Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Amanda (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Amanda (Roe)

Vanavond bij YY geweest. In het wellnes gedeelte kreeg ik gezelschap van Amanda, een heel mooi slank meisje. Hierna met haar de kamer op gegaan waar ze me gepijpt heeft tot het einde. Ze slikte het sperma niet door maar spuugde het uit in een doekje. Ze was nieuw in YY maar ze zou hier niet blijven. Ze gaat volgende week waarschijnlijk weer terug naar Golden Time

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Amanda (Roemeense)(uitstekend)

Deze dame werkt naar eigen zeggen 3 dagen per week in GT en verblijft de overige dagen in de Living Room. Volgens haar verdient GT beter, maar kan het er in de LR leuker aan toe gaan omdat het daar wat vaker feest is. Maar goed. Who cares ? Het is een echte Optick Fick. Prachtige lippen, superslank en siliconen borstjes. Ik zat aan de bar en ze was echt aan het paraderen achter de bar. Look at me….. En ik moet zeggen: wat een schoonheid. Pfffffff, ze is zo mooi, dat kan niets worden dacht ik nog . Niets was minder waar. Het pijpwerk was subliem en bij het beffen liet ze in alle posities toe (ik heb er een beetje mee rondgegooid). Normaliter ben ik niet zo van het rimmen, maar bij deze dame was het 1 groot feest. Het neuken was ook geweldig. Tijdens het neuken ging ze tekeer als een beest. Ze vingerde zichzelf continu. Had voor mij niet gehoeven, maar ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Het was mijn 3e kamergang en het was haar missie om me klaar te laten komen . Wat een toppertje. Supervaring. Al knuffelend teruggelopen naar de lockers. Ik zeg doen !

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Amanda (Roemeense)(uitstekend)

Deze dame gisteren ook gezien in GT, een praatje gemaakt met haar. Absoluut een gek maar leuk wijfie om mee te dollen in de kino. Dat ze ook zo geil is in de kamer, zal me absoluut niet verbazen. Denk haast dat ze wel een stevige beurtje op prijs stelt.

Volgens haar zeggen , was ze een mix van roemeense/ oekrainse. Of dat ook zo is, .......
      Ik zal haar eerder ondere roemeense inschatten , maar dat terzijde.
      Ooit hoorde ik van een russische dvp in de geleenstraat in denhaag , dat door de andere dames weleens, de nationaliteiten van oekrainse en russisch worden misbruikt. Naar schijnt deze dames betere service te leveren. Uhu uhu , ??? Dat lijkt mij zeer persoonlijk en afhankelijk van de dame .... Maar goed ...

Wanneer deze dame voorbij loopt, ga je automatisch toch een paar keer naar haar heerlijke kontje kijken. Wat een prachtige lange en slanke dame. Bij maxi, had ik dat eerst ook, maar bij haar nog erger. (Maxi beweerde trouwens ook dat ze een mix van roemeens/moldavie was).
      Deze dame heeft echt een modellen figuur, en een heerlijk kontje. En zal overigens met haar lichaam niet verkeerd staan in een mannenblad.

Ook heeft ze een leuk kopje, wel 1 minpunt, deze dame heeft een beetje last van veel puistjes op haar gezicht. En waardoor ik op het allerlaatste moment ben afgeknapt, om haar de sleutel te laten halen.

Dit soort figuurtjes kom ik niet vaak tegen in GT.... Echt een lekker wijf is ze

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Amanda (Roemeense)

Amanda schippert nog steeds tussen GT en LR. In LR noemt ze zich Diana.
        Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Diana (Roe)

Heb deze dame al enkele malen in Gt gehad en moet zeggen was telkens top ervaring met haar. Heb haar al tijdje niet meer gezien in gt. Ben laatste maanden 2 keer naar livingroom geweest in de hoop haar daar te treffen. Maar spijtig genoeg zonder resultaat.
          Volgende keer meer geluk hopelijk.

Commentaar

Aan het werk...
          X