Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Roe)

Met deze Veronica had ik al eens in februari kennis gemaakt. Leuke spontane verschijning, echter niet meteen herhalingsgevaar.
    Ik heb haar dat al eens gezegd, maar desondanks bleef ze altijd vriendelijk en leuk. Zo iets vind je niet bij alle DVP's!!!

Op mijn (verlaat) verjaardagsfeestje was ze er ook. Het was met haar weer leuk op een van de bankjes en we raakten in een geanimeerd gesprekje. Toen ze mij spontaan een oneerbaar voorstel deed dacht ik: "Ach, waarom niet. Het is een leuke meid en de klik is er". Het geplande half uurtje werd een uur en ik heb er geen spijt van gehad. Meteen maar een vervolg afspraak voor een volgend consult afgesproken.
    Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Veronica (Roemeense) (uitstekend)

Recent raakte ik in gesprek met Veronica, die me overkwam als een gezellige en leuke meid.
    Kletsen was echter niet de reden van mijn komst, en omdat ik een positef gevoel aan het babbeltje vooraf had overgehouden, vroeg ik haar een sleutel te halen.

Al vrij snel nadat we de kamer betraden had ik spijt dat ik haar een sleutel had laten halen.

Ongeinteresseerd en ongemotiveerd raffelde ze een standaardprogramma af, dat geen naam mag hebben.
    Op oraal gebied stelde het helemaal niets voor, en ook het neuken was ondermaats.

Nu snap ik waarom Veronica vrijwel de hele dag achter de photoplay of de gokkast zit !!!

Zal ik nogmaals met haar gaan, ZEER ZEKER NIET

Commentaar

Aan het werk...
    X