Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Ina (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Ina (Dts)

Vandaag weer eens naar Kaarst gereden om te kijken of er wat lekkers is . Er waren lekker veel dames aanwezig. Na wat gegeten te hebben zat deze dame op de bank. Ze heette Ina en niet te groot van stuk, maar had een lekkere geile koppie. NA wat gebabbeld te hebben, heeft ze de sleutel gehaald en zijn we naar de kamer gegaan. Ze werkt pas een paar dagen in LR. Ze heeft eerst in GT gewerkt, maar vond daar teveel dames en alles is te gehaast daar zei ze. Nou ik was benieuwd hoe ze is. Ze is nogal afstandelijk en doet alles nogal plichtmatig. Het pijpwerk is matig en vraagt regelmatig of ik al wil neuken. Nou ja als ze dat na 5 minuten al gaat vragen, dan heb ik al een mindere gevoel daarmij wat er gaat komen. Ze pijpt nogal ruw, kreeg er af en toe wat pijn van . Dan maar het neuken, ook allemaal plichtmatig, het kussen was telken kort en probeert je een beetje te ontwijken ( ik stink echt niet uit mijn bek hoor )maar wel met nep gekreun erbij moest er soms zelf van lachen. Al met al een matige vertoning, dus bij deze dame kom ik niet meer. Mag van mij wel terug naar GT .
Aan het werk...
X