Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Alena (Mar)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Alena (Mar)

Alena viel me op door haar spontaniteit. Van een <marokaanse vader, en een Duitse moeder is deze Hamburgse dame best een volslanke prettige verschijning met een leuke buste.

Haar verleidingsattenties zijn best te genieten. En ze geeft niet op. Op de kamer vreesde ik dat het ging stil vallen. Maar niets van aan. Daar ging het gewoon door.

Kortom, een te genieten dame, al was de daad toch maar magertjes. Weinig initiatief en liever afgewerkt dan echte acties. Spijtig, maar het goede voorspel maakte veel goed !

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Alena (voldoende)

Ik was via het influisterkanaal op deze dame gewezen. Had dus wat voorkennis. Handelen met voorkennis mag hier. Echter op de dag zelf moet je de betreffende mevrouw dan altijd maar zien te vinden. Maar als een wonder zo geschiedde werd ik niet lang na mijn arrival @ Living Room aangesproken door een mevrouw met een zwarte bril, ze leek eerst streng, mooi zwart haar, een wat stevigere derrière en naar mijn smaak iets te kleine borstjes om haar profiel te perfectioneren. Ik kreeg gelijk visioenen, ze had heel veel weg van een lerares van mijn middelbare school die ik laatst nog eens ontmoet heb tijdens een reünie welke er nu afgeleefd uitzag. Maar Alena leek dus op de nog niet vergane variant van jaren geleden, waar ik als puber 's avonds in mijn bedje menige slapeloze uren heb doorgebracht met een stijve knokkel onder mijn dekentjes. Bijkomend voordeel is wel dat Alena een stuk aangenamer in de omgang is dan dat secreet van een lerares. Ze nam de tijd en mijn protocolistische kruisverhoor doorstond ze glansrijk waarna er geen kamervraag kwam. Ze hield de sfeer ontspannen maar was me op een leuke speelse manier gigantisch aan het teasen. Soms heb je dat en wil die situatie zolang mogelijk laten bestaan.

Uiteindelijk dan toch op een kamer beland. Na het goede voortraject waren de verwachtingen hooggespannen. Eigenlijk kan het dan alleen maar tegenvallen. Ze tongzoende wel maar niet alltheway vol overgave, pijpte geweldig goed en lekker nat ook mijn klokkenspel werd gretig meegenomen. Bij het neuken deed ze eigenlijk niet veel. Er was geen samenhang dus solitaire handelingen wat resulteerde in een goede pot sex maar niet leidde tot een GFE.

Ik dacht dat ze met vertelde 32 jr te zijn.

Draagt niet altijd een bril/ vaak niet.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 04-04-11, 15:14. Reden: op verzoek schrijver opmerking over bril toegevoegd

Commentaar

Aan het werk...
    X