Ook hier weer enkele vluchtige contactjes tot het moment dat we echt in gesprek raakte. Een klein fijn dametje met een witte bloem in heur haar en luisterend naar de naam Chiquita, ja zoals van de bananen. Echter, Chiquita betekent “klein Meisje” in het Spaans. Zelf korte ze haar naam af tot iets van Chiqu (klonk als chick). Doet er niet toe. Ze kwam uit Cuba met een even zo bijbehorend Cubaans achterwerkje, niet dik maar "vast". Een zilveren knopje sierde linksonder haar onderlip haar gezicht en in haar nek tegen de haargrens had ze wat kleine tattoo’s. Mormaal werkte ze in de clubs rond Frankfurt echter was ze op toer om hier eens wat veldwerk te verrichten daar ze deze kant op wil komen.

Wat kan ik er over schrijven, ook weer zo’n enorm lief poppetje die je zo meer naar huis zou willen nemen. Nadat ik de keyorder had gegeven, betekende het wachten, 25 min wel te verstaan. Deze tijd hebben we doorgebracht in de hoek waar het middageten staat opgesteld. Daar hebben we de tijd gedood met een ongeveer even lange tongzoen als de wachttijd. Ik had het weer getroffen wat een lekkere dame.

Op de kamer was het uberdetop GFE++, zoals sexenfun het zou noemen, helemaal geweldig. Heerlijk lang en diep tongzoenen, likken aan alles wat lekker is om aan te likken. Haar Franse overhoringtechniek was op academisch niveau, zeer nat en uitermate lekker hoe ze de balletjes aflebbert. Daarnaast kan ze echt deeptroaten, iets wat veel dames menen te kunnen maar waar weinigen echt wat van terecht brengen. Ze heeft kleine borstjes, a-cupje met mooi donkere grote tepels op kleine hoven die zich heerlijk naar buiten laten zuigen. En tot slot een kleine maar uiterst befbare vrucht. Na 20 min oraal werk, deed ze vakkundig een rubber met haar mond om mijn stengel en parkeerde zichzelf in cowgirl positie bovenop me. Na eerste een rustig ritje werd ze steeds wilder en na verloop van tijd wisselde van positie naar missio. Daar kon ik mijn plicht gaan vervullen. Op een gegeven moment begon ze ongecontroleerde bewegingen te maken waarvan ik niet ga beweren dat ze klaarkwam maar lekker was het wel haar zo te zien. Niet lang daarna begon het in mijn hoofd te knetteren en spoot ik het rubber vol. Ze hield me stevig vast in een omhelzing zodat ik niet weg kon en kneep met haar spieren ritmisch om mijn pik.

Wat een lekker ding en een goede service, GFE++

Ook hier weer meer gegeven dan de 50 euro, was tenslotte bijna een uur met haar bezig geweest. Aftersales ook dik voor elkaar.
Aan het werk...
X