Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Triki (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Triki (Roe)

Naam : Triky, heet eigenlijk Trikinos
    Haarkleur/-lengte : Zwart lang, soms stijl soms wat krullerig
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Normaal+, met rondingen daar waar ze horen, D -Cup echt, jammie
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits en Engels (we spraken beide door elkaar)
    Leeftijd : 29 jaar
    Tatoeages/Piercings : Neen!
    Service : Goede service, PZC, NMC, TZ, beffen, FT?

Triki(nos) uit Transylvania. Tjsa, daar ging hij weer. Ik was nog maar net binnen en stond wat verdwaasd eens rond te kijken en deze dame zat op een bankje een andere wandelaar te verschalken. Doorzichtig rood jurkje aan. Met zichtbaar grote borsten. Onze blikken troffen en ik was al verkocht. Als een slapjanes wist ik al dat ik deze dag met deze mevrouw ging rommelen. Maar goed eerst wat ouwzwammen met wat mannen en wat drinken. Zo af en toe als ik haar kant op keek was het onvermijdelijk dat onze blikken elkaar troffen. Caligula wist haar naam en dat er ergens wat geschreven was maar details echter helaas niet. Het was zover ze kwam af, praatje gemaakt, mmmm erg leuk mens, beetje mysterieuze blik soms maar wel lekker gezellig. Paar minuutjes gebabbeld en aangegeven dat ik net binnen was dus nog niet ging kameren. Ondertussen wat zitten flauwekullen met wat dames maar Triki hield mij al op afstand in de gaten, en ik haar, want steeds troffen onze blikken. Weer kwam ze af. Weer babbeltje, het was druk dus iedereen stond dicht tegen elkaar aan. Zij ook tegen mij. Ik smolt helemaal van deze dame, had al een lichte zwelling onder de badjas en zij merkte dat. We togen samen naar een bankje alwaar we zo’n 20 min denk ik wat hebben zitten praten over van alles en nog wat. We gingen maar eens een kamertje opzoeken.

Wat zich daar afspeelde was weer van een ongekend hoog niveau, wat een lekker leuk mens is deze Triki. Heerlijk vol overgave tongzoenen, waarna ze mij een heerlijke zeiknate pijpbeurt gaf, mijn ballen kletsnat aflebberde, weer pijpte en steeds even van mijn kant onderbreken door weer een tongzoensessie aan te vangen of haar enorme mooie D-cup met tepels af te lebberen om mijn geilheid wat te temperen. Na een 25 min het rubber er op een na een kort potje missio was het snel gedaan. We kletste wat en ik besloot voor de verlenging te gaan.

We zaten in de achterste kamer op huiskamerniveau en ik liep met mijn druipende leuter naar de toiletten alwaar ik hem even snel in de wasbak hing onder toeziend oog van 2 dames die giechelend dat aanschouwde.

Ronde 2 met Triki was even formidabel als ronde 1. Oraal een vakvrouw van het hoogste niveau. Na weer een geweldige Franse les, diverse standjes doorgenomen en uiteindelijk afgemaakt in doggy style.

Een erg leuk mens waar je zo verliefd op zou kunnen worden. Hetgeen ook wel eens gebeurt is liet ze me weten. Ik heb een uur echt heerlijk genoten met voorpret in de Salon. Uiteraard heb ik haar wat meer gegeven dan de wettelijk verplichte 75 euro.

Aftersales ook prima op orde, kreeg nog een keer of wat een dikke tongzoen.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 10-12-10, 17:52. Reden: Enkele tekstcorrecties op verzoek van schrijver

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Triki (Roe) (uitstekend)

Weer eens gebruik gemaakt van de diensten van deze dame. Ik kan niet anders schrijven dat het toch een toppertje is. Mogelijk nog beter door herhaalvisite! Ze had me al snel weer gevonden. Eerst herkende ik haar niet zo snel daar haar kleding totaal anders was dan bij onze vorige ontmoeting. Uurtje pret weer dus. Helemaal goed.

Commentaar

Aan het werk...
    X